harkitse vastaatko jos numero 0451204206 soittaa (nimittäin tuolta soittelevat jostain lasten avustuksesta ymt
outonumero???
6
2321
Vastaukset
- JustDe
Miks ihmeessä noita tänne ilmottaa? Ihan normaalia myyntiä.
- ...........
Haluan että muutkin ihmiset osaa olla vastaamatta mainostajien numeroihin
- Fiksu--
........... kirjoitti:
Haluan että muutkin ihmiset osaa olla vastaamatta mainostajien numeroihin
Tallennetaan noi numerot omiin puhelimiin? Vai et jokainen muistaa sen numeron ulkoa että tohon ei pidä vastata? Se tuskin häiritsee liikaa kenenkä elämää kun myyjälle ilmottaa että valitan mutta en ole ostamassa.
- hyvä hyvä
siksi, että kun outoon numeroon ei vastaa, voi googlettaa numeron ja huomata, että teki oikean ratkaisun kun ei vastannut :)
nimm. kokemusta on. - any
hyvä hyvä kirjoitti:
siksi, että kun outoon numeroon ei vastaa, voi googlettaa numeron ja huomata, että teki oikean ratkaisun kun ei vastannut :)
nimm. kokemusta on.Täysin samaa mieltä =)
- mmmk
Ihan sellanen pikku vinkki, että jos nuo soitot tulee jostakin callcenteristä, niin tuskinpa tulevat aina samalla numerolla, vaikka samalla asialla soittelisivatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091