Iltaa kaikille....

Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä?
Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko vähän niinku pahoinvointi ja päänkipu.
Vai mistä pirusta se tuokin nyt lykkäs.
Lääkkeitä en syö mitään ja normaalisti olen koittanut elellä...
Tikit sain tänään pois, vähän o kädessä turvotusta mutta ei mitenkään hälyttävästi hoitsun mukaan...
Mutta tuo öklö olo, voi jestas.

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumsku

      sinulle!Ihan äsken katselin,ettei näy Pikkuhöpäkän kirjoituksia ja hups,samanteen tulikin viestisi.
      Onpa harmittavaa,että olet saanut sellaisen vatsapöpön.Jospa siitä menisi aamuun ohi.Vati sängyn viereen varmuuden vuoksi ja lepäilemään.

      • Saila*

        mahatautia ollut liikkeellä, minullakin on ollut päänsärkyä ja oksettavaa oloa muutamana päivänä. Vähän on kuumettakin ollut. Hyvät illanjatkot!


    • Karjalankägönen

      riäkästa kuulutuksen,kun out ollu niin pitkkään hiljjoo!Joo,mahatauttii on liikkeellä ollu jo par kuukkautta-toiset sairasttuu siihen usseemman kerran.Miun siskon tyttö (6 vuotias),niin hänelle tarttu eskarista sama tauti jo toisen kerran!Toivottavasti siulla ei mää pahemmaks!Mites siulla muut hoijjot?

      • Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...


      • Karjalankägönen
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...

        patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        patologin viesttii tässä miekkii vuottelen.Mittää muuta oiretta ei oo,kun sillon tällön henkkeesalappoova kipu ja tietysti tuo ripuli,mit sitä on ollu jo niin pitkkään,jotta ei ennee muistakkaa,miltä tuntus "tikisttee"!Verta ei oo tullu onneks muutammaan päivvään-jotta silleen.Mää sie vain muata ja niä mukavvii unnii-huomenna on tuas uus päivä!

        missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?


      • Ira¤
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

        Kiitos viesteistä;)

        Ei kai se auta kun pistää ihtensä makuu asentoo...

        Mää oon vähän niinku tuuliajoilla noista hoidoista;)
        Kun patologi edelleen tutkii että mitähän syöpää mä sitten niinku sairastan. :)
        Mutta se on aika varmaa, että säteet otan kätehen oli mikä oli. Mutta tiedä häntä. Kun ei tuo ainakaan kovin ärhäkäältä tunnu ku patti oli vuoden hoitamatta ja itsekeen oli siinä elelly ja luojalle kiitos se syöpä oli jonkun elmukelmun sisällä että itse kirurkikaan ei ollu sitä nähnyt:) että patologille oli sen vain nakannut;)

        Mutta kontrolli on ens kuun puolessa välissä ,että tuntus että olis syöpää siihen menessä jo lioteltu ja saisin 100% diagnoosin.Toivossa on hyvä elää.

        Hyvää yötä mä meen istunnon kautta maate. Pärjäilkää...

        monenlaisia pöpöjä,paranemisia.


      • Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

        missä sinulla henkeäsalpaava kipu on vatsassako,vai kädessä?

        kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        kova kipu on mahassa-jossaa tuossa munasarjjoin kohalla.Siellä on kyllä ultrassa näkynä noin 5cm kokossii kysttii,jotka puhjetessaan tekköö liäkärin mukkaan kovat kivut-onneks on ens kuulls naistentautien polille aika-sorkkikkaat siellä-tottahan tuolta jottaa löytynnee!

        minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
        ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?


      • Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

        minullakin kystia vaivana.Sinulle jos kovim käyvät
        ryppyilemään,tai kivut eivät hellitä,etkö aiemmin pääsisi sinne naistentautien polille?

        miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        miulla jo pari vuotta ja menkat jäi nyt kokonnaan pois-kun en mie omasta mielestän vielä vaihevuos-ijässä ou-mut kaipa ne siellä jottaa selevittäät!

        parhaitenhan he osaavat tutkia ja selvittää.Täytyy se minunkin sinne mennä vaikka se nyt on viimeinen paikka johka haluaisi(vitsi)taidan olla jo väsynyt
        joten hyvää yötä,kirjoitellaan huomenissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe