Mikähän voisi olla vikana?
Minulla on fujitsu siemens amilo-kannettava tietokone. Se sammuu yhtäkkiä ja akku valo palaa, vaikka on virtajohto seinässä.
Olisko virtalähde hajoamassa?
Voisko joku ystävällisesti vastata?
fujitsu
4
417
Vastaukset
- rahi1
Palaako akkuvalo vihreänä vai oranssina jos vihreä niin virtaa todennäköisesti on.Mulla amilo alkoi sammuilemaan ja lopulta ei enää käynnistynyt,vika oli kovalevyssä se vaihdettiin ja taas kaikki pelaa
- kirjoittaja
Akku valo vilkkuu koko ajan oranssina ja olisko sitten joku virtaan liittyvä valo, mikä välkkyy vihreänä.
Luuletko, että meniskö tämä takuun piikkiin? - .....
kirjoittaja kirjoitti:
Akku valo vilkkuu koko ajan oranssina ja olisko sitten joku virtaan liittyvä valo, mikä välkkyy vihreänä.
Luuletko, että meniskö tämä takuun piikkiin?Kai ne lienee tallessa, ja siellä on selvitetty niiden merkkivalojen tarkoitus ja toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972