Heippa! Olen ajatellut pitää lukio-opintojen jälkeen välivuoden ja kiinnostuin Allianssin järjestämästä hotellityöstä Ranskassa. Sivuilla mainitaan mm. ohjelmamaksu 180 e ja todetaan, että jos hakijaa ei pystytä sijoittamaan kohdemaahan niin se ja se summa palautetaan hakijalle. Onko kenelläkään tietoa siitä, miten suuri osa hakijoista saa Allianssin kautta työpaikan? Jos teen mahd. hyvän hakemuksen ym. liitteet ja olen valmis työskentelemään maksimiajan eli 24 kk, se kaiketi parantaa mahdollisuuksiani... uskallanko kuitenkaan laskea kesätyö/välivuosisuunnitelmiani pelkästään tämän varaan?
Lisäksi kokemukset yms. Allianssin vaihto-ohjelmista (Ranskassa tai muualla) ovat tervetulleita!
Allianssin nuorisovaihto
3
3634
Vastaukset
- olisiko ollut 2000?
Enpä osaa sanoa haku%, pitänee kysyä suoraan Allianssista. Soita sinne.
Väittäisin kuitenkin, että valtaosa tosissaan haluavista pääsee. Siis toi "hyvä hakemus jne." kohtasi.
Itse olin Irlannissa ½ vuotta; se on sitten kuule erittäin raskasta työtä. Ja minimipalkalla, eli harjoittelurahalla. Perhe, jossa majoitus oli, oli "karmea" - hirveä meteli, ja meitä oli 2 tyttöä pienessä huoneessa.
Muutin sitten toiseen paikkaan asumaan.
Tuota tuota. Hieno kokemus, mutta toivottavasti ymmärrät, että se on oikeaa työtä, ja pirun raskasta (tarjoilutyö).
Tsemppiä vaan!
Oikealla asenteella hieno homma. (Eka kämppikseni oli tasan viikon ja lähti kotiin... espanjalainen neito, jolle raskas työ ja pitkät päivät olivat järkytys... joutuu oikeesti jotain tekemäänkin...).- kautta
olin espanjassa. Projekti kesti vain 6 viikkoa, mutta hyvän kuvan sain ko.nuorisovaihdosta!kaikki meni siis allianssin kanssa putkeen. Itse olin myös hotellissa töissä ja kuten edellinen kirjoittajakin jo sanoi,varaudu rankkoihin päiviin!
- anskyyyyyy
Heips kaikki.
Onkos jollain tietoa, onko mahdollista päästä vaihto-oppilaaksi puoleksi vuodeksi( eli jtn 5-7kk).. Vai onko pakko tyytyä vähään eli kesävaihtoon joka on kuukausi, vai sitten olla Kokonainen vuosi poissa.
Ja jos jotkut ystävälliset ja tietävät ihmiset voisivat laittaa linkkejä mitä kautta voisi päästä mihinkin vaihtoon.
Haluaisin myös kovasti kuulla teidän jo vaihto-oppilaana olleiden kokemuksia sekä kesä että vuosivaihdosta.
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839