Kuulkaapas, onko vinkkejä ongelmaani.
Remonttia tekemässä 70- luvun taloon ja ongelmana pieni makuuhuone ja sekään ei ole suuri ongelma mutta siellä oleva ISO , ROHMU vaatekaappi.
voi ,että;(
Siis mä otan sen pois kyllä, mä saan lattiapinta-alaa siitä , mutta mitä tilalle????
Myykö joku pienempiä vaatekaappeja, vai onko ideoita mihin ne vaatteet laittaisi...
Hei!!
1
179
Vastaukset
- pystynaulakko...
Vaatekaappi toiseen huoneeseen tai vaatehuoneeseen jos mahdollista. Tai sitten ostat pienemmän kaapin tilalle. Jotakin vaatteita voi pitää sellaisessa jalallaan seisovassa naulakossa. Tai sitten lajittelet vaatteet ja viet talvella kesävaatteet varastoon ja kesällä toisinpäin. Turhat vaatteet joko kierrätykseen tai kirpputorille, jos et itse niitä käytä. Minulla on korkealla seinällä hylly, jossa on kolme sisustuslaatikkoa. Niissä on sukkia, t-paitoja ja muuta pientä vaatetta. Se hylly on pultattu seinään noin kasvojen korkeudelle. Alapuolella on työpöytä, joten hyllyt seinällä eivät häiritse ketään. Voithan sinäkin laittaa huoneeseen hyllyjä ylös seinälle. Tai sitten laitat kaappeja sängyn yläpuolelle. Tyhjää seinätilaa kannattaa hyödyntää, ja sillä tavalla saa tilaa lattialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658