Tällaisen "tyylipuhtaan" lausunnon antoi SAS:n tuleva lentoemäntä minulle tuolla Finnair-palstalla
Quote:
"mä olen sas`n kurssilla köpiksessä...en blue1 kurssilla, en mä nyt niin pönttö ole että menisin blue1`lle duuniin...heh heh hee
ja mitä sit vaikka menisi joskus konkkaan kuten swissair ja sabena, mä en ole uusavuton pönttö vaan jatkan matkaa eteenpäin...missä sanotaan retä kun jonnekin töihin mennään niin siellä ollaan eläkeikään asti...herää pahvi!
maailmassa on monta lentoyhtiötä minne voi hakea duuniin...mua ei vaan nyt innosta mitkään suomalaisten yhtiöt"
Mitä väliä, jos menee konkkaan... Voi luoja, tuossa on kyllä todella satsattu henkilöstön rekrytointiin! Ei ihme, että ko. firmalla menee niin huonosti, jos jokainen työntekijä ajattelee noin. Konkkaa ajattelevat ovat tämän, mielestäni älynlahjoiltaan hyvin keskinkertaisen henkilön mielestä uusavuttomia.
SAS:n tuleva
lentoemäntä.
1
556
Vastaukset 1
- konkkaarum
Jos nyt ymmärrän oikein, niin eräs tanskalainen, joka istuu ulkojäsenenä SAS:n hallituksessa, väittää että ellei jotain radikaalia tehdä tämän vuoden aikana SAS:n strategian parantamiseksi, niin SAS joutuu konkurssiin. Aika radikaali väite?
http://www.affarsvarlden.se/art/200205
No ei ihme edellisen kirjoittajan mielipide huomioon ottaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696