Kokemuksia: Kotisiivox, Sivina, AAA?

saara

Harkitsen säännöllisen siivouspalvelun ostamista kotiini ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia seuraavista firmoista: Kotisiivox, Sivina ja AAA-siivous. Omalla kohdallani siivous tapahtuu Etelä-Helsingissä, mutta myös muiden alueiden kokemukset kiinnostaisivat. Olen kiinnostunut myös kyseisten firmojen työntekijöiden näkökulmista: saatteko mielestänne asiaankuuluvaa palkkaa, millaiset työolosuhteet teillä on, onko mukava tehdä töitä jne.

Lisäksi, jos joku voi suositella jotakin muuta siivousfirmaa, joka tekee kotisiivouksia Etelä-Helsingissä, otan vinkit mielelläni vastaan.

Kiitos!

12

4292

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JukTuk

Varmasti AAA-siivous. Loistava palvelu! Suosittelen!

PS
      Mä tilasin netin kautta ilmaisen arviokäynnin
      www.aaasiivous.fi

• BBB-siivoton

Taitaapi olla AAA-siivouksen ilmainen mainos.

Suosittelen kuitenkin firmaa, jossa vain yksi työntekijä -omistaja itse.
        Saat aina saman henkilön kotiisi ja palautteesi menee perille.

• Tyytymätön

Sivinaa en suosittelisi kenellekään:
      Siivouksen laatu on hyvin vaihtelevaa, kova kiire tuntuu olevan.
      Toisekseen he pilasivat meiltä huonekalun, jonka korvaaminen ei todellakaan ole sujunut...

• Anonyymi

Itsellä myös huonoja kokemuksia Sivinasta.. heittelivät roskiin asioita jotka eivät todellakaan olleet roskia ja jälkikäteen oltiin vaan voi voi ei meidän porukat ole voineet näin tehdä.

• kdjfkdjkfdfd

Heh. Naurettavaa katsoa joku 10 hegen firma. Joku max. 3 työntekijää paras.

• Pirkka79

Tec Palvelut - kyllä virolaiset, mutta 👍 palvelu ja laatu. Suosittelen! www.abtec.fi . Meillä on käynyt nyt 1,5 vuotta.

• Tyytyväinenasiakas

Meillä käy Kotirinki 2 kertaa kuussa. Tilauksen teko oli tosi helppoa, hinnan saa suoraan nettisivuilta ja aloitusajan pääsee valitsemaan samalla itse. Ei mitään arviokäyntejä ym. Meillä on aina sama siivooja ja ollaan oltu tyytyväisiä. Kerran oli jäänyt yksi kohta vähän huonosti siivotuksi ja olisivat tulleet tekemään sen seuraavana päivänä uudestaan veloituksetta, mutta meille riitti, että asia hoidettiin seuraavalla kerralla. Suosittelen!

• Näintyöntekijöitäko

Huom! Kotiringissä on se ongelma ettei työntekijät saa palkkaa siirtymien väliltä!!!

• Anonyymi

huono siivousjälki,eivätkä noudata siivoussopimusta.En missään nimessä suosittele!

• Anonyymi

Noilla ei pidä aikataulut olleenkaan. Kun on ilmoitettu kellon aika niin ei noudateta aikoja. Jos asiakkaalla olisi jo menoa niin tullaan vasta sitten kun ei olla enää kotona. Tullaan eri kellon aikaan mikä on sovittu ja eivät myöskään ilmoita jos aika tauluun tulee muutoksia.

• Anonyymi00011

En voi suositella Sivinaa. Näennäissiivousta sieltä täältä ja jälkeen jää paha haju.

• Anonyymi00012

Samanlainen kokemus täälläkin heistä vuodelta 2022. Kaksi naispuolista siivoojaa tuli kyllä ihan aikataulussa paikalle joten pääsin lähtemään normaalisti omiin menoihini. Ihan mukavan oloisia myös olivat ja vieläpä suomalaisia mutta toinen heistä haisi kyllä vanhalle viinalle. Kun tulin takaisin kotiin niin siivousjälki oli juurikin sellaista näennäistä mutta jotakin oli kuitenkin tehty. En tiedä mitä ihmeen pesuaineita ovat käyttäneet tai jättäneet käyttämättä mutta vessassa ei ainakaan tuoksunut puhtaalta vaan pikemminkin omituiselta eikä haju ollut mitenkään hyvä. Tiedä sitten mistä johtui mutta vessan pesin itse myöhemmin uudelleen varmuuden vuoksi. Ainakin siivousta sopiessa asiakaspalvelu kertoi että käyttävät jokaisen asiakkaan luona puhtaita liinoja ja työvälineitä. Kukapa sitä tosin on valvomassa varsinkin kun olin heidän sen päivän viimeinen siivouskohde. Pientä huolimattomuutta myös löytyi. Olivat mm. jättäneet pölyt pyyhkimättä mikron päältä. 50m2 kokoisen asunnon siivoukseen olivat merkinneet siivousajaksi 1h40min mikä on mielestäni ihan kohtuullinen mutta vaikea sanoa sen tarkemmin kun kyseessä oli ensimmäinen kerta kun tilasin kotisiivouksen joten vertauskohdetta ei ole. Kaiken kaikkiaan ei heidän palvelu nyt mitään maailman huonointa ollut mutta ei todellakaan myöskään parasta. En välttämättä lähtisi heiltä uudestaan tilaamaan siivousta muuta kun sellaisessa tapauksessa että olisin itse paikalla valvomassa sitä työntekoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      65
      788
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      784
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      770
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      750
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      647
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      534
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    18. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe