Ihmeiden tekijälle

Sinä
voisit tehdä minut merkitykselliseksi
enkä minä kysyisi mitään
kuuntelisin vain
kunnes olisit rantani kiertänyt.

Kyynelistä ahdistuneet silmäni
jos vielä kuivaisit
kasvaisit
pala palalta minuun.

Kulkisitko vierelläni
vaikka edellänikin,
tärkeintä olisi kuitenkin
käsieni ulottuvilla.

22

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmandaK

      Tää oli hyvä! pitkästä aikaa joku runo mua heilautti ja se oli tää!

      • lindalinda1

        Sinäpä olet ollutkin vitkaan runoni sisällä sii-
        tä, kun sen tänne heitin.

        Siitä piti oikeesti tulla paljon lyhyempi, mutta
        jotenkin minusta ei taida olla sellaisten
        kirjoittajaksi. Pitää vaan yrittää harjotella si-
        täkin taitoa vielä.

        Jos runoni " heilautti " olen siitä otettu.

        Kiittäen tyttö, kiittäen.


    • peres

      NYT
      pitäisi olla hiljaa
      mutta olen lukenut runosi jo monta kertaa
      on vaikeaa kun on sanaton
      olen siis hiljaa

      • lindalinda1

        Sanojesi edessä hiljennyn minä.

        Olet sanonut vähän, ja silti NIIN paljon.

        Sukellan Sinun runoihisi, kunhan olen vastaillut
        kommentoineille.

        Lämmin kiitokseni jälleen Sinulle, Sinä runojen
        taituri itse.


    • Kaunista.
      kiertäen rantasi... Jotenkin tuntuu että olet siirtynyt seuraavalle tasolle, teet monimerkityksellisiä sanoja ,, ahdistuneet silmäni..Jotain kauniin herkkää mutta rujoa samalla.
      Olen valmistelemassa ilotulitusta RR sivuille..
      monta teosta odottaa julkaisua.. mutta viimeistelen niitä vielä.
      Ter Kobo

      • lindalinda1

        Olet Sinä liikuttava, kertakaikkiaan.

        Jaa-a, mikähän se " seuraava taso " mahtaakaan
        olla, en tiedä. Mutta yleensä ottaen, pyrin aina
        saamaan runoihini jotain tuoretta, ennen käyttä-
        mätöntä. Tosin olen joissakin runoissani toista-
        nut joitakin aiemmin käyttämiäni lauseita,
        sellaisia jotka " maistuvat " hyvältä.

        Noh, koetappa saada se ilotulitus tänne jo räis-
        kymään * odottaa jännityksellä *

        Mutta tärkein enää; k i i t o s
        Sinun palautteesi oli erittäin miellyttävää lu-
        ettavaa.


    • Ystäväni runoproffa

      Tämä on kuin pieni elokuva,
      joka kulkee silmien edessä,
      voittaen kaikki runo-oscarit:)

      (Hitsi kun hävitin sen kommenttikirjan.)

      Sanon, tuhannesti kiitos,liikuttavasta runostasi.
      Talteen laitoin:)

      • lindalinda1

        toi proffajutska, en saa sopimaan sitä
        minnuun, en sitten millään.

        Huhhuh, mitä virkoit. Mitä minä enää osaan sanoa
        tuollaiseen palautteeseen, mitä ?
        Nolona, en oo ansainnu mitään oscaria, sen parem-
        min kuin mitään muutakaan tällä saralla. Jos nii-
        tä pystejä jaettaisiin, niin Sinulle sellainen
        kuuluisi ojentaa.

        " kommenttikirjan " mie ihmettelen tuota, mutta
        se taitaa ollakkin joku Siun tsoukki :)

        Liikutus kuuluu minulle, ja

        k i i t o s taas Sinulle.


    • TöllinLiisa

      Aidon rakkauden,
      eheytyä, lähestyä
      "Sinä"
      "voisit tehdä minut merkitykselliseksi"

      Särkyny sävel,
      niin tuttu.

      Ehkä aneleva sydän,
      sittenki saa kokea.

      "Kulkisit vierelläni
      vaikka edelläni
      tärkeintä olisi kuitenki
      käsien ulottuvilla".

      Huokaus...hiljaisin ajatuksin.
      Täältä myrskyn silmästä lämmin ajatus.Liisa

      • lindalinda1

        palautettasi Liisa, on miellyttävää lukea.

        Kuin kulkisit itse rinnallani, kätesi ojentaen.
        Elämä ei jaa aina oikeutta, eikä rakkauskaan ole
        enää ruusunpunaista. Se työntää eteen kiviä ja
        kantoja, joiden ylitse on vain rämmittävä.

        Ja toisaalta ajatellen, kuljethan Sinä rinnallani
        runojen parissa ystäväni.

        Olemme saaneet oikean talven, valkoista ja
        kevyttä pumpulia on tienoot tulvillaan.

        Kiitos Liisa, ja leppoisaa iltaa.


    • Kiitos ja hyvää yötä.

      • lindalinda1

        kiitos kuuluu Sinulle.


    • Mysteriet

      Runossasi on jotain uutta, en vain keksi mitä...

      Olen lukenut jo monta kertaa - joka kerralla enemmän vain pidän !

      Oot Sie kanssa yks...

      Upeus runoinesi !

      • lindalinda1

        mitteeköhän se mahtais olla, kun en itsekkään si-
        tä hokaa, jos siinä nyt jotain yleensä ottaen on.

        Perkule kun en opi sitä lyhykäisyyttä, vaikka
        kuinka yritin tätäkin runoa tehdessä. Toivoton
        tapaus kaikin puolin, ei minusta tuu runoilijaa
        kai ikuna. Paras olis varmaan olla hiljaa vaan,
        ja lukea toisten tuotantoa.

        Voisit Sie kanssa lopettaa nuo ylisanat.

        Mutta kiitos on vähin mitä saatan sanoa Sinulle
        ystävä rakas.


    • kaaru

      Rakkaus
      ihmeiden tekijä
      elämä saa tarkoituksen
      hiljaa kuuntelen
      itseäni ja ihmettelen

      pala palalta
      kasvat minuun
      kuljet vierelläni
      jos siltä tuntuu
      otan kädestäsi kiinni
      hymyilemme toisillemme

      • lindalinda1

        En pysty, en - ohittamaan Sinua noin vain ...

        silloin
        kun näin Sinut ensi kerran
        ajattelin sen olevan tarkoitettu
        ihmeeksi minulle

        hiljaa toivoin
        kunpa jäisit vierelleni
        pitäisit kädestäni
        valtaisit vielä sydämeni

        elämä antoi minulle Sinut
        ***

        Kiitos, tiedät kuinka rakastan vastarunojasi.


    • Cornucopia

      Miracle Man.
      Hieno runo taas Sinulta!
      Peace

      • lindalinda1

        Sinä toit päivääni valon,
        kiitos.

        Love and peace.


    • Zacharias.....(Saku)

      Mitä minun vanhat kansakoulunopettajan
      silmät näkevätkään?
      Tuo on ihmeellisen nätti runo!

      • lindalinda1

        Olipas mukava yllätys, että pitkästä aikaa olet
        vieraillut runossani.

        Heh, vai muka vanha silmät -Sinulla !
        Höpöhöpö ukko, Sie puhut hassuja sen suhteen.
        Mutta kaikki muu, se sitä vastoin hivelee miun
        silmää.

        Mahdottoman lämmin kiitos ja mukavaa viikonloppua
        Sinulle sinne kauaksi täältä Hämmeen härkäteiden
        kuppeesta.


    • kulkisin,
      lähellä,
      käsin koskettaisit,
      kyyneleesi kuivaisin,
      palan,
      sydäntäni sinulle antaisin,
      olisin sinussa".

      Heips, en tiedä mitä sanoisin..
      kolahti..
      kiits!
      60:-)

      • lindalinda1

        vaikka Sinua ei ole kuulunut eikä näkynyt pitkään
        aikaan.

        Et tiedäkkään, kuinka liikautit minua.

        Kiitos on vähän sanoistasi, mutta se tulee sydä-
        mestäni - Sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe