Perhosena saat sinä lentää,
ei katkennut sinulta siivet.
Lennä etsimään onneasi,
löydä elämäsi satumaa.
Enkelit sinua suojeli,
ettei siipesi katkeaisi.
Siipesi kantavat vielä kauas,
niillä lennät etsimään satumaatasi.
Tämä ei ole varsinainen rakkausruno,mutta halusin sen kirjoittaa tänne tyttäreni auto-onnettomuuden takia.Ja sen vuoksi,että täällä on monta ihanaa ystävää, joilta olen saanut aina hyvää palautetta.
Perhonen
8
257
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Minua syvältä koskettava runosi,
tiedän miltä sinusta on tuntunut!
Enkelit suojelee ♥...
Arvokasta,,, tätäkin pvää K_eno ! - padme_amidala
se rakkaus lapseen tuntuu vahvasti runossasi, joka on aivan ihana. Pidin kovasti lukemastani.
- Mysteriet
Mielestäni tämä juuri on rakkausruno!
Tiedätkö, tälläisiä runoja me tarvitsemme!
Tarvitsemme niitä kertomaan meille elävästä elämästä, vanhemmuuden tuskallisistakin hetkistä, selviytymisestä ja onnesta....
Suuresta rakkaudesta!
Kiitos Sinulle!
Toivon pikaista paranemista Vahva runo rakkaudesta,
Vanhemman ja lapsen välinen
rakkaus on suurempaa, kuin
mikään muu maailmassa.
Ihanaa, että tyttäresi
selvisi onnettomuudesta.
Isälle voimaa olla tyttösi
tukena.Runosi oli kaunis.
Jaksamista elämän taipaleella.
On sit murhetta tai iloa siellä.- peres
Runo on rakkautta aina
kun sen toinen tunteva kirjoittaa - Kössi-eno
teille jokaiselle,olette tosi ystäviä,,
- lindalinda1
rakkausrunohan runosi on mitä suuremmassa määrin,
kaunis ja herkkä sellainen.
Olet onnellisessa asemassa, että sait pitää tyt-
täresi, ja hän on onnellinen Sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512