Vanhemmat ongelmana

DIANe

Miesystäväni kosi minua jokin aika sitten ja myöntävästi vastasin. Kun kerroin uutisen vanhemmilleni he raivosivat että "nyt lopetat sen suhteen". He eivät ole koskaan pitäneet miehestäni, joka on minua kyllä yli 20v vanhempi. Olen 20v ja olemme jo 1,5 vuotta olleet kultani kanssa yhdessä. Rakastan kihlattuani, mutta minua vaivaa se ettei vanhempani hyväksy asiaa. Tottakai se saa olla järkytys että tytär on vanhemman miehen kanssa. Mutta rakkaus ei katso ikää. Kellään vastaavia kokemuksia?

4

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma

Vähän on samanlainen probleema kihlattuni kanssa. Meillä nainen(minä) on vanhempi. ikäeroa on 14v. mieheni on 21v ja olemme olleet yhdessä reilun vuoden ja juuri olemme menneet kihloihin. Aiomme muuttaa ensi kuussa saman katon alle. kultani vanhemmat eivät pidä ikäerostamme. Mutta he ovat vähitellen ymmärtäneet että ikä ei ole este rakkaudessa. kyllä sinun vanhempasi vielä rauhoittuvat ajan myötä.

• kakara!

Voi luoja! Mitä aikuinen nainen näkee tuon ikäisessä poikasessa?? Sehän on ihan kakara! Pelaatteko yhdessä playstaysonilla? Vai pelaako hän ja sinä elätät teidät?

• ohi on onneksi

Olin naimissa 20v. vanhemman miehen kanssa ja saimme jopa 3 lasta. Mieheni olikin sitten 4. lapsi, joka ei koskaan osannut aikuistua. Siinä syy, että yleensä alkoi seurustelemaan minun kanssani. Tietysti tarinoita on erilaisia, mutta oli aika raivostuttavaa huomata kolmekymppisenä, että ihan oikeasti miehestä ei ikinä tule aikuista. Oli myös aika tylsää huomata, että miksi omat vanhemmat olivat niin kovasti suhdetta vastaan. Paljon vähemmällä olisin päässyt kun olisin kuunnellut omia vanhempiani, mutta jokainen tietysti valitsee oman tiensä. Toisaalta nyt elän parisuhteessa aikuisen miehen kanssa ja en osaisi ikinä arvostaa häntä niin paljon jos en olisi elänyt enemmän kuin hankalaa parisuhdetta "kakaran" kanssa.

• isäsi!!

Onnellinen äijä, saa nuorta lihaa! Ei ihme, että vanhempasi eivät tykkää.

Mitenkä sitten kun itse olet 40 ja äijäsi jo 60. Kuka siinä iässä jaksaa papparaista katsella, kun sillä nahka roikkuu ja ehkä "muutkin" paikat..
      Äijä taitaa olla rikas!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3989
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3631
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      52
      2989
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2972
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      145
      2561
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      57
      2321
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      26
      1858
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      107
      1475
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1344
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1213
    Aihe