Tarttuuko lasikuitu muoviin?

Jukka

Lasikuitu ottaa kiinni aika moneen mutta ottaako se suoraan muoviin? Siis ihan puhtaaseen perusmuoviin mitä on auton puskurissa?

7

10864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarttuu ja ei tartu

      Periaatteessa ei tartu,mutta näin tarttuu olen korjannu jopa abs muovi veneitä hyvällä tuloksella.Hio ensin laminoitava alue todella karheaksi,pehmitä reilusti asetonilla niin,että muovi todella pehmiää ja kun laminoit sekoita ekan kerroksen hartsi satsiin n.20% asetonia,mutta sellaista joka soveltuu hartsin ohennukseen jostain syystä esim kiilto asetoni estää kovettumisen syytä en tiedä.Toki voit pari ekaa kerrosta vielä niitata senkki kantasilla poppareilla kiinni ja takapuolelle vielä mahdollisesti prikka.

      • RTTttatta.

        totuutta. mutta totta. älä suutu mutta millä ihmeellä saat pysyyn paikan abs veneessä. fenolilla, epoksilla vai polyesterillä. neuvo ihmeessä, siis
        ilman vittuilua kysyn.


    • Nimetön

      se ei tartu, se irtoaa, mutta mun kaveri on automaalari ja se tekee niin että paikkaa muovin ihan tavallisesti lasikuidulla, siten kun se on kuiva ,irroittaa sen lasikuitu palan ja sitten liimaa sen semmoisella muoviliimalla.

    • Jukka

      Mitens on kitin kanssa? Oon kuullut että joku sellanen kaksikomponentti kitti ottaisi muoviin kiinni. Pitääkö paikkansa?

    • peeteepee
    • Anonyymi

      Jos palasi puuttuu puskurista, niin kuitu on varmaan ainoa millä voi korjata

      • Anonyymi

        Pars konsti on kokeilla. Voi hyvinkin karhennettuun ottaa. Osa on hitsattavaa, mutta kannattaa viedä ko. osa alan verstaalle. Ei kannata hankkia vehkeitä yhtä varten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe