Kohtalon kortit

kaaru

kohtalo jakoi kortit
en saanut reetiä
värisuoraa enkä nelosia
muusta puhumattakaan

sain Sinut hetkeksi
siitä jäi ikävä

keskiyöllä herään
katson ikkunasta
lumi peittää puut ja pensaat
luonto on nyt kaunis

sanot aina etten ole yksin
olet oikeassa
minulle jäi muistot Sinusta

soitat ja kysyt
mitä olen puuhannut

ajatellut Sinua
sitä minä vain
et sitä ymmärrä

Palaan peiton alle
pimeä yö
sulkee meidät syleilyynsä

14

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauden pieni venho
      kelluu yönhämyssä
      osuu laine rantaan
      vain hipaisten

      kohoaa nousuveden mukana
      pikkuinen venho
      irtoaa köysi salaa
      antaa venheen jo mennä
      uudelle aavalle
      uusiin seikkailuihin
      rakkauden

      • kaaru

        ...nyt venho kohoaa uusille aalloille, uusiin seikkailiuihin, odottaa vain talven taittumista..

        Kiitos vastarunostasi Marin


    • *MURUKULTA*

      Mitäs se nuori ristimies kiukuttelee siellä selkäsi takana?,,,Katso vain eteenpäin..kohtalon kortit..
      Ei taida kukaan saada sitä värisuoraa kuitenkaan,,
      muutaman hyvän käden silloin tällöin...
      Pidin tästä jälleen vaan kaaru!

      Herttasta pvää sinne ! ;)

      • kaaru

        Hymyilen Sinulle, en muuta nyt osaa sanoa. Odotetaan kohta sitä aurinkoa, sääsetä lupasi sitä eilen uutisissa tälle päivälle:)


    • Mysteriet

      Äläs sano... ei peli ole vielä lopussa - uusi jako alkaa hetkellä millä hyvänsä =)

      Kovin kaunis ja surullinen runo *huokaa*

      • kaaru

        No voi mun Mys, sitä uutta jakoa odotettu koko pimeä kausi, odottavan aika on pitkä. Periksi ei anneta:)

        Ehkä kortit jaetaan tänään uudestaan...nauraa


    • peres

      Kaunista ikävää
      Kiitos

      • kaaru

        arvostan sanojasi


    • TöllinLiisa

      Antoi se on totta, mietin?
      Löysi suuressa kaupungissa,
      kerran tuntomerkkinä -
      punainen rusetti.
      Pieni matkalaukku ja
      siihenkös ne kortit laittoi.

      Yhdessä niillä korteilla
      oiii, niissä kaikissa oli
      niin paljon rakkautta.

      Jäi tyhjät kahvikupit
      aamustamme viimeisestä
      - Sinua ei enää ollu.

      kaaru.
      Nyt tämä aamu tummin värein
      Sinulle kiitos runosta...Liisa

      • kaaru

        Joo ...niitä kortteja on ollut, kaikissa paljon rakkautta, mutta kuitenkin ajan kanssa, aamulla tyhjät kahvikupit.

        Ja taas kuitenkin
        pöydän ympärillä
        katsot jakajan käsiä
        innokkaana odotat
        mitä nyt jaetaan
        jos edes täyskäden sais

        elämän loppuun kahvit joisimme
        nyt ois mun vuoro:)


    • tomppa2006

      ...kuten minuun, uppoaa runosi kuin veitsi voihin...

      Hieno runo, tomppa taputtaa ja kiittää!

      • kaaru

        hämmennyin sanoistasi...kiitos niistä


    • lindalinda1

      mulla on yhdessä runossa, jonka kirjoitin tässä
      jokusia päiviä sitten kohta;

      Ja Sinä tulet kysymään kepeästi
      onko mitään uutta.

      Tuota ennen jotain, ja runon päätös on kysymys
      " entä minun sydämeni "

      En halunnut nostaa omaa runoani Sinun runosi ohi,
      vaan ydin oli siinä, että se sai tuttuja tuntoja
      minussa aikaan.

      Jotenkin runosi on haikean kaunis.

      • kaaru

        en minä ajatellut tuossa mitään, multa vain kysytään näin, mitä olen tänään puuhannut tms. Laitoin kait tuon saman johonkin toiseenkiin runoon.

        Kiva kun pidit...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe