Mitä editointiohjelmia suosittelette Macille? Saako niitä ilmaisena ja laillisena mistään? Mulla on Canonin videokameroita ja pitäisi mini-DV nauhoja siirtää koneelle. Leikata, yhdistellä ym niitä. lisätä musiikkia sun muuta. Tekstejä ja kaikkea. mieluiten suomenkielinen ohjelma.
Mitä suosittelette?
Macille hyvä editointiohjelma?
8
3145
Vastaukset
- tarkemmin
mutta mäkissä pitisi olla mukana suomenkielinen I-movie editointiohjelma.
- Editoija
Eikös Mac:stä löydy valmiina ko ohjelma ja stillkuvatkin saa käsiteltyä,en ole käyttänyt mac:iä koskaan, mutta isot pojat kertonut.
- ...
sul o mäkki, sul o imovie. eikä sul oo ongelmaa. koska ratkasu on siinä.
mut jos hyvän editin haluut, ni hommaa vaikka final cut. ei oo suomenkielinen, mut on hyvä. - Lontoon_trendit
Final Cut Pro on paras. Imovieta en ole käyttänyt, mutta se riittää, mikäli haluat tehdä jotakin ihan yksinkertaista.
- Editoija
Käytä vaan imuvie ohjelmaa mutta muista kun ajat miniDV nauhoja koneelle niin aja pakkaamattomassa AVI muodossa se vaati tilaa 13 gigaa/tunti,anna poltto-ohjelman pakata paras laatu 1tunti DVD:lle yli 1½tunnin ei kannata paljon laittaa eli säädä bittivirta mahdollisimman suureksi.
- Editoija
Itse editoin Studio 10 :llä miniDV nauha on paras, teräväpiirto hommat on aivan la.psenkenkissä en suosittele ainakaan vuoteen
- SuGizable YouTube
Mun Macissä oli valmiina iMovie ja nyt oon ettiny jonku paikan mist löytyis Sony vegas 11 macille... tietäiskö kukaan??
- Kyllä voi editoida!
Macissa on ainakin iMovie HD jolla voi editoida..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869