BASENJIT ON IHQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Liisa-Anna

Aion hankkia basenjin! Ei kai ne maksa paljo? En ole vielä kysynyt äitiltä lupaa. Isä on reissussa eli kyllä se isille käy. Isillä on paljon karvaa. Sillä on parta!!! Äitistä en tiedä. Äiti on kaunis. Olen säästänyt tosi paljon rahaa!!!! Äsken laskin. Oli jo 50 euro!! Se riittää. Pian minulla on oma basenji. Minulla ei ole ennen ollut koiraa. Mummulla oli joskus koira. En ole nähnyt sitä koiraa. Mummu on ryppyinen ei kaunis. Ihanaa. Pian minulla on ihan oma basenji. Kuka myy halvimmalla? Olisiko kaksi hyvä määrä basenjeja? Myydäänkö niitä eläinkaupassamme?

21

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo hey

      En suosittele tollaselle pikku tytölle koiraa! Et ole kyllin vanha. Kauheesti meitä kiinnostaa, jos sun isällä on paljon karvoja xD ja 50 erol ET saa bansenjia! Sun pitää säästää viel n. 1000euroo. Puhuppas asiasta äidilles.

      • Liisa-Anna

        Mutku mä haluun!!!!!!


      • tyhmää touhuu
        Liisa-Anna kirjoitti:

        Mutku mä haluun!!!!!!

        ihan tyhmää tällänen, tä on niin ¨tyhmää ku olla voi. oot tehny tälläsen viestin joka on tosi tosi tosi hauska ITSESI mielestä, mut ei meidän toisten.. tälläset pitäis poistaa täältä..!!


      • Liisa-Anna
        tyhmää touhuu kirjoitti:

        ihan tyhmää tällänen, tä on niin ¨tyhmää ku olla voi. oot tehny tälläsen viestin joka on tosi tosi tosi hauska ITSESI mielestä, mut ei meidän toisten.. tälläset pitäis poistaa täältä..!!

        Tässä ei ole mitään hauskaa! Tahdon heti basenjin! Kuka on hyvä kenneli? Saako sieltä halvalla? Äiti sanoi että ei saa olla kallis ja papereita me ei tarvita kun ne koirat on halvimpia eikä mennä näyttelyihin!


      • Joo hey
        Liisa-Anna kirjoitti:

        Tässä ei ole mitään hauskaa! Tahdon heti basenjin! Kuka on hyvä kenneli? Saako sieltä halvalla? Äiti sanoi että ei saa olla kallis ja papereita me ei tarvita kun ne koirat on halvimpia eikä mennä näyttelyihin!

        Oikeesti! Et oo varmaa ees suomalaine. Bansenjit maksaa 1000 euroa eli tuhansia parhaillaan!! Mikäs sun sukunimi on? Voisin tuossa laittaa eläin suojelu virastoon viestiä!

        Ja pakko sun esittää tollasta ihqu ohku daa daa hei mikä naurattaa ihku voi ei iik pissistä!!!

        1. Voin sanoo et sä ET saa omaa koiraa! Oot sen verran kakara!

        Ja säälin sitä koiraa, jos ylipäätänsä saat sellasta!!


      • Joo hey kirjoitti:

        Oikeesti! Et oo varmaa ees suomalaine. Bansenjit maksaa 1000 euroa eli tuhansia parhaillaan!! Mikäs sun sukunimi on? Voisin tuossa laittaa eläin suojelu virastoon viestiä!

        Ja pakko sun esittää tollasta ihqu ohku daa daa hei mikä naurattaa ihku voi ei iik pissistä!!!

        1. Voin sanoo et sä ET saa omaa koiraa! Oot sen verran kakara!

        Ja säälin sitä koiraa, jos ylipäätänsä saat sellasta!!

        että tytöllä (jos nyt siis on tyttö) on jo koira... seku sekoileepi tylsyyttään :)


      • Liisa-Anna kirjoitti:

        Tässä ei ole mitään hauskaa! Tahdon heti basenjin! Kuka on hyvä kenneli? Saako sieltä halvalla? Äiti sanoi että ei saa olla kallis ja papereita me ei tarvita kun ne koirat on halvimpia eikä mennä näyttelyihin!

        Emmehän me naurakaan.

        Lähinnä itkua tyhrystäme.

        Samoin kuin basenjihalusi voit julistaa kaikki muutkin irrationaaliset halusi ihan vapaasti kaikelle maailmalle. Ja vieläpä halvalla:) Haluaminen kun ei maksa yhtään mitään. Eikä halvalla saa mistään. Mitään. Näin se vain on. Ettekä varmaan menekään näyttelyasettajiksi näyttelyihin. Ainakaan koiranäyttelyihin. Näin se vain taitaa olla tämänkin maailman totuus.


      • Siis IHQ
        tiinamuori kirjoitti:

        Emmehän me naurakaan.

        Lähinnä itkua tyhrystäme.

        Samoin kuin basenjihalusi voit julistaa kaikki muutkin irrationaaliset halusi ihan vapaasti kaikelle maailmalle. Ja vieläpä halvalla:) Haluaminen kun ei maksa yhtään mitään. Eikä halvalla saa mistään. Mitään. Näin se vain on. Ettekä varmaan menekään näyttelyasettajiksi näyttelyihin. Ainakaan koiranäyttelyihin. Näin se vain taitaa olla tämänkin maailman totuus.

        Kenen huomion sä yrität tolla lapsellisella sekoilulla saada??
        Ei kukaan terve ihminen ajattele tollasta ja sitäpaitsi jos yrität huijata ihmisii tollaseen, nii keksi edes parempia valheita!

        Ja jos sä oikeesti oot tosissas nii voin kertoo, että meil on ollu Basenji kohta pari vuotta ja se ei oo helppoo, eikä varsinkaan halpaa.
        Siinä maksaa koiran ostokin jo n.1000 ylöspäin, ja pelkkä lääkärissä käynti jostain pikku asiasta voi maksaa 100 euroo ruoat, tarvikkeet.
        Että koira joka saattaa olla sulla 13-14kin vuotta, ei oo halpaa!!


      • Liisa-Anna
        Siis IHQ kirjoitti:

        Kenen huomion sä yrität tolla lapsellisella sekoilulla saada??
        Ei kukaan terve ihminen ajattele tollasta ja sitäpaitsi jos yrität huijata ihmisii tollaseen, nii keksi edes parempia valheita!

        Ja jos sä oikeesti oot tosissas nii voin kertoo, että meil on ollu Basenji kohta pari vuotta ja se ei oo helppoo, eikä varsinkaan halpaa.
        Siinä maksaa koiran ostokin jo n.1000 ylöspäin, ja pelkkä lääkärissä käynti jostain pikku asiasta voi maksaa 100 euroo ruoat, tarvikkeet.
        Että koira joka saattaa olla sulla 13-14kin vuotta, ei oo halpaa!!

        Nyt on ihana pikkuinen basenji kotona!!!!!! Isi maksoi loput basenjin hinnasta. Isi sanoi että kunhan hoidat koiran niin sen saat ja lopetat vinkumasta! IHanaa nyt minula on oma pikkuinen basenji!!! Vielä pitäisi saada vähän rahaa takkeihin!!! Näin hienon vaaleanpunaisen palettiasun eläin kaupan ikkunassa!!! Rokotukset taitavat nyt jäädä ainakin vähän välistä mutta me hoidamme basenjimme hyvin nin ei tule ongelmia!!!1


      • ...
        Liisa-Anna kirjoitti:

        Nyt on ihana pikkuinen basenji kotona!!!!!! Isi maksoi loput basenjin hinnasta. Isi sanoi että kunhan hoidat koiran niin sen saat ja lopetat vinkumasta! IHanaa nyt minula on oma pikkuinen basenji!!! Vielä pitäisi saada vähän rahaa takkeihin!!! Näin hienon vaaleanpunaisen palettiasun eläin kaupan ikkunassa!!! Rokotukset taitavat nyt jäädä ainakin vähän välistä mutta me hoidamme basenjimme hyvin nin ei tule ongelmia!!!1

        säälin ihan hirveesti sitä basenjia! Ootko lukenut ees yhtään basenjista??? Sä saidat olla aika tyhmä jos luulet ettei se reppana tarvi rokotuksia. Visit mä säälin sitä. Sun vanhemmat on varmaan aika piittaammattomia. Jos mä tieiäisin sun sukunimen niin ilmoittaisin eläinsuojelulaitokselle. Voi että mä alan kohta itkeen kun ajattelen sen basenjin sun hoivissa.


      • Joo hey
        ... kirjoitti:

        säälin ihan hirveesti sitä basenjia! Ootko lukenut ees yhtään basenjista??? Sä saidat olla aika tyhmä jos luulet ettei se reppana tarvi rokotuksia. Visit mä säälin sitä. Sun vanhemmat on varmaan aika piittaammattomia. Jos mä tieiäisin sun sukunimen niin ilmoittaisin eläinsuojelulaitokselle. Voi että mä alan kohta itkeen kun ajattelen sen basenjin sun hoivissa.

        Vähä oot, kuka uskoo et tollasella pikku tytöllä on muka omaa koiraa. Kunhan pelleilee.

        ...

        Ja jos sulla ees on sitä omaa koiraa niin säälin sitä, voi kenen luokse sekin on päässy

        ...


      • Seppo Jr.
        Joo hey kirjoitti:

        Vähä oot, kuka uskoo et tollasella pikku tytöllä on muka omaa koiraa. Kunhan pelleilee.

        ...

        Ja jos sulla ees on sitä omaa koiraa niin säälin sitä, voi kenen luokse sekin on päässy

        ...

        Just just, eläinsuojeluviranomaiset eivät todellakaan puutu toisten koirienpitoon jos ne vain jäävät ilman rokoituksia. Viranomaiset puuttuvat sitten vasta asiaan jos koira mm. ei saa ruokaa ja se on likaisissa oloissa.


        Sepe Jr


      • että tällasta
        Liisa-Anna kirjoitti:

        Nyt on ihana pikkuinen basenji kotona!!!!!! Isi maksoi loput basenjin hinnasta. Isi sanoi että kunhan hoidat koiran niin sen saat ja lopetat vinkumasta! IHanaa nyt minula on oma pikkuinen basenji!!! Vielä pitäisi saada vähän rahaa takkeihin!!! Näin hienon vaaleanpunaisen palettiasun eläin kaupan ikkunassa!!! Rokotukset taitavat nyt jäädä ainakin vähän välistä mutta me hoidamme basenjimme hyvin nin ei tule ongelmia!!!1

        Taitaa olla säälittävin provo(yritys) minkä oon aikoihin nähnyt.


    • Minä vaan...

      Olet säkin kyllä yks hullu. Koirille ei laiteta baletti mekkoja! kehtaatkin sanoa itseäsi vielä sen koiran omistajaksi. Mua säälin sitä koiraa tosi paljon. Ja sä et ikinä saa sitä noin onnelliseksi. Saako se ees ruokaa?! Ja ilma rokotuksia se voi saada äärettömän helposti sairauksia ja niiden myötä lähtis ihkuttelijan basenji! Sanon sulle et sä vastuuttomin koiran hoitaja ikinä. Sun vanhemmatkaan ei aatelu sit pätkän vertaa. Ulkoilutäksä edes sitä?! eikä mikään 100 metrii riitä. Ja mitä siitä onko äitis nätti tai isäs parrakas tai mummu ruma, arvaa paljonko kiinnostaa?, en tiiä muista mutta kirjottaisin vanhempies kohdalle että harkitsematon!

      Tajua se!

    • ... (taas)

      ...sano et pelleilet! Enkä mä rokotusten takia ilmottais... Ja mä laitan nää viestit koska olen ELÄINRAKAS!! Säälin sitä koiraa (ja toivon että liisa vaan pelleilee.) eikä kukaan saisi ottaa eläintä HETKEN MIELIJOHTEESTA.

    • iiituuuu-

      musta tuntuu et sä oot vähän liian outo omistamaan basenjin.

      Ps.Ei pahalla

      • Liisa-Anna

        Meidän basenni pissasi matolle äiti suuttui ja isä vei pois basenjin. Meillä ei ole enää basenji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Turhan valitetta!


      • ahahah
        Liisa-Anna kirjoitti:

        Meidän basenni pissasi matolle äiti suuttui ja isä vei pois basenjin. Meillä ei ole enää basenji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Turhan valitetta!

        Vähän repesin tälle =)


      • 2 x basuja
        ahahah kirjoitti:

        Vähän repesin tälle =)

        hei, ei kukaan vastuuntuntoinen basenjikasvattaja olis edes myynyt tolle basenjia, kunhan kusetti kaikkia....

        ettäs kahtasi edes kirjoitella tommosia, poika parka.... just niin liisukka olet poika!


      • hohhoi..... nidi dii
        2 x basuja kirjoitti:

        hei, ei kukaan vastuuntuntoinen basenjikasvattaja olis edes myynyt tolle basenjia, kunhan kusetti kaikkia....

        ettäs kahtasi edes kirjoitella tommosia, poika parka.... just niin liisukka olet poika!

        näin juuri. sä valehtelet. tuskin vingut koiraa saat 1000e basenjin ja sit siitä et se pissas kerran matol ni se annetaan pois. enpä usko. homma on varmasti niin et haluisit koiran. Sit jostain tyhmäs mielijohtees päätät kirjottaa sen tänne. stten kun alkaa tulla paha olo laitat et joo se vietiin pois oho. Oot joku neljä vee kakara. nyt meet varmasti itkee äidil ku paha tyttö tuli ja sano kakruks.


    • JOOO..

      HEI ihmiset, tää on trolli, pila, vittuilua :D:D

      mutta alottaja, oot kusipää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe