Fordilla metsään

6-vipu hommiin uusiksi

näyttää siltä että pitää kaivaa vanha county esiin ja töihin. meinaan nää pehmeät kelit ja ajohinnat pakottaa. ei kun käyntiin ja töihin, tuolla se on ladossa odotellut ainaki 10 vuotta..
kuka lähtee kakkoskuskiksi?

10

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhas

      Ihan yksikseen vaa

      • herranpelkoa harrastelijalle

        tulee kontulla kyllä joka päivä isommat pinot kuin sinulla, vaikka ajaisit millä tahansa.


      • Ehkä joskus....
        herranpelkoa harrastelijalle kirjoitti:

        tulee kontulla kyllä joka päivä isommat pinot kuin sinulla, vaikka ajaisit millä tahansa.

        kun mä olin vielä osuuskaupan hyllyllä voipaketis... jos tuo olis totuus, niin eipä kukaan olisi kontun jälkeen uutta konetta ostanukkaa,,aika vähä niitä enää savotoilla näkee..tahtoo olla senverran kiire, ettei ehdi niitä korjailemaan.


      • sulla se
        Ehkä joskus.... kirjoitti:

        kun mä olin vielä osuuskaupan hyllyllä voipaketis... jos tuo olis totuus, niin eipä kukaan olisi kontun jälkeen uutta konetta ostanukkaa,,aika vähä niitä enää savotoilla näkee..tahtoo olla senverran kiire, ettei ehdi niitä korjailemaan.

        kiire...saaha pöllejä kasaan ,että saat sen konees maksettua ennenku alkaa hajota .....sit taas uuden osto ja sen maksu eessä......kiire ei lopu ennenku haudas...tai konkurssi pelastaa ennen..

        Tuolla toisaalla erään toisen masinistin ajatuksin..."ne on huonoja harrastuksia, joihin ei kaikki rahat mene"


    • raju peli

      kävi naapuri ajamasa rankaurakan kontulla. Teki 100 euroo. On siinä raju peli ikivanha kones rumalla kattonosturilla, kettingit 3 renkaassa ja reki perässä. Ite oli rakentau sähköisen 2 vipuhallinan. 200 pinometriä lyhyessä päivässä joulukuussa ilman valoja, siinä olis ponsseporukalla tekemistä.

    • 84-31

      ei paljoa tarvi matikkaa osata kun laskee ajohinnat ja vertaa kaluston hintoihin. satojen tuhansien koneita hankitaan noin hataralle pohjalle. todella viisasta alkaa miettimään tarviiko koneet olla niin uusia ja hienoja.
      itse ajan vanhahkolla kockumilla ja ajoa on riittänyt, enkä ota huonoa kuskia särkemään konetta ja ajamaan tyhmyyksissä pehmeikköön, tällaisena "talvena" maa täytyy tosiaan tuntea eikä tosiaan tarvi mitään superkuormia lastata.

      • Kaikki...

        Tosi konemiehet malttoi tulla tänne pitämään sadetta ;)


    • m39v

      Itse alottelin ford countyllä konehommat, että ois ihan tuttu kone, Nosturi oli Wärtsilä ja kärri oli joku omatekele.

      • Kontulla tai jehulla metsään

        SEn verran jo sormia paleltaa.Mutta voisitta tarjota kunnossa olevaa Kuormaakantavaa,esim.VAlmet836 taiTimberjakki910 taivastaaviaKyllä aikonaan kockumiki oli kova peli. Eli hintaluokka10000-30000euroo.


    • czcz

      kyl vaaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe