Valmet 504

Ostoaikeissa

Mitä mieltä olette Valmet 504 nelivedosta 80-luvun lopun ja 90-luvun alun peleistä? Mitä pitää huomoida/tarkastaa ostohetkellä, onko mahdollisia tyyppivikoja...? Kiitokset vastauksista!

7

3282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullervo Kovakanki

Enstex täytyy oikaista kysyjää,että 504:sen nelivetoa ei ole virallisesti olemassakaan. Mutta sen sijaan 405:n on nelikkona kuin myös 604 turbolla tai ilman turboa. Kumpaa nyt sitten tarkoitat?? Sitä ei tiedä vanha Erkkikään olisko joku purkuosista asentanut vetävän etuakselin 504:seen. Se lienee ainakin teoriassa mahdollista.Palaillaan...

• Vallut.........

ole täynnä kaikenlaisia tyyppivikoja ja
      muitakin vikoja,korjaamoystävällisyydestä olen
      juttua kuullut. Vallun kuulemma kaikki pystyy
      ostamaan mutta pitäminen tulee kalliiksi.
      Olen kuullut katkenneista kytkinakseleista,
      hajonneista voimansiirroista,pakkasnesteitten ja
      öljyjen sekoittumisesta.Vaihdekeppien nupit ei
      edes kestä,styroksistako ovat tehty? En koskaan
      ole kuullut mistään muusta merkistä että
      vaihdekeppien nupitkin hajoaisi käsiin. Onko
      mitään perää nuissa puhheissa?

• P.Ölvästi

asiaa on isot pojat sulle puhuneet, vikoja löytyy joka lähtöön.

Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että osta ysisataa sarjanen Fentti, tai sitten jenkkipeura.

Ne kestää, ja on taatusti komiampi mökkikone tuollaanen kun joku rupinen valumötti. Osta samalla 2, ajat toisen naapurin mökin itäpuolelle ja toisen länsipuolelle, eipä paista aamu eikä iltaaurinko.

Eiköhän tällä taas saa provossoitua valmet uskovaiset kiihkeään uskonsotaan!

• JD-mies
        P.Ölvästi kirjoitti:

asiaa on isot pojat sulle puhuneet, vikoja löytyy joka lähtöön.

Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että osta ysisataa sarjanen Fentti, tai sitten jenkkipeura.

Ne kestää, ja on taatusti komiampi mökkikone tuollaanen kun joku rupinen valumötti. Osta samalla 2, ajat toisen naapurin mökin itäpuolelle ja toisen länsipuolelle, eipä paista aamu eikä iltaaurinko.

Eiköhän tällä taas saa provossoitua valmet uskovaiset kiihkeään uskonsotaan!

Kohtalaisen hyvä poijuankkuri syvässä vedessä
        kesämökin laiturin päässä. Ensin kannattaa päästää
        öljyt pihalle ennen upottamista ettei meri tai
        järvi saastu. Siellä vedessä se on tarpeeksi
        hiljainen peli eikä tuota kuulovammaa kenellekkään
        Siihen kun asentaa poijukettingin kiinni
        työntövarren tappiin niin pysyy laituri ja vähän
        isompikin venho paikallaan. Asennuskin on
        helpompaa kuin kiviankkurin koska sen vallun voi
        ajaa talvella sinne ponttoonilaiturin päähän ja
        odotella kun jäät sulaa.

• P.Ölvästi
        JD-mies kirjoitti:

Kohtalaisen hyvä poijuankkuri syvässä vedessä
        kesämökin laiturin päässä. Ensin kannattaa päästää
        öljyt pihalle ennen upottamista ettei meri tai
        järvi saastu. Siellä vedessä se on tarpeeksi
        hiljainen peli eikä tuota kuulovammaa kenellekkään
        Siihen kun asentaa poijukettingin kiinni
        työntövarren tappiin niin pysyy laituri ja vähän
        isompikin venho paikallaan. Asennuskin on
        helpompaa kuin kiviankkurin koska sen vallun voi
        ajaa talvella sinne ponttoonilaiturin päähän ja
        odotella kun jäät sulaa.

olet keksinyt 502:lle jotakin käyttöä! Emäntä käyttää sellaasta puudelinsa ankkuroimiseen kopin nurkalle. Mä yrityn laittaa siihen rotikkani kerran, vaan huonostihan siinä kävi. Rotikka huomas postiauton ja säntäs perään, valumötti ketjun toises päässä roikkuen.

Siinä teki naapurin ukko raittiuslupauksen kun näki 502:sen menevän kolmeekymmppiä pitäjän suurimman mäen päälle!! Tuli sitten myöhemmin myös uskoon kun näki fiatin 127 kulkevan satasta, mut se onkin sitten jo oma juttunsa.

• yksi ajo
        P.Ölvästi kirjoitti:

olet keksinyt 502:lle jotakin käyttöä! Emäntä käyttää sellaasta puudelinsa ankkuroimiseen kopin nurkalle. Mä yrityn laittaa siihen rotikkani kerran, vaan huonostihan siinä kävi. Rotikka huomas postiauton ja säntäs perään, valumötti ketjun toises päässä roikkuen.

Siinä teki naapurin ukko raittiuslupauksen kun näki 502:sen menevän kolmeekymmppiä pitäjän suurimman mäen päälle!! Tuli sitten myöhemmin myös uskoon kun näki fiatin 127 kulkevan satasta, mut se onkin sitten jo oma juttunsa.

yhden ainoan kerran olen ajanut 504 sella siinä yksilössä ei toiminu hitaat vaihteet rutisi vain

• valmari
        yksi ajo kirjoitti:

yhden ainoan kerran olen ajanut 504 sella siinä yksilössä ei toiminu hitaat vaihteet rutisi vain

vaihteet toimii, se on ominaisuus ei vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe