Albumista

kohta 50 v

Mistä saisin ostettua Albumin?

6

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksandra

      Levy ilmestyy vasta helmikuussa. Nimikappale on ollut ennakkosoitossa radiossa, mutta tietääkseni ei ole yleisessä myynnissä Albumi-sinkkua.

      Malta siis vielä muutama viikko, niin saat koko paketin! Syksyn kiertueella saatiin vähän maistiaisia, ja siitä päätellen on hieno levy tulossa taas.

      • kerro lisää

        Moi! Kertoisitko lisää milloin uusi levy ilmestyy, mitä uudet kappaleet mahdollisesti nimeltään, minkälaisia etc... :)


      • Aleksandra
        kerro lisää kirjoitti:

        Moi! Kertoisitko lisää milloin uusi levy ilmestyy, mitä uudet kappaleet mahdollisesti nimeltään, minkälaisia etc... :)

        Edelin sivuilla ei ollut mitään tietoa siitä, milloin uusi levy ilmestyy, mutta haastatteluissa Jari on puhunut helmikuusta. Kohtahan se alkaa..

        Mukana on mm. Albumi, jota jo on radiosta kuultu syksystä lähtien, Anna Erikssonin upea sävellys "Oon kuka oon" ja tusina muuta, joiden nimiä en nyt muista, kun konsertista on monta kuukautta. Edelin tai Jarin sivuillakaan ei vielä näitä tietoja ole.

        Monet Albumin kappaleista on tehty erityisesti Jarille tilauksesta (yksi poikkeus on tuo Annan biisi, jonka hän oli ajatellut itselleen, mutta Jari osasi puhua niin kauniisti, että Anna heltyi antamaan sen hänen tulkittavakseen). Säveltäjinä mm. Kerkko Koskinen (muistaakseni) ja Kassu Halonen ainakin, taisipa joku olla Mika Toivasenkin tekemä.

        Osa on dramaattisia ja tekstiltään hyvinkin omakohtaisia (vähän Määränpää tuntematon -levyn tapaan), osa runollista tunnelmointia. Vihdin kunnan 500-vuotisjuhliin tehty hilpeä humppa "Onko Vihti tuttu?" on kevyempää antia, hauska ainakin lavalla nähtynä.


      • repekka
        Aleksandra kirjoitti:

        Edelin sivuilla ei ollut mitään tietoa siitä, milloin uusi levy ilmestyy, mutta haastatteluissa Jari on puhunut helmikuusta. Kohtahan se alkaa..

        Mukana on mm. Albumi, jota jo on radiosta kuultu syksystä lähtien, Anna Erikssonin upea sävellys "Oon kuka oon" ja tusina muuta, joiden nimiä en nyt muista, kun konsertista on monta kuukautta. Edelin tai Jarin sivuillakaan ei vielä näitä tietoja ole.

        Monet Albumin kappaleista on tehty erityisesti Jarille tilauksesta (yksi poikkeus on tuo Annan biisi, jonka hän oli ajatellut itselleen, mutta Jari osasi puhua niin kauniisti, että Anna heltyi antamaan sen hänen tulkittavakseen). Säveltäjinä mm. Kerkko Koskinen (muistaakseni) ja Kassu Halonen ainakin, taisipa joku olla Mika Toivasenkin tekemä.

        Osa on dramaattisia ja tekstiltään hyvinkin omakohtaisia (vähän Määränpää tuntematon -levyn tapaan), osa runollista tunnelmointia. Vihdin kunnan 500-vuotisjuhliin tehty hilpeä humppa "Onko Vihti tuttu?" on kevyempää antia, hauska ainakin lavalla nähtynä.

        Paljon kiitoksia, kiinnostus tässä vain kasvaa uutta levyä kohtaan!


      • Aleksandra
        Aleksandra kirjoitti:

        Edelin sivuilla ei ollut mitään tietoa siitä, milloin uusi levy ilmestyy, mutta haastatteluissa Jari on puhunut helmikuusta. Kohtahan se alkaa..

        Mukana on mm. Albumi, jota jo on radiosta kuultu syksystä lähtien, Anna Erikssonin upea sävellys "Oon kuka oon" ja tusina muuta, joiden nimiä en nyt muista, kun konsertista on monta kuukautta. Edelin tai Jarin sivuillakaan ei vielä näitä tietoja ole.

        Monet Albumin kappaleista on tehty erityisesti Jarille tilauksesta (yksi poikkeus on tuo Annan biisi, jonka hän oli ajatellut itselleen, mutta Jari osasi puhua niin kauniisti, että Anna heltyi antamaan sen hänen tulkittavakseen). Säveltäjinä mm. Kerkko Koskinen (muistaakseni) ja Kassu Halonen ainakin, taisipa joku olla Mika Toivasenkin tekemä.

        Osa on dramaattisia ja tekstiltään hyvinkin omakohtaisia (vähän Määränpää tuntematon -levyn tapaan), osa runollista tunnelmointia. Vihdin kunnan 500-vuotisjuhliin tehty hilpeä humppa "Onko Vihti tuttu?" on kevyempää antia, hauska ainakin lavalla nähtynä.

        Jari kertoi sunnuntaina Iskelmässä, että uusi levy ilmestyy vasta äitienpäiväksi. Syyksi Jari kertoi, että kun on oma tuottajansa, ei artistilla ole ketään patistamassa ja kiirehtimässä levyn viimeistelytöihin. Iskelmä-gaalassa kuultiin Albumi ja Oon kuka oon.

        Albumi-kiertue jatkuu maaliskuussa, ensi-ilta on Vantaan Martinuksessa niin kuin syksylläkin.


      • jarifani28
        Aleksandra kirjoitti:

        Jari kertoi sunnuntaina Iskelmässä, että uusi levy ilmestyy vasta äitienpäiväksi. Syyksi Jari kertoi, että kun on oma tuottajansa, ei artistilla ole ketään patistamassa ja kiirehtimässä levyn viimeistelytöihin. Iskelmä-gaalassa kuultiin Albumi ja Oon kuka oon.

        Albumi-kiertue jatkuu maaliskuussa, ensi-ilta on Vantaan Martinuksessa niin kuin syksylläkin.

        niin kertoi kuuntelin kanssa iskelmästä saman asian eli hyvää kannattaa odottaa vaikka pitempäänkin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe