Keskusyksikkö kyllä pelittää. Mitä teen? Minne kannattaa soittaa Helsingissä? Opiskelen multimediaa ja tässä ollaan. No on mulla tämä pc-kannettava, mutta tartten uuden macin näytön isoa taittoa varten viimeistään viikolla 12...Hjääälp.
Studio Display 21"näyttö pimeni!!!
7
740
Vastaukset
- vesku_orig
Helsingissä kannattaa mielestäni soittaa esim. Populukseen ja kysyä tuleeko Kimi illalla karaokeen...
Kerro nyt miten se kilahti? Kyseessähän on ns. ikivanha näyttö joten eipä se ihme ole jos kilahtaa. Korjaus tuskin putkinäyttöön kannattaa.
Kierrätyskeskuksesta voit kysellä (kun kerran soittelusta tykkäät;)) vaikkapa 19" putkia, antavat varmaan ilmaiseksi. Sitten kysäiset Hopeisen Omenan tai Omenamehun palstoilla jos joku kiltti (esim. minä) antais tarvittavan adapterin.
Niin ja jos tuo näyttö ei olekaan sellainen kuutiometrin kokoinen putkipömpeli joka mulla on mielessä niin sorry.
Ai niin, mikä se sun keskusyksikkö on? Ja miksi multimediaopiskelija joutuu tekemään "ison taiton"? Anteeks vaan mutta nyt tuntuu olevan taas joku anaalivaihe mulla menossa:D...Helsingissä kannattaa mielestäni soittaa esim. Populukseen ja kysyä tuleeko Kimi illalla karaokeen...
-Haahhhaaa! Tunnen kyllä yhden Kimin, joka siellä käy.. Mutta asia on nyt niin, että minä haluaisin tuon näytön kuntoon, minusta on raivostuttavaa, että noita heitetään roskiin ja ostetaan tilalle uusia (vaikka halvallakin). Minusta tuo näyttö on KAUNIS ja sillä on tunnearvoa, enkä halua mitään lituskaa tilalle. Ostan sen hienon, lituskan pc:n kun saan rahaa tuolla isolla/vanhalla/rumalla mac-näytöllä:)
...Kerro nyt miten se kilahti?
- Meni sateenkaaren väriseksi silloin tällöin ja sit vaan pimeni.
...(esim. minä) antais tarvittavan adapterin.
- Mitä minä teen adapterilla ja mikä se on? Tai jollain putkella?
...Niin ja jos tuo näyttö ei olekaan sellainen kuutiometrin kokoinen putkipömpeli joka mulla on mielessä niin sorry.
- On iso on.
Ai niin, mikä se sun keskusyksikkö on?
- G4 älä vaan kysy enempää kun en tiedä.
Ja miksi multimediaopiskelija joutuu tekemään "ison taiton"?
- joskus pitää tehdä töitä et on varaa opiskella:)
Iso kiitos vastauksista. T:mie
- ..tuota
8.11.2007:
"Auta viisas tyhmää! Miksi mun näytön kuva menee muutaman tunnin käytön kuluttua sateenkaaren väriseksi? Näytön kuva myös jotenkin pyöristyy ja mistä siis tuo ihmeellinen väriskaala tulee? Onko kenties poksahtamassa?"
Ilmeisesti oli poksahtamassa :) Meinaatko että lähes arvottomaan ikivanhaan näyttöön kannattaisi isokin korjaus tehdä? Hardly...
Ehjiä 17-tuumaisia saa ilmaiseksi, 19-tuumaisia parilla tai muutamalla egellä ja 21-tuumaisia 10-100 eurolla; satanen on suuren, uudehkon, vähän käytetyn ja virheettömän huippulasin arvo (esim. Eizo).Sehänolenmie kirjoitti:
Mistäkö minun kannattaisi niitä kysellä?
kahtella myyntipalstoja kuten keltaista pörssiä, muropakettia ja semmosia. Miksei myös nyyssiryhmää sfnet.atk.myydaan
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/c10013
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168075Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976299Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743644Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee352259- 392133
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222126- 622112
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831857
- 481565