Aloitan puhtaalta pöydältä, on se Jartsa vaan niin ihana.
Jatkan fanitusta
7
948
Vastaukset
- jarifani
olen siinä samaa mieltä kanssasi
- ( ¤ )
jartsa soittaa hanuria ?
- brunetti28
jatkaiskohan kuitenkaan, meinaan sitä Jarzzaa fanittaakkaan
- Marianna
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
- jarifani28
Marianna kirjoitti:
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaa - tissinkoittaja
jarifani28 kirjoitti:
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaasamaan konserttiin, paikkani on neljännellä rivillä keskellä.
- fanita tai et ihan saman te...
eipä se kuulu meille muille oletko vai et fani lopeta jo tollanen jauhamien ole tai et mitä sitä tänne tulee kertoileen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436