Vedä...

Rastafa

Topu... pillereitä, kato. niitä pitää ottaa jos aikoo selvitä skitsofreniasta.

Mä kato juttelin sun lääkäris kans (mul on lääkärinä se sama äijä) nii et kato sun ihan oikeesti pitäs syödä niitä.

Syö poika, et muuta voi.

tai sit "NE" on taas sun peräs hetken päästä.

et sillee... Keep Freaking, man

3

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topu

      Keep on dreaming! Tämmöne mun skitso voi olla kato sillee creative tila niinku. Nyt sä kato sekoilet ite. Sä oot nii tokkuras siit sun Tokkura-Nortist, kato. Se mist SÄ puhut, en ookaa niinku Mä vaan just SÄ. Kato hei peilist: se oot sä!!!

      • Rastafa

        Kato... mä oon se joka sä haluisit olla...
        nääksä? ota öögat veke? dodii? kato äijä, näätsä
        Elämää? joo?
        en mä oo mä jos sä oot sä. Koska mä oon sun peilikuva...

        ota oikeesti nappeja ja lopeta se ittes hakkaaminen (Se sattuu muhunki, nääs).

        sullon aina sillee down-tila päällä. Sik SÄ loit mut, et syytä vaan jätkä ittees. et sillee.
        Arvaa kuule topu, jos saa ny kerranki vähä avautuu
        sulle (jos sä ny yleensä edes kestät sitä, sähän oot niin herkkä) nii et ARVAA miltä TUNTUU olla SUN päässäs?

        EHKÄ se on se syy miks MÄ HALUUN ULOS! (siis sun päästäs... mun pääs ei oo mitään vikaa koska mä oon vaan sun mielikuvituksen luoma sivupersoona/henkilöitymä).

        nii... musta (eli siis susta) on aika hävettävää et meijän pitää kelata näitä sun päässäs tapahtuvia juttuja kato jossain deep höpinäpalstalla. daijaaks, kato?

        Hei topu, tehääs diili...
        mä meen heti pois ku sä meet lääkäriin, Ok?
        ja muista sit et drugs are bad. Ok?


      • asa
        Rastafa kirjoitti:

        Kato... mä oon se joka sä haluisit olla...
        nääksä? ota öögat veke? dodii? kato äijä, näätsä
        Elämää? joo?
        en mä oo mä jos sä oot sä. Koska mä oon sun peilikuva...

        ota oikeesti nappeja ja lopeta se ittes hakkaaminen (Se sattuu muhunki, nääs).

        sullon aina sillee down-tila päällä. Sik SÄ loit mut, et syytä vaan jätkä ittees. et sillee.
        Arvaa kuule topu, jos saa ny kerranki vähä avautuu
        sulle (jos sä ny yleensä edes kestät sitä, sähän oot niin herkkä) nii et ARVAA miltä TUNTUU olla SUN päässäs?

        EHKÄ se on se syy miks MÄ HALUUN ULOS! (siis sun päästäs... mun pääs ei oo mitään vikaa koska mä oon vaan sun mielikuvituksen luoma sivupersoona/henkilöitymä).

        nii... musta (eli siis susta) on aika hävettävää et meijän pitää kelata näitä sun päässäs tapahtuvia juttuja kato jossain deep höpinäpalstalla. daijaaks, kato?

        Hei topu, tehääs diili...
        mä meen heti pois ku sä meet lääkäriin, Ok?
        ja muista sit et drugs are bad. Ok?

        Fight club??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe