Tarttuuko lasikuitu muoviin?

Jukka

Lasikuitu ottaa kiinni aika moneen mutta ottaako se suoraan muoviin? Siis ihan puhtaaseen perusmuoviin mitä on auton puskurissa?

7

12151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarttuu ja ei tartu

Periaatteessa ei tartu,mutta näin tarttuu olen korjannu jopa abs muovi veneitä hyvällä tuloksella.Hio ensin laminoitava alue todella karheaksi,pehmitä reilusti asetonilla niin,että muovi todella pehmiää ja kun laminoit sekoita ekan kerroksen hartsi satsiin n.20% asetonia,mutta sellaista joka soveltuu hartsin ohennukseen jostain syystä esim kiilto asetoni estää kovettumisen syytä en tiedä.Toki voit pari ekaa kerrosta vielä niitata senkki kantasilla poppareilla kiinni ja takapuolelle vielä mahdollisesti prikka.

• RTTttatta.

totuutta. mutta totta. älä suutu mutta millä ihmeellä saat pysyyn paikan abs veneessä. fenolilla, epoksilla vai polyesterillä. neuvo ihmeessä, siis
        ilman vittuilua kysyn.

• Nimetön

se ei tartu, se irtoaa, mutta mun kaveri on automaalari ja se tekee niin että paikkaa muovin ihan tavallisesti lasikuidulla, siten kun se on kuiva ,irroittaa sen lasikuitu palan ja sitten liimaa sen semmoisella muoviliimalla.

• Jukka

Mitens on kitin kanssa? Oon kuullut että joku sellanen kaksikomponentti kitti ottaisi muoviin kiinni. Pitääkö paikkansa?

• peeteepee
    • Anonyymi

Jos palasi puuttuu puskurista, niin kuitu on varmaan ainoa millä voi korjata

• Anonyymi

Pars konsti on kokeilla. Voi hyvinkin karhennettuun ottaa. Osa on hitsattavaa, mutta kannattaa viedä ko. osa alan verstaalle. Ei kannata hankkia vehkeitä yhtä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8206
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6302
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6213
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3255
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2812
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe