Olisko hyviä kokemuksia oppisopimuksesta? Kävin pääsykokeissa ja läpi meni! nyt sit pitäis alkaa jossain vaiheessa käymään kerran viikossa ilta opiskelemassa! tällä hetkellä olen äitiys lomalla ja ajattelin aloittaa koulun käynnin aikasemmin hoitovapaan ohessa ja sit noin vuoden päästä opiskelusta alottaisin työn teon kun paikka löytyy!Paikkaa on kuulemma helpompi sitten saadakkin ja etsiä kun on koulua jo muutama tunti takana! haluaisin kokemuksia onko opiskelu rankkaa ja vaikeaa?? itselläni ei ole maailman paras lukupää ollut koskaan ja näkö muisti on oikeastaan minulla parempi! meneekö kaikki illat ja vapaa aika tehtäviä tehdessä ja ovatko kauhean vaikeita?? haluan tietoa tuosta etäopiskelusta kotona! Kuinka kauan koulu kestää jos tekee kaiken ajallaan??
oppisopimuksella lähihoitajaksi!
1
687
Vastaukset
- Oppis
Tekstistäsi löytyi paljon kysymyksiä, mutta koitan olla avuksi muutamaan! =)
Opiskelen itse oppisopimuksella lähihoitajaksi, tosin alan töitä on jo takana muutamia vuosia,
mutta koulutus on puuttunut aikanaan keskeytyneiden opintojen takia!
Eli, sinä aloittaisit pelkästään iltaopiskelijana ja vaihtaisit myöhemmin oppisopimuskoulutukseen?
Näin ymmärsin.
Oppisopimus on suureksi osaksi työssä oppimista 75-80% ja tietopuolinen opetus loput tuosta eli työpaikka näyttelee pääroolia oppimisessasi työpaikkakouluttajan avustuksella(tietenkin itse vastaat oppimisestasi).
Paljon töitä saa tehä etänä itsenäisesti, mutta ryhmätöitä yms joukkoon mahtuu.
Toki nykyään on erilaisia opetuksen muotoja hyvin paljon ja opiskelu yksilöllisempää kuin vuosia aikaisemmin, kukaan ei jää yksin ongelmissaan, mutta oma aktiivisuus on hyvin tärkeää!!
Eli neuvoisin sinua kääntymäään oppisopimustoimiston puoleen ja kyselemään lisää sieltä, heillä on varmasti ajantasalla olevat vastaukset kysymyksiisi :)
Paljon onnea ja voimia opiskeluusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230