msi gf 8600 gt:n tuulettimesta lähtee jokin johto, jos se ei ole emolevyssä kiinni, niin voiko silloin ollenkaan säätään tuulettimen nopeutta? En löytänyt emolevystäni paikkaa sille. Onko olemassa muuta keinoa säätää tuuletinta?
8600 gt tuuletin
---
4
308
Vastaukset
- kojamooo
Ohjelma nimeltä Rivatuner.
- ---
Niin, mutta jos se johto ei ole kiinni? Sillä ei siis ole mitää virkaa? Ok.
Näytönohjaimen tuulettimelta lähtevän johdon pitäisi mennä näytönohjaimella olevaan tuuletin liitäntään.
http://i25.tinypic.com/dhb7s4.jpg- ---
jeps toinen menee, mutta toinen on irti. Koitan rivatunerilla säätää, mutta mitään ei tapahdu. Low-level system tweaks kohdasta laitoin 25%:iin sen, eikä hiljene yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013