Onko muilla ollut RS-viruksen aiheuttaman kuumetaudin yhteydessä kauhean kuivaa yskää ja rajuja yskänpuuskia?
2-vuotias poikamme oli 5 päivää kuumeessa ja flunssassa, sai antibiootit korvatulehdukseen. Lääkäri epäili RS-virusta, sitä on nyt kuulemma ollut paljon liikkeellä. Keuhkoista ei löytynyt mitään poikkeavaa.
Lastamme yskittää välillä niin paljon, että meinaa oksennus tulla ;/ Eniten poikaa on yskittänyt nukkumaan mennessä ja yöllä, eli makuuasennossa. Yskä lohkesi aluksi paremmin, mutta nyt on ihan kuivaa. Mietin vaan, kuuluuko tämä nyt taudinkuvaan vai pitääkö kohta ruveta epäilemään astmaa..? Itselläni on ollut astma lapsena. (yskä on kestänyt kohta viikon)
RS-virus
1
730
Vastaukset
- .-.-.-
Toi kuulostaa ihan samalta kun mun oma tauti, mutta erona tietty se että olen aikuinen ja mun antibiootit on angiinaan. Itse kävin lääkärissä pitkään jatkuneen yskän jälkeen lääkärissä, kun yskiminen oli jo niin pahaa että yskiminen pisti rinnasta. Keuhkoissa ei mitään. Virusperänen yskä vaan. Omalla tenavalla (1v 2kk) yskä meni nopeemmin ohi. Oletko antanut mitään yskänlääkettä? Jos huolestuttaa se astma niin kannattaa sitten käyttää poika lääkärissä ja pyytää kuunteleen keuhkot. Mut itellä toi yskä on mennyt just niin kun tossa kuvailet, että voi olla ihan tosta viiruksestakin johtuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks104475Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut243175Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?873036Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1102719- 642536
Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si182250Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1102004En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri371958Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1291841Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287341234