Aloitan puhtaalta pöydältä, on se Jartsa vaan niin ihana.
Jatkan fanitusta
7
888
Vastaukset
- jarifani
olen siinä samaa mieltä kanssasi
- ( ¤ )
jartsa soittaa hanuria ?
- brunetti28
jatkaiskohan kuitenkaan, meinaan sitä Jarzzaa fanittaakkaan
- Marianna
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
- jarifani28
Marianna kirjoitti:
ongelma sulla ...Minä oon fanittanut kyseistä artistia kohta 8-vuotta, ihanaa on ollut..Yritä pysytellä vain mukana.. Jartzsa on Artisti parhaimmasta päästä.
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaa - tissinkoittaja
jarifani28 kirjoitti:
minäkin olen fanittanut jaria ja aijon jatkaa samaa rataa on se niin ihana ja komee paras mies artisti tosiaan.
ostin liput jo albumi konserttiin ouluun ja sain riviltä kolme ja keskeltä. maltan tuskin odottaasamaan konserttiin, paikkani on neljännellä rivillä keskellä.
- fanita tai et ihan saman te...
eipä se kuulu meille muille oletko vai et fani lopeta jo tollanen jauhamien ole tai et mitä sitä tänne tulee kertoileen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626077Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574645Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444400Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612142Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331632odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261479- 481421
- 341308