Niin eli mul on toi keewayn F-act ja oon nyt aatellu ottaa prikan pois, onko suht helppo homma verattuna muihin skopiin? Huippuja ei taida tasasella tulla ku sen 50km/h vai ja paljon menee sit alamäkeen? Syökö paljon kiihtyvyyttä... Sitte viel et pitääkö vaihtaa isompi suutin tai jotain vastaavaa jos ton ottaa veke:)
Kway:stä prikka pois..?
11
6479
Vastaukset
- asdfghjkghgfh
Prikan poisto vastaa samaa asiaa kuin että loppupäähän tulisi lisää isoja vaihteita, eli ei vaikuta kiihtyvyytteen jos on säädöt oikeen.
Mutta prikka antaa ainoastaan vähän lisää välityksiä, mutta ei koko kapasiteettia, koko variaattorin variaattorin kapasiteesin saa käyttöön vasta kun viilaa variaattorin päädystä pois sen kiinteän haitan, ja dremelin kanssa ohentaa variaattorin seinät noin millin paksuisiksi, tällöin menee koko välitys käyttöön, siis loppuun asti, ja tottakai kuljutus silloin pienee kun ei tartte käyttää "pieniä" vaihteita ajonopeuden taki.
Ja rajoittimai on ton lisäksi vielä pakoputken alkupäässä, ilmanoputsarin kopssa on kuristepilli, ja läppäventtiilien päällä on reikäpelti (pitää porata yksi "kannaton" ruuvi hajalle että pääsee käsiksi siihen) tämän jälkeen vaihtaa vielä 1,0 millisen suuttimen niin menee joku 70-80 ja lähtee kivasti- "jarruraita"
ja jönks varmaa ymmärtää/osaa tehä tost jotain
;-) - kway boy
En kyllä hirveesti tajunnu ja mulle riittäis ihan hyvin sellanen 50-55 vauhti:). Mutta antaako toi prikan poisto ainaki sen 5km/h vauhtii lisää? Ja jos ottaa pelkän prikan pois ni onko pakko vaihtaa isompi suutin tai jtn...
prikan poistosta olen samaa mieltä jotta huippunopeus nousee... ja ei vaikuta kiihtyvyyteen...
mitähän meinaat tuolla kapasiteetin lisäämisellä?mistähän päädystä sitä dremelillä pitää ohentaa... jos tarkoitat jotta etulautasesta niin silloinhan tulee myös hankkia uusi pidempi hihna jotta se pääsisi edessä ulommalla "kehälle"... koska hihnan pituushan on vakio ja vaihtamatta hihnaa tai muokkaamatta myös takavaria se hihna tulee vaihtaa...
pakoputken alkupäässä muuten ei ole mitään rajoittimia vaan se "mutka" sinänsä estää pakokaasujen vapaan kulun mutta siihen käy esim moposportissa cpi:hin myytävä piristys sarja jossa tulee mukana myäs kevyemmät rullat ja isompi suutin...
kaiken aiemman lisäksi muistutan jotta aiemmin mainitut jutut tekee moposta laittoman joten sillä voi ajaa vain suljetuilla teillä :)- Kiki
PappaSkootteri kirjoitti:
prikan poistosta olen samaa mieltä jotta huippunopeus nousee... ja ei vaikuta kiihtyvyyteen...
mitähän meinaat tuolla kapasiteetin lisäämisellä?mistähän päädystä sitä dremelillä pitää ohentaa... jos tarkoitat jotta etulautasesta niin silloinhan tulee myös hankkia uusi pidempi hihna jotta se pääsisi edessä ulommalla "kehälle"... koska hihnan pituushan on vakio ja vaihtamatta hihnaa tai muokkaamatta myös takavaria se hihna tulee vaihtaa...
pakoputken alkupäässä muuten ei ole mitään rajoittimia vaan se "mutka" sinänsä estää pakokaasujen vapaan kulun mutta siihen käy esim moposportissa cpi:hin myytävä piristys sarja jossa tulee mukana myäs kevyemmät rullat ja isompi suutin...
kaiken aiemman lisäksi muistutan jotta aiemmin mainitut jutut tekee moposta laittoman joten sillä voi ajaa vain suljetuilla teillä :)Toki jos rullat on "ylipainoiset" niin kiihtyvyys huononee koska isompi vaihde pääsee aikasemmin.
Ja niiku siitä varaattorin koneen puoleisn lautasen huipulta otetaan se "tasanne" pois hiomalla, ja rullakupin seinät ohennetaan dremelillä.
Ja mihin sä uutta hihnaa tarttet, ei se prikan poiston jälkeenkään mene siellä kytkinpäässä niin loppuun kuin mahdollista, eli ei se sieltä jarruta....
Ja pakoputken rajoitin on nimenomaan tuo mutka.
Ja kun otetaan vielä ilmanpudistimen "rajotiin" ja läppäventtiilien PÄÄLLÄ oleva reikälevy pois, ei alle millin suuttimet pelaa.
Ja tottakai mopo tulee laittomaksi tuolloin, mutta sillähän ajellaankin vain radalla, tosin jos käryää, ja mopo kulkee sen 70-80 saattaapi tulla jokunen päiväsakko tieliikennekelvottomalla ajoneuvolla ajamisesta, sekä mahdollisesti valvonta- ja/tai uusintakatsastus... - kway boy
PappaSkootteri kirjoitti:
prikan poistosta olen samaa mieltä jotta huippunopeus nousee... ja ei vaikuta kiihtyvyyteen...
mitähän meinaat tuolla kapasiteetin lisäämisellä?mistähän päädystä sitä dremelillä pitää ohentaa... jos tarkoitat jotta etulautasesta niin silloinhan tulee myös hankkia uusi pidempi hihna jotta se pääsisi edessä ulommalla "kehälle"... koska hihnan pituushan on vakio ja vaihtamatta hihnaa tai muokkaamatta myös takavaria se hihna tulee vaihtaa...
pakoputken alkupäässä muuten ei ole mitään rajoittimia vaan se "mutka" sinänsä estää pakokaasujen vapaan kulun mutta siihen käy esim moposportissa cpi:hin myytävä piristys sarja jossa tulee mukana myäs kevyemmät rullat ja isompi suutin...
kaiken aiemman lisäksi muistutan jotta aiemmin mainitut jutut tekee moposta laittoman joten sillä voi ajaa vain suljetuilla teillä :)Okoo, eli kysymyshän kuului antaako prikan poisto ainakin sen 5km/h lisää huippuja ja pitääkö suutin vaihtaa tällöin isompaan??? Noi vastaukset meni ehkä vähän ohi:D
kway boy kirjoitti:
Okoo, eli kysymyshän kuului antaako prikan poisto ainakin sen 5km/h lisää huippuja ja pitääkö suutin vaihtaa tällöin isompaan??? Noi vastaukset meni ehkä vähän ohi:D
prikan poisto lisää ainakin sen mainitsemasi 5km/h ja ei tartte vaihtaa suutinta.
- kway boy
kway boy kirjoitti:
Okoo, eli kysymyshän kuului antaako prikan poisto ainakin sen 5km/h lisää huippuja ja pitääkö suutin vaihtaa tällöin isompaan??? Noi vastaukset meni ehkä vähän ohi:D
Juttu, puhuitko nyt (keeway skoban) kokemuksen puolesta?:)
- kiiw
kway boy kirjoitti:
Okoo, eli kysymyshän kuului antaako prikan poisto ainakin sen 5km/h lisää huippuja ja pitääkö suutin vaihtaa tällöin isompaan??? Noi vastaukset meni ehkä vähän ohi:D
antaa noin 10km/h lisää. ei tarvitse vaihtaa
- fsdpofjsag
Kiki kirjoitti:
Toki jos rullat on "ylipainoiset" niin kiihtyvyys huononee koska isompi vaihde pääsee aikasemmin.
Ja niiku siitä varaattorin koneen puoleisn lautasen huipulta otetaan se "tasanne" pois hiomalla, ja rullakupin seinät ohennetaan dremelillä.
Ja mihin sä uutta hihnaa tarttet, ei se prikan poiston jälkeenkään mene siellä kytkinpäässä niin loppuun kuin mahdollista, eli ei se sieltä jarruta....
Ja pakoputken rajoitin on nimenomaan tuo mutka.
Ja kun otetaan vielä ilmanpudistimen "rajotiin" ja läppäventtiilien PÄÄLLÄ oleva reikälevy pois, ei alle millin suuttimet pelaa.
Ja tottakai mopo tulee laittomaksi tuolloin, mutta sillähän ajellaankin vain radalla, tosin jos käryää, ja mopo kulkee sen 70-80 saattaapi tulla jokunen päiväsakko tieliikennekelvottomalla ajoneuvolla ajamisesta, sekä mahdollisesti valvonta- ja/tai uusintakatsastus...Missä se ilmanputsarin rajoitin on? Onko se yhtä palaa ilmanputsarin kanssa? Tarviiko tuon poistaminen isompaa suutinta jos reikälevyt jättää paikalleen?
- derpikeulii
Skobat on rajottimia täynnä, osta derpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766