Heips!
Onko teistä kukaan koskaan kokeillut,
todennut tehoa, tai tiedättekö onko joku
käynyt ja saanut apua ??
Mielenkiinnosta,
meinasin kokeilla :)
VYÖHYKETERAPIA
4
830
Vastaukset
- fnhkhfkwdnh
..vyöhyketerapiassa puolen vuoden ajan, kun yrityksemme oli kestänyt 1½vuotta. Kolme kertaa kuukaudessa oli noita käyntejä. Apua sain kivuliaisiin kuukautisiin, kierto säännöllistyi ja tulipa hartia vaivatkin hoidettua samalla.
Tällä välin odottelimme pääsyä julkiselle lapsettomuustutkimuksiin.. Kun siellä sitten syy selvisi (johtimet tukossa), jätin vyöhyketerapian.
Hetken mietin katkerana hukkaan heitettyjä rahoja, halpaahan tuo ei ole. 40€/kerta. Olishan nekin voinut käyttää niihin hoitoihin joita todella tarvittiin. Nykyään ajattelen toisin, sain avun moneen juttuun ja uskon sen tepsivän.
Meillä onnistui sitten heti ensimmäinen IVF-hoito ja vauvankin pitäis syntyä muutaman viikon sisällä. Jos meillä ilmenee koliikkia, vien vauvan vyöhyketerapiaan. ...oman kokemukseni perusteella,mutta kaikkihan me olemme omia persooniamme ja koemme kuka mitenkin nämä ns. vaihtoehtohoidot.Toivotan sinulle menestystä vauvaprojektiin!!!!!!!:)
- Nimetön
Tuttuni sai menkat tulemaan vyöhyketerapialla. Lääketieteellisin keinoin niitä ei tullut. Aina kannattaa kokeilla, mutta kaikkiin tämä ei tepsi.
- .............
Käytin maha kipuista vauvaani vyöhyketerapiassa ja samalla juttelin hoitajan kanssa kun saimme lapsemme lapsettomuushoitojen avulla niin hoitaja kertoi että hänellä on käynyt muutamia lapsettomuudesta kärsiviä ja nyt toinen heistä on raskaana.Eli joitain auttaa ainakin.Kannattaa kokeilla.Kaikki keinot käyttöön,olen sitä mieltä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815