Vanhemmat ongelmana

DIANe

Miesystäväni kosi minua jokin aika sitten ja myöntävästi vastasin. Kun kerroin uutisen vanhemmilleni he raivosivat että "nyt lopetat sen suhteen". He eivät ole koskaan pitäneet miehestäni, joka on minua kyllä yli 20v vanhempi. Olen 20v ja olemme jo 1,5 vuotta olleet kultani kanssa yhdessä. Rakastan kihlattuani, mutta minua vaivaa se ettei vanhempani hyväksy asiaa. Tottakai se saa olla järkytys että tytär on vanhemman miehen kanssa. Mutta rakkaus ei katso ikää. Kellään vastaavia kokemuksia?

4

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama ongelma

Vähän on samanlainen probleema kihlattuni kanssa. Meillä nainen(minä) on vanhempi. ikäeroa on 14v. mieheni on 21v ja olemme olleet yhdessä reilun vuoden ja juuri olemme menneet kihloihin. Aiomme muuttaa ensi kuussa saman katon alle. kultani vanhemmat eivät pidä ikäerostamme. Mutta he ovat vähitellen ymmärtäneet että ikä ei ole este rakkaudessa. kyllä sinun vanhempasi vielä rauhoittuvat ajan myötä.

• kakara!

Voi luoja! Mitä aikuinen nainen näkee tuon ikäisessä poikasessa?? Sehän on ihan kakara! Pelaatteko yhdessä playstaysonilla? Vai pelaako hän ja sinä elätät teidät?

• ohi on onneksi

Olin naimissa 20v. vanhemman miehen kanssa ja saimme jopa 3 lasta. Mieheni olikin sitten 4. lapsi, joka ei koskaan osannut aikuistua. Siinä syy, että yleensä alkoi seurustelemaan minun kanssani. Tietysti tarinoita on erilaisia, mutta oli aika raivostuttavaa huomata kolmekymppisenä, että ihan oikeasti miehestä ei ikinä tule aikuista. Oli myös aika tylsää huomata, että miksi omat vanhemmat olivat niin kovasti suhdetta vastaan. Paljon vähemmällä olisin päässyt kun olisin kuunnellut omia vanhempiani, mutta jokainen tietysti valitsee oman tiensä. Toisaalta nyt elän parisuhteessa aikuisen miehen kanssa ja en osaisi ikinä arvostaa häntä niin paljon jos en olisi elänyt enemmän kuin hankalaa parisuhdetta "kakaran" kanssa.

• isäsi!!

Onnellinen äijä, saa nuorta lihaa! Ei ihme, että vanhempasi eivät tykkää.

Mitenkä sitten kun itse olet 40 ja äijäsi jo 60. Kuka siinä iässä jaksaa papparaista katsella, kun sillä nahka roikkuu ja ehkä "muutkin" paikat..
      Äijä taitaa olla rikas!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6350
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      321
      5697
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3467
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3325
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2759
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      12
      1747
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1730
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      188
      1214
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      92
      1145
    Aihe