Tietääkö kukaan, mikä on laitoshuoltaja englanniksi? Tai edes sairaala-siivooja ym. vastaava? Kiitos!
Vastaukset 6
- salmesalme6
gleaning person on the hospital
- tarea
cleaner in to institution
- siivoojatar83v
Niin tai ilmaisen sanakirjan mukaan on sairaala-apulainen Orderly ja siivooja Cleaner.
- Anelma
Oikeutta siivoojille sivulla käytettiin sanaa janitor.
- Anonyymi
hmm.. itse loukkaannun janitor sanan käytöstä, jos siivoojasta puhutaan. Mielummin käytetään sanaa cleaner. On paljon enemmän siivooja kuin talonmies.
- Anonyymi
Janitor, cleaner, custodian. It depends on the workplace. Cleaner cleans, Janitor cleans and does maintenance work. both of these can move around to different works places during the day. a Custodian does all of the above and does training managing the works force and is always responsible for a specific building. Janitors and cleaners get the same salary. Custodians will be paid more.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391155Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971093- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664