Suomi24 Posti

Suomi24Käyttäjätuki

Suomi24 Postissa saattaa olla lyhyitä katkoksia ja kirjautuminen ei aina onnistu.

Välillä sähköpostiin voi kirjautua sisälle, mutta viestit eivät välttämättä näy normaalisti. Viestit eivät ole kadonneet, vaan viestien lataaminen on vain keskeytynyt. Yritä kirjautua postiin hetken kuluttua uudelleen.

Pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24: n käyttäjätuki

8

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikito

Tämä ainainen katkos on jo häiritsevä. Minä en halua maksaa toimimattomasta yhteydestä, jonka vuoksi olen koneeni hankkinut.

Selitystä haluan muutakin, kuin yritämme mahdollisimman pian korjata vian.

Toivottavasti Kuluttaja lehti puuttuu asiaan ja sieltä tämä Kuluttaja valistus lautakunta, mikä oikeus meillä on toimivalle palvelulle.

• on jo "nautittu" tarpeeksi ! Täytynee ottaa yhteys Kuluttajansuojaviranomaiseen !!

• ei S24 ole ainoa

Onhan noita toimiviakin ilmaisia posteja, ei ole pakko olla yhden postin varassa.
        Tämä S24 toimii miten toimii, yleensä aika hyvin kuitenkin. En viitsisi hirveenkauheenpaljon murehtia mokomaa asiaa.

• kiz77

Ihmetellä täytyy mikä on `tilapäinen häiriö`,voidaanko enää puhua tilapäisestä kun posti on pätkinyt viikon päivät! itse en ainakaan pidä katkosta lyhyenä kun olen yrittänyt jo päiviä välittää tärkeitä viestejä eteenpäin! Todella ärsyttävää, on asioita jotka on hoidettava sähköpostitse eikä ehdi odottaa viikkotolkulla kun joku korjaa vian `mahdollisimman pian...`
      grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

• Joku vitsi vai?

Semmosta päivää ei tämän purkin historiasta taida löytyä ettei joku palvelu olisi nurin tai toimii etanan nopeudella! Se on teillä ns. normi päivä. Onneksi olkoon Suomi24, teillä on ehdottomasti Suomen huonoiten toimivat sivut!

• Nimetön

Onko teille palveleminen tuttua puhaa? Muistakaa enään ei ole monopolia kenelläkään ei teilläkään.

• hahahaha,,,.,.,.,,.

vittu mitä paskaaaaa hehehehhaqhahaa

• mitä....

toimintaa saatana,,,perseestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1652
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      852
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      852
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      769
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      725
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      720
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      710
    Aihe