Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Allianssin nuorisovaihto

eevi.....

Heippa! Olen ajatellut pitää lukio-opintojen jälkeen välivuoden ja kiinnostuin Allianssin järjestämästä hotellityöstä Ranskassa. Sivuilla mainitaan mm. ohjelmamaksu 180 e ja todetaan, että jos hakijaa ei pystytä sijoittamaan kohdemaahan niin se ja se summa palautetaan hakijalle. Onko kenelläkään tietoa siitä, miten suuri osa hakijoista saa Allianssin kautta työpaikan? Jos teen mahd. hyvän hakemuksen ym. liitteet ja olen valmis työskentelemään maksimiajan eli 24 kk, se kaiketi parantaa mahdollisuuksiani... uskallanko kuitenkaan laskea kesätyö/välivuosisuunnitelmiani pelkästään tämän varaan?

Lisäksi kokemukset yms. Allianssin vaihto-ohjelmista (Ranskassa tai muualla) ovat tervetulleita!

3

3443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko ollut 2000?

      Enpä osaa sanoa haku%, pitänee kysyä suoraan Allianssista. Soita sinne.

      Väittäisin kuitenkin, että valtaosa tosissaan haluavista pääsee. Siis toi "hyvä hakemus jne." kohtasi.

      Itse olin Irlannissa ½ vuotta; se on sitten kuule erittäin raskasta työtä. Ja minimipalkalla, eli harjoittelurahalla. Perhe, jossa majoitus oli, oli "karmea" - hirveä meteli, ja meitä oli 2 tyttöä pienessä huoneessa.

      Muutin sitten toiseen paikkaan asumaan.

      Tuota tuota. Hieno kokemus, mutta toivottavasti ymmärrät, että se on oikeaa työtä, ja pirun raskasta (tarjoilutyö).

      Tsemppiä vaan!

      Oikealla asenteella hieno homma. (Eka kämppikseni oli tasan viikon ja lähti kotiin... espanjalainen neito, jolle raskas työ ja pitkät päivät olivat järkytys... joutuu oikeesti jotain tekemäänkin...).

      • kautta

        olin espanjassa. Projekti kesti vain 6 viikkoa, mutta hyvän kuvan sain ko.nuorisovaihdosta!kaikki meni siis allianssin kanssa putkeen. Itse olin myös hotellissa töissä ja kuten edellinen kirjoittajakin jo sanoi,varaudu rankkoihin päiviin!


    • anskyyyyyy

      Heips kaikki.

      Onkos jollain tietoa, onko mahdollista päästä vaihto-oppilaaksi puoleksi vuodeksi( eli jtn 5-7kk).. Vai onko pakko tyytyä vähään eli kesävaihtoon joka on kuukausi, vai sitten olla Kokonainen vuosi poissa.

      Ja jos jotkut ystävälliset ja tietävät ihmiset voisivat laittaa linkkejä mitä kautta voisi päästä mihinkin vaihtoon.

      Haluaisin myös kovasti kuulla teidän jo vaihto-oppilaana olleiden kokemuksia sekä kesä että vuosivaihdosta.

      KIITOS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe