Osaako kukaan kertoa enempää? Kuinka kauan kestää normaalisti? Entä jos on pohjalla jo toinen AMK-tutkinto? Opiskelu tapahtuu kai työnohessa, kuinka usein tarvitsee käydä koululla? Onko opiskelutahti kiivas? Miten työharjoittelut hoidetaan?
TRADENOMI/aikuiskoulutus
1
1340
Vastaukset
- ------
Minulla kesti 2.5vuotta, kävin illassa sekä päivässä, olin kesät töissä.Töiden ohessa, jos pysyy aikataulussa ja satsaa 3-4 kursiin ilta valmistuu ajoissa.
Työharjoittelun voi kysyä yliopettajalta tai sitten mennä puoleksi vuodeksi sinne, jollei ole jo työrupeamaan taloushallinon alalta, silloin sen saa hyväksiluettua opintoihin. Itse vaihtaessani alaa, olin työharjoittelussa. Riippuu paikkakunnasta ja kaupungista sekä koulusta monet asiata!!!Toivottavasti vastaus auttoi joillain tavalla. Motivaatio on tärkein tässä opiskelussa, että selviytyy kursseista. Jos olet peruskoulupohjainen sinun täytyy osallistua kielten tasokokeeseen ja läpäistä ne, muuten siitäkin tulee lisäkursseja.Itse olen ylioppilas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219