viikkoja kasassa nyt 25 1 ja lapsivettä tiputtelen.Ajattelin kysellä vauvan mahkuja jos syntyis ja miten äitiysloman käy jos nyt syntyis?en ole vielä saanut päätöstä koko lomasta kun vasta laitoin ne kelaan.
miten äitiysloman käy
4
1527
Vastaukset
- alkais heti
Moi,
äippäloma alkaa heti, kun lapsi syntyy. Eli saisit uudet päätökset samantien. Itse sain uudet päätökset vielä ollessani synnärillä, tieto lapsesta oli tietty menny sairaalasta suoraan väestörekisteriin ja sieltä suoraan kelalle. Ja se äippäloma/vanhempainvapaa jatkuu siihen asti, kun mihin se ois jatkunu lasketun ajan mukaan. Et siis menetä mitään, saat lisäpäiviä.
Meillä leikattiin vaavi kiireellä etukäteen, sain raskausmyrkytyksen ennen aikojaan.
Kyllä rv 25 on jo mahkuja selvitä. Sairaalassaoloaika saattaa olla pitkä, sinne laskettuun aikaan asti.
Kun oltiin lastenklinikalla, niin siellä oli seinillä paljon tarinoita, millä viikoilla ja minkäpainoisena vauvat oli syntyneet, ja minkä takia. Ja sitten oli ihania kuvia siitä, kun olivat isompia. Vauvoja oli syntynyt tosi vähäisillä viikoilla, ja todella pienenä.
Tsemppiä! Lepäile nyt! Ja koita rauhoittaa mieli.- lapsivettä lorahti
ja nyt seuraan kotona ettei lisää lorahda.jos lorahtaa niin naistenklinikalle pitää lähteä sanoivat.pelottaa väkisinkin.
- Korkealle vaan
lapsivettä lorahti kirjoitti:
ja nyt seuraan kotona ettei lisää lorahda.jos lorahtaa niin naistenklinikalle pitää lähteä sanoivat.pelottaa väkisinkin.
Koita pitää lippu korkealla, vaikka varmasti mietityttääkin! Naistenklinikalla oli mahtava ja ystävällinen henkilökunta, kun itse vietin siellä lähes pari viikkoa viime tammikuussa. Kaikki mikä mieltä askarrutti, otettiin selville ja kaikki neuvottiin, mitä mieleen juolahti. Onnea loppuraskauteen!
- Jasu
Äitiysloma pitenee alkupäästä, eli sen verran kuinka paljon ennemmin lapsi syntyy. Omani 2kk ennemmin ja Äippäloma oli siis 2kk plus normaali äitiysloma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745019Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2331221Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912