Miesystäväni kosi minua jokin aika sitten ja myöntävästi vastasin. Kun kerroin uutisen vanhemmilleni he raivosivat että "nyt lopetat sen suhteen". He eivät ole koskaan pitäneet miehestäni, joka on minua kyllä yli 20v vanhempi. Olen 20v ja olemme jo 1,5 vuotta olleet kultani kanssa yhdessä. Rakastan kihlattuani, mutta minua vaivaa se ettei vanhempani hyväksy asiaa. Tottakai se saa olla järkytys että tytär on vanhemman miehen kanssa. Mutta rakkaus ei katso ikää. Kellään vastaavia kokemuksia?
Vanhemmat ongelmana
4
1306
Vastaukset
- sama ongelma
Vähän on samanlainen probleema kihlattuni kanssa. Meillä nainen(minä) on vanhempi. ikäeroa on 14v. mieheni on 21v ja olemme olleet yhdessä reilun vuoden ja juuri olemme menneet kihloihin. Aiomme muuttaa ensi kuussa saman katon alle. kultani vanhemmat eivät pidä ikäerostamme. Mutta he ovat vähitellen ymmärtäneet että ikä ei ole este rakkaudessa. kyllä sinun vanhempasi vielä rauhoittuvat ajan myötä.
- kakara!
Voi luoja! Mitä aikuinen nainen näkee tuon ikäisessä poikasessa?? Sehän on ihan kakara! Pelaatteko yhdessä playstaysonilla? Vai pelaako hän ja sinä elätät teidät?
- ohi on onneksi
Olin naimissa 20v. vanhemman miehen kanssa ja saimme jopa 3 lasta. Mieheni olikin sitten 4. lapsi, joka ei koskaan osannut aikuistua. Siinä syy, että yleensä alkoi seurustelemaan minun kanssani. Tietysti tarinoita on erilaisia, mutta oli aika raivostuttavaa huomata kolmekymppisenä, että ihan oikeasti miehestä ei ikinä tule aikuista. Oli myös aika tylsää huomata, että miksi omat vanhemmat olivat niin kovasti suhdetta vastaan. Paljon vähemmällä olisin päässyt kun olisin kuunnellut omia vanhempiani, mutta jokainen tietysti valitsee oman tiensä. Toisaalta nyt elän parisuhteessa aikuisen miehen kanssa ja en osaisi ikinä arvostaa häntä niin paljon jos en olisi elänyt enemmän kuin hankalaa parisuhdetta "kakaran" kanssa.
- isäsi!!
Onnellinen äijä, saa nuorta lihaa! Ei ihme, että vanhempasi eivät tykkää.
Mitenkä sitten kun itse olet 40 ja äijäsi jo 60. Kuka siinä iässä jaksaa papparaista katsella, kun sillä nahka roikkuu ja ehkä "muutkin" paikat..
Äijä taitaa olla rikas!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888