viikkoja kasassa nyt 25 1 ja lapsivettä tiputtelen.Ajattelin kysellä vauvan mahkuja jos syntyis ja miten äitiysloman käy jos nyt syntyis?en ole vielä saanut päätöstä koko lomasta kun vasta laitoin ne kelaan.
miten äitiysloman käy
4
1498
Vastaukset
- alkais heti
Moi,
äippäloma alkaa heti, kun lapsi syntyy. Eli saisit uudet päätökset samantien. Itse sain uudet päätökset vielä ollessani synnärillä, tieto lapsesta oli tietty menny sairaalasta suoraan väestörekisteriin ja sieltä suoraan kelalle. Ja se äippäloma/vanhempainvapaa jatkuu siihen asti, kun mihin se ois jatkunu lasketun ajan mukaan. Et siis menetä mitään, saat lisäpäiviä.
Meillä leikattiin vaavi kiireellä etukäteen, sain raskausmyrkytyksen ennen aikojaan.
Kyllä rv 25 on jo mahkuja selvitä. Sairaalassaoloaika saattaa olla pitkä, sinne laskettuun aikaan asti.
Kun oltiin lastenklinikalla, niin siellä oli seinillä paljon tarinoita, millä viikoilla ja minkäpainoisena vauvat oli syntyneet, ja minkä takia. Ja sitten oli ihania kuvia siitä, kun olivat isompia. Vauvoja oli syntynyt tosi vähäisillä viikoilla, ja todella pienenä.
Tsemppiä! Lepäile nyt! Ja koita rauhoittaa mieli.- lapsivettä lorahti
ja nyt seuraan kotona ettei lisää lorahda.jos lorahtaa niin naistenklinikalle pitää lähteä sanoivat.pelottaa väkisinkin.
- Korkealle vaan
lapsivettä lorahti kirjoitti:
ja nyt seuraan kotona ettei lisää lorahda.jos lorahtaa niin naistenklinikalle pitää lähteä sanoivat.pelottaa väkisinkin.
Koita pitää lippu korkealla, vaikka varmasti mietityttääkin! Naistenklinikalla oli mahtava ja ystävällinen henkilökunta, kun itse vietin siellä lähes pari viikkoa viime tammikuussa. Kaikki mikä mieltä askarrutti, otettiin selville ja kaikki neuvottiin, mitä mieleen juolahti. Onnea loppuraskauteen!
- Jasu
Äitiysloma pitenee alkupäästä, eli sen verran kuinka paljon ennemmin lapsi syntyy. Omani 2kk ennemmin ja Äippäloma oli siis 2kk plus normaali äitiysloma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289