mikä avuksi, kun marsulla on kamala ripuli? vihreä ruoka on jo poistettu ruokavaliosta. osaako joku auttaa?
apua ripuliin? ;)
8
582
Vastaukset
- marsuttaja
Eläinlääkäriin mars. Luultavasti kysymys suolistotulehduksesta / suolistoloisista ( matoja saa mm. huonosti pestyistä voikukista ).
- nipsu
Tässä pari ohjetta:
tee suola-sokeri liuos johon laitat 2tl suolaa ja 2 rkl sokeria litraan vettä ja juota sitä marsulle (se kuivuu ripulin aikana hirveesti... juota vaik ruutalla nii menee varmasti sisään)
sit apteekist saa sellast lääkettä jonka nimi on biopak (150g=4,90 e) syötä sitä, se on ripulilääkettä.
mul oli marsu joka kuoli ripuliin ~> kuivu pois...
nyt toisen marsun sain noilla ohjeilla terveex...
jos tulee jotain mailaa:
[email protected]- jenni
tää nyt ei liity tähän oikeen mitenkään mut luin jostain marsusivuilta että marsulle,jolla on ripuli,pitäisi antaa kaurahiutaleita koska se imee liian nesteen pois.
tuohan on täyttä ****aa,eläinhän tarvitsee samalla tavalla nestettä ripulin aikana kuin ihminenkin. - nipsu
jenni kirjoitti:
tää nyt ei liity tähän oikeen mitenkään mut luin jostain marsusivuilta että marsulle,jolla on ripuli,pitäisi antaa kaurahiutaleita koska se imee liian nesteen pois.
tuohan on täyttä ****aa,eläinhän tarvitsee samalla tavalla nestettä ripulin aikana kuin ihminenkin.oon myös kuullu ton et pitäis antaa kaurahiutaleita, ja niin mä oman marsuni kohdalla teinkin, mut en koskaan tienny et se six olis, kuulostaa oudolta..
- eläinlääkärille
- ennen mitään "kotikuureja" käytä marsusi varmuuden vuoksi tohtorin syynissä. saattaa olla suolistotulehdus, joka vaatii parantuakseen mm. antibiootti-injektioita. pyydän, marsusi puolesta : käytä pikku ystävä tutkimuksissa :)
- rex
Vie pikaisesti marsusi lääkäriin!!!Noin pieni eläin kuivuu nopeasti jos sairastuu kovaan ripuliin!!!
Ripulia voi aiheuttaa mm. veto ja liian kylmä ruoka (jos esim. suoraan jääkaapista ottaa)...mutta jos kaikki vihreä ruoka ruokavaliosta on jo poistettu, eikä sekään auta voi kyseessä olla jotain vakavempaa joka ei todellakaan parane kotikonsteilla. - Sonja
lääkäriin pitäs viedä jos se ripuli ei vähän piälle vuorokauden sisällä hellitä, itse huomatessani lievää ripulia annan marsuilleni haaleaa kamomillateetä ja pellavaöljyä.. tee yksinään auttaa jo hyvin ja ripui on loppunut vuorokaudessa
- nipsu
onkos tuo joku lääkärin kertoma juttu? pitäis kokeilla jos se noin tehokasta oli?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985