Never! Toivottavastri oot työttömänä loppuelämäsi. Onnea valitsemallasi "uralla".
Vastaukset 5
- ainakin
taas ainakin hetkeksi ura on ohi ( joku idiootti taas tietysti armahtaa) on mielenkiintoista pohtia, mihin tuollainen "luotettava" tyyppi pääsee töihin.
Kyllä sillä sellainen kalmanhaju on jo ympärillä, että tuskin mihinkään.
Kyllä nuorten kannattaa miettiä muutamaankin kertaan, ennenkuin mokomiin myrkkyihin sotkeutuvat.- saihan
Myllyläkin duunia vaikka Haapajärvellä kivitettiin sen kotitalon ikkunoitakin paskaksi kun jäpähti. Ja jokainen vihasi. Kaikki unohtuu. Näköjään. Toivottavasti ei nyt!
- afeshgfk
saihan kirjoitti:
Myllyläkin duunia vaikka Haapajärvellä kivitettiin sen kotitalon ikkunoitakin paskaksi kun jäpähti. Ja jokainen vihasi. Kaikki unohtuu. Näköjään. Toivottavasti ei nyt!
Mika on töissä.Siitä porukasta Harri sai töitä ja kai Immosta ei pantu pois rajasta.Milla pitää urheiluliikettä.Isometsällä taitaa olla ylläksellä urheiluliike.
- valitettavasti
afeshgfk kirjoitti:
Mika on töissä.Siitä porukasta Harri sai töitä ja kai Immosta ei pantu pois rajasta.Milla pitää urheiluliikettä.Isometsällä taitaa olla ylläksellä urheiluliike.
Kaikki huijarit pärjäävät aina liike-elämäsä. Joten paha saa aina palkansa.
Huorat, varkaat,urheilijat ja poliitikot keräävät aina voiton. Valitettavasti.
- Anonyymi
kuinka korkeella täytyy nesteet olla et liittyy varis-liikkeesse ihmisiä kiusaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90990
- 119853
- 143824
- 43806
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184581- 32549
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47528Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja61521- 80520
- 65516
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39479
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3454- 45453
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31446Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61440