Iltaa kaikille....

Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä?
Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko vähän niinku pahoinvointi ja päänkipu.
Vai mistä pirusta se tuokin nyt lykkäs.
Lääkkeitä en syö mitään ja normaalisti olen koittanut elellä...
Tikit sain tänään pois, vähän o kädessä turvotusta mutta ei mitenkään hälyttävästi hoitsun mukaan...
Mutta tuo öklö olo, voi jestas.

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumsku

      sinulle!Ihan äsken katselin,ettei näy Pikkuhöpäkän kirjoituksia ja hups,samanteen tulikin viestisi.
      Onpa harmittavaa,että olet saanut sellaisen vatsapöpön.Jospa siitä menisi aamuun ohi.Vati sängyn viereen varmuuden vuoksi ja lepäilemään.

      • Saila*

        mahatautia ollut liikkeellä, minullakin on ollut päänsärkyä ja oksettavaa oloa muutamana päivänä. Vähän on kuumettakin ollut. Hyvät illanjatkot!


    • Karjalankägönen

      riäkästa kuulutuksen,kun out ollu niin pitkkään hiljjoo!Joo,mahatauttii on liikkeellä ollu jo par kuukkautta-toiset sairasttuu siihen usseemman kerran.Miun siskon tyttö (6 vuotias),niin hänelle tarttu eskarista sama tauti jo toisen kerran!Toivottavasti siulla ei mää pahemmaks!Mites siulla muut hoijjot?

      • Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...


      • Karjalankägönen
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...

        patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!

        missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?


      • Ira¤
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...

        monenlaisia pöpöjä,paranemisia.


      • Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

        missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?

        kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!

        minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
        ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?


      • Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

        minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
        ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?

        miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!

        parhaitenhan he osaavat tutkia ja selvittää.Täytyy se minunkin sinne mennä vaikka se nyt on viimeinen paikka johka haluaisi(vitsi)taidan olla jo väsynyt
        joten hyvää yötä,kirjoitellaan huomenissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe