voisiko joku auttaa ja kertoa!
17.12.06 minulle sattui tilanne, johon soitettiin poliisit. Minua syytettiin sillä hetkelllä monestakin asiasta...
Tuli tapeltua silloisen poikakaverin kanssa.
Seuraavana päivänä kävin vapaaehtoisesti laitoksella asiaa selvittämässä, kuten myös tämä toinen osapuoli kavereineen.
Nyt sitten odottelen kauhulla ja viimeisilläni raskaana, et koskakohan tuosta jutusta tulee jotain tietoa. Sillä minuun ei ole kukaan ottanut yhteyttä kys asian tiimoilta koko aikana.
Kauankohan joudun vielä pelossa odottamaan?
Kuinka kauan tälläisissä käsittelyissä menee?
onneton tunari
mty
2
1160
Vastaukset
- poliiisitaloon
missä kävit kuulusteluissa ja kysy missä vaiheessa asia on vireillä. Poliisilla on todennäköisesti esitutkinta kesken. Kysy poliisilta sovittelusta ja mitä se tarkoittaa ja kävisikö kenties teidän tapaukseenne.
- sisyfos75
poliisilla on varmaan vielä esitutkinta kesken. Soita asiaa tutkivalle poliisille ja kysy missä vaiheessa mennään.
Jos haluat sovitella asiaa ilmoita se poliisille. Kannattaa sitä ennen vähän perehtyä sovitteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897