Harkitsen säännöllisen siivouspalvelun ostamista kotiini ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia seuraavista firmoista: Kotisiivox, Sivina ja AAA-siivous. Omalla kohdallani siivous tapahtuu Etelä-Helsingissä, mutta myös muiden alueiden kokemukset kiinnostaisivat. Olen kiinnostunut myös kyseisten firmojen työntekijöiden näkökulmista: saatteko mielestänne asiaankuuluvaa palkkaa, millaiset työolosuhteet teillä on, onko mukava tehdä töitä jne.
Lisäksi, jos joku voi suositella jotakin muuta siivousfirmaa, joka tekee kotisiivouksia Etelä-Helsingissä, otan vinkit mielelläni vastaan.
Kiitos!
Kokemuksia: Kotisiivox, Sivina, AAA?
8
3229
Vastaukset
- JukTuk
Varmasti AAA-siivous. Loistava palvelu! Suosittelen!
PS
Mä tilasin netin kautta ilmaisen arviokäynnin
www.aaasiivous.fi- BBB-siivoton
Taitaapi olla AAA-siivouksen ilmainen mainos.
Suosittelen kuitenkin firmaa, jossa vain yksi työntekijä -omistaja itse.
Saat aina saman henkilön kotiisi ja palautteesi menee perille.
- Tyytymätön
Sivinaa en suosittelisi kenellekään:
Siivouksen laatu on hyvin vaihtelevaa, kova kiire tuntuu olevan.
Toisekseen he pilasivat meiltä huonekalun, jonka korvaaminen ei todellakaan ole sujunut... - kdjfkdjkfdfd
Heh. Naurettavaa katsoa joku 10 hegen firma. Joku max. 3 työntekijää paras.
- Pirkka79
Tec Palvelut - kyllä virolaiset, mutta 👍 palvelu ja laatu. Suosittelen! www.abtec.fi . Meillä on käynyt nyt 1,5 vuotta.
- Tyytyväinenasiakas
Meillä käy Kotirinki 2 kertaa kuussa. Tilauksen teko oli tosi helppoa, hinnan saa suoraan nettisivuilta ja aloitusajan pääsee valitsemaan samalla itse. Ei mitään arviokäyntejä ym. Meillä on aina sama siivooja ja ollaan oltu tyytyväisiä. Kerran oli jäänyt yksi kohta vähän huonosti siivotuksi ja olisivat tulleet tekemään sen seuraavana päivänä uudestaan veloituksetta, mutta meille riitti, että asia hoidettiin seuraavalla kerralla. Suosittelen!
- Näintyöntekijöitäko
Huom! Kotiringissä on se ongelma ettei työntekijät saa palkkaa siirtymien väliltä!!!
- Anonyymi
huono siivousjälki,eivätkä noudata siivoussopimusta.En missään nimessä suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906