Tarviiko tiskari hygieniapassin ?
Hygieniapassi
6
2165
Vastaukset
- hygienia
kyllä,ei siitä varmaan haittaakaan ole,itelläni on hygieniapassi,toimin eri alalla.
- tiskari vaan
Tuli työvoimatoimistolta työhönosoitus keittiöapulaisen tehtäviin. Harmittaa vaan, jos menetän sen työn, kun mulla ei oo sitä passia !
- passin käynyt
tiskari vaan kirjoitti:
Tuli työvoimatoimistolta työhönosoitus keittiöapulaisen tehtäviin. Harmittaa vaan, jos menetän sen työn, kun mulla ei oo sitä passia !
se käydä suorittamassa,muistaakseni jotain 20e luokkaa maksaa.Koe on semmonen rasti ruutuun periaatteella ja muistaakseni 7 saa olla väärin,olikohan kohtia jotain 30.Itelläni oli 5 väärin,3vuotta sitten kävin suorittamassa.Näin oli silloin,en tiedä onko muuttunut.
- ..testaaja..
tiskari vaan kirjoitti:
...se on työnantajan velvollisuus kustannuksellaan hoitaa passit kuntoon 3 kk:n sisällä työsuhteen alkamisesta. Mutta kun noita työnantajiakin on moneen lähtöön.
Monella työpaikalla on oma testaaja, joten kannattais ehkä hieman tiedustella työpaikalta, löytyykö sieltä omaa testaajaa tai missä ne muut työntekijät on testin suorittanut.
Kysäise myöskin sieltä työvoimatoimistostakin ko asiaa.
Lisätietoa Eviran sivuilta:
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/hygieniaosaaminen/ - Se Aito Työtön
tiskari vaan kirjoitti:
...käyt ensin siellä haastattelussa ja kyllä se työnantajan edustaja sitten kertoo, vaatiiko se sitä passia.
Työkkärin osoitus on vain velvoite hakea duunia, ei se mitään töitä takaa. - tiskari vaan...
Se Aito Työtön kirjoitti:
...käyt ensin siellä haastattelussa ja kyllä se työnantajan edustaja sitten kertoo, vaatiiko se sitä passia.
Työkkärin osoitus on vain velvoite hakea duunia, ei se mitään töitä takaa.Elikkä totuus on, että työhönosoitus tuli keittiöapulaisen tehtäviin ja se on sitte sitä tiskaamista .. Ei millään huvittas mennä sinne, joten toivon oikein, että siihen tarvitaan se passi, ettei mua huolittais...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972