Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä?
Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko vähän niinku pahoinvointi ja päänkipu.
Vai mistä pirusta se tuokin nyt lykkäs.
Lääkkeitä en syö mitään ja normaalisti olen koittanut elellä...
Tikit sain tänään pois, vähän o kädessä turvotusta mutta ei mitenkään hälyttävästi hoitsun mukaan...
Mutta tuo öklö olo, voi jestas.
Iltaa kaikille....
11
478
Vastaukset
- mumsku
sinulle!Ihan äsken katselin,ettei näy Pikkuhöpäkän kirjoituksia ja hups,samanteen tulikin viestisi.
Onpa harmittavaa,että olet saanut sellaisen vatsapöpön.Jospa siitä menisi aamuun ohi.Vati sängyn viereen varmuuden vuoksi ja lepäilemään.- Saila*
mahatautia ollut liikkeellä, minullakin on ollut päänsärkyä ja oksettavaa oloa muutamana päivänä. Vähän on kuumettakin ollut. Hyvät illanjatkot!
- Karjalankägönen
riäkästa kuulutuksen,kun out ollu niin pitkkään hiljjoo!Joo,mahatauttii on liikkeellä ollu jo par kuukkautta-toiset sairasttuu siihen usseemman kerran.Miun siskon tyttö (6 vuotias),niin hänelle tarttu eskarista sama tauti jo toisen kerran!Toivottavasti siulla ei mää pahemmaks!Mites siulla muut hoijjot?
Kiitos viesteistä;)
Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...
Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)
Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...- Karjalankägönen
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Kiitos viesteistä;)
Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...
Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)
Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!
missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?
- Ira¤
pikkuhöpäkkä kirjoitti:
Kiitos viesteistä;)
Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...
Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)
Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.
Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...monenlaisia pöpöjä,paranemisia.
- Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?
kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!
minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille? - Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!
parhaitenhan he osaavat tutkia ja selvittää.Täytyy se minunkin sinne mennä vaikka se nyt on viimeinen paikka johka haluaisi(vitsi)taidan olla jo väsynyt
joten hyvää yötä,kirjoitellaan huomenissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602