Allianssin nuorisovaihto

eevi.....

Heippa! Olen ajatellut pitää lukio-opintojen jälkeen välivuoden ja kiinnostuin Allianssin järjestämästä hotellityöstä Ranskassa. Sivuilla mainitaan mm. ohjelmamaksu 180 e ja todetaan, että jos hakijaa ei pystytä sijoittamaan kohdemaahan niin se ja se summa palautetaan hakijalle. Onko kenelläkään tietoa siitä, miten suuri osa hakijoista saa Allianssin kautta työpaikan? Jos teen mahd. hyvän hakemuksen ym. liitteet ja olen valmis työskentelemään maksimiajan eli 24 kk, se kaiketi parantaa mahdollisuuksiani... uskallanko kuitenkaan laskea kesätyö/välivuosisuunnitelmiani pelkästään tämän varaan?

Lisäksi kokemukset yms. Allianssin vaihto-ohjelmista (Ranskassa tai muualla) ovat tervetulleita!

3

3634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko ollut 2000?

Enpä osaa sanoa haku%, pitänee kysyä suoraan Allianssista. Soita sinne.

Väittäisin kuitenkin, että valtaosa tosissaan haluavista pääsee. Siis toi "hyvä hakemus jne." kohtasi.

Itse olin Irlannissa ½ vuotta; se on sitten kuule erittäin raskasta työtä. Ja minimipalkalla, eli harjoittelurahalla. Perhe, jossa majoitus oli, oli "karmea" - hirveä meteli, ja meitä oli 2 tyttöä pienessä huoneessa.

Muutin sitten toiseen paikkaan asumaan.

Tuota tuota. Hieno kokemus, mutta toivottavasti ymmärrät, että se on oikeaa työtä, ja pirun raskasta (tarjoilutyö).

Tsemppiä vaan!

Oikealla asenteella hieno homma. (Eka kämppikseni oli tasan viikon ja lähti kotiin... espanjalainen neito, jolle raskas työ ja pitkät päivät olivat järkytys... joutuu oikeesti jotain tekemäänkin...).

• kautta

olin espanjassa. Projekti kesti vain 6 viikkoa, mutta hyvän kuvan sain ko.nuorisovaihdosta!kaikki meni siis allianssin kanssa putkeen. Itse olin myös hotellissa töissä ja kuten edellinen kirjoittajakin jo sanoi,varaudu rankkoihin päiviin!

• anskyyyyyy

Heips kaikki.

Onkos jollain tietoa, onko mahdollista päästä vaihto-oppilaaksi puoleksi vuodeksi( eli jtn 5-7kk).. Vai onko pakko tyytyä vähään eli kesävaihtoon joka on kuukausi, vai sitten olla Kokonainen vuosi poissa.

Ja jos jotkut ystävälliset ja tietävät ihmiset voisivat laittaa linkkejä mitä kautta voisi päästä mihinkin vaihtoon.

Haluaisin myös kovasti kuulla teidän jo vaihto-oppilaana olleiden kokemuksia sekä kesä että vuosivaihdosta.

KIITOS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe