Moi, uskallanko kantaa margaretalla reppua ja vyölaukkua? ois helpompaa shota yms. ;)
Uskaltaako
4
1922
Vastaukset
- ayt
Uskoisin,että uskaltaa.Poikani 23v oli siellä yksin, 2vko ja tuli eilen reppunsa kanssa kotiin.Hän myös teki ,niin safari,kuin mantere retkiä,ui delffiinien kanssa.Mutta kuitenkin terve järki ja mieli.Hyvää lomaa.....
- Nimetön
Juu hienosti uskaltaa liikkua. Ja vyölaukku on oikein hyvä vaihtoehto, kuin reppukin. Kaikki korut kannattaa jättää kotiin, ettei varkaille tule houkutuksia.Hauskaa matkaa vaan!!!!
- Monatar
Nimetön kirjoitti:
Juu hienosti uskaltaa liikkua. Ja vyölaukku on oikein hyvä vaihtoehto, kuin reppukin. Kaikki korut kannattaa jättää kotiin, ettei varkaille tule houkutuksia.Hauskaa matkaa vaan!!!!
Kiitos vastaajille. Maanantaina matkaan...
- sun&sea
Monatar kirjoitti:
Kiitos vastaajille. Maanantaina matkaan...
Olin joulun isla.. yksin naisena. Ei mitään ryöstöjä tms ikävää. Kuljin taksilla pitkin saarta 20e päivä. Rahaa meni 310e, en ollut all-inc hotellissa, tähän kuului tuliaiset. Viinat ja tupakat kantsii ostaa muualta kuin kentältä! Älkää säikähtäkö TORAKOITA,niitä on sitten joka lähtöön jopa kotiin saakka. Muuten ihan kiva paikka kuka tykkää lämmöstä ja rauhallisesta ilmapiiristä, mutten lähde toista kertaa Isla Margarita on sitten nähty. Hyvää lomaa itse kullekin matkaajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897