Olen aikeissa myydä asuntoni Helsingissä. Onko kellään kokemusta töölöläisestä välitysfirmasta nimeltä Ylinkerros- Topfloor tai jotain sen tapaista...Toimisto näytti vähän rähjäiseltä, mutta välityspalkkiot vaikuttivat kohtuullisilta ja useinhan nämä pienet firmat toimivat tehokkaasti. Jos tiedät jotain, kerro kokemuksesi, kiitos
TOPFLOOR YLINKERROS
3
2675
Vastaukset
- Kokemusta...
Mutta ihan mielenkiinnosta vilkaisi, eikä noi palkkiot näytä mitenkään kovin edullisia olevan.
...VÄLITYSPALKKIOT
Toteutuneista myyntihinnasta
Osakehuoneistot 4 % ALV 22 % = 4,88 %
Minimipalkkio 3.050 € sis. ALV 22 %...
http://www.ylinkerros.fi/ - kade51
asuntoani myydessä otin tarjouksen myös k.o yritykseltä pari vuotta sitten. firman vetäjä vaikutti enemmän torikauppiaalta kuin asiansa osaavalta kiinteistövälittäjältä. tällainen meininki on toiminut varmaan joskus 80-luvulla, ei nykyään. päädyin toiseen välittäjään.
- Anonyymi
Voin suositella.
Meillä Topfloor myi edellisen asuntomme pahimpaan lama-aikaan nopeasti ja hyvällä hinnalla 90-luvulla.
Lisäksi he myivät rakennuspaikat tontiltamme 2000-luvulla - myös nopeati ja hyvällä hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068