Melatonin. 3mg, 100tbl.

Uneton pohjoisessa

Kertokaas kokemuksia otsikossa mainitusta tuotteesta. Miten olisi paras ottaa? Mitään haittoja ilmaantunut? Tehokas? Kuinka nopeasti tepsii? Ruuan kanssa vai tyhjään vatsaan? Oikeastaan kaikki kyseisestä pilleristä satava tieto olisi tarpeen... Kunpa vaan ei olisi plasebo kyseessä - Töysän apteekki näköjään valmistanut/pakannut...

9

3468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin siinä

reseptissä on sitten ohjeistuskin=) Eli sen mukaan toimit.
      Itse olen useaan eri otteeseen kokeillut, suht huonolla tuloksella, on sitten tullut otetuksi tyhjään tai täysinäiseen vatsaan ym. Tehokas? No, kyseessähän ei ole lääke vaikka reseptivalmiste onkin, joten....

• tuota....

Sehän ei ole LÄÄKE, vaan hormoni jota ihmisen aivot normaalistikin tuottaa. Ota sen mukaan mitä on ohjeistettu, mutta ei hormonilla käsittääkseni ole mitään merkitystä onko vatsa tyhjä vai ei, kun se ei sisällä mitään lääkeaineita jotka voisivat esim sekoittaa vatsan.
        Itellä määrättiin tuo hormoni nukahtamislääkkeen kaveriksi mutta olo jää koko päiväksi tosi tokkuraiseksi. Jätin melatoniinin pois ja tokkuraisuus hävisi.

• käyttäjä

Otat sen illalla n. tunti ennen nukkuman menoa.

Eli 21-23 välillä.

Itse otan annokseni kello 21 ja nukkumaan menen kello 22 viimeistään, kun muuten nukahdan soffalle.

Niin ja illalla ei syödä, joten lähes tyhjään vatsaan se otetaan.

www.melatonin.com

• risu

Sain marraskuussa kyseisen Töysäläisen, sain siitä todella suuren avun vuosia kestäneeseen unettomuuteeni otan tabletin nesteen kanssa n. klo 22 menen sänkyyn ja sammutan valot koska hoito toimii parhaiten pimeällä.Olen nukkunut yöni erinomaisesti.mitään sivuvaikutuksia en ole havainnut. Toivon sinulle hyviä yöunia mummo 72v

• tätä valmistetta

Mistä tämä voi ostaa? Onko se reseptilääke?? Saako tätä ilman reseptiä, esim. luonnaistuotekaupoissa??

• 369

lääkäri kirjoittaa reseptin ,yliopisto Apteekit ainoastaan valmistaa ja myy melatoninia,.

• farmaseutti..
        369 kirjoitti:

lääkäri kirjoittaa reseptin ,yliopisto Apteekit ainoastaan valmistaa ja myy melatoninia,.

JOKAISESTA APTEEKISTA! Apteekkiin kun vie reseptin niin apteekki hoitaa asian=) Kas kun sitä YA:n apteekkia ei ole joka paikassa.

• Yleinen vuodattaja

- Parasta olisi ottaa jonkun sedatiivisen lääkkeen kanssa.
      - Tehokas? :D

Ai niin, ehkä olen tässäkin asiassa liian hätäinen. Lääkärihän sanoi, että se alkaa toimia ehkä vasta muutaman viikon kuluttua. Tänään otan vasta viidennen kerran sellaisen nappulan. Ei siihen kyllä voi luottaa. Ensi yönäkin on nukuttava, joten täytyy ottaa varulta sen lisäksi myös mirtazapin. Loppuviikosta jatkan sitten luomulääkkeillä.

Miksihän kroonisesta unettomuudesta kärsiville annetaan tuollaista ainetta, joiden pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta? Ehkä siksi, että me vasta olemme koekaniineja. Vai onko tuo aine sitten sellainen, joka korjaisi vääristyneen unirytmin, kuten farmaseutti sanoi? Mitenkän tällaisen lapsuudesta saakka unihäiriöistä kärsineen kohdalla?

Eikös siellä Töysässä ole valmistettu myös mm. pikkuleipiä? Yliopiston apteekissa tuo 100 kappaleen purkki maksoi alle 16 euroa - pieni hinta levollisista öistä.

• melatoniini on hyvä

Melatoniini auttaa, jos siitä on puutetta, ei muuten.

Lääkkeiden pitkäaikaisvaikutuksia ei tiedä kukaan eikä edes kerro vaikka tietäisi.

Sivuvaíkutukset kyllä kaikki huomaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe