Nyt pitää toimia nopeasti. Hiihto pitää ehdottomasti kieltää koulujen liikuntatunneilta. Lapsia pitää voida suojella, etteivät he joudu huonoille teille ja epämääräiseen seuraan. Sitäpaitsi eihän siitä hommasta edes kukaan pidä. Siihen vaan pakotetaan, mutta nyt se onneksi on onneksi ohi.
Hiihto kiellettävä kouluissa
6
417
Vastaukset
- myöskin
koulut pitäisi kieltää siellä vasta huonoon seuraan joutuu.
- järkipuhetta
Myös käveleminen, puhumattakaan juoksemisesta, on kiellettävä. Jaloillaan liikkuvat (Jones) paitsi harjoittavat douppinkia myöskin käyttävät alkoholia ja huumeita. Jaloilla liikkuvat (Hitler) tekevät suurimman osan kaikista rikoksista.
- Sekopäät
pitää kieltää kirjoittelemasta asioista joista ei ymmärrä mitään!!!!!!!!!!!!
pyöräily kaikissa muodoissaan. Työ- ja koulumatkapyöräily kielletään sakon uhalla ja ajella hyrrytellään kaikki autoilla. Ja kaikki liikunta ja urheilu. Ettei vaan tule hiki eikä pulssi nouse!
- hiihto12
Hiihto on hyvä kuntoilumuoto. Juuri sinunkaltaiset hiihdon inhoajat ovat kaikkein suurin ongelma. He eivät tiedä mitään lajista ja tuollainen kommentti ei ole mitenkään perusteltavissa. Ai että jos hiihtää koulussa, niin voi joutua epämääräiseen porukkaan??? Et taida tuntea yhtään oikeaa hiihtoihmistä. Yleensäkin kovinta meteliä pitävät sellaiset, jotka eivät itse pidä hiihtämisestä eivätkä täten tiedä siitä mitään. Sinunlaiset hiihdon vihaajat oli niitä tosi äsyttäviä tyyppejä, jotka tuli liikuntatunneille farkut jalassa ja yritti näyttää niin kovilta. Todellisuudessa olivat todellisia ressukoita. Hiihtäminen tekis tosi hyvää nykynuorisolle mutta minkäs teet, kun ongelma on niiden vanhemmissa.
- pakotettu
Minä pidän hiihtämisestä, eikä kukaan pakota siihen minua. Minua harmitti, ettei koulussa voitu hiihtää tarpeeksi huonojen talvien takia. Aikuisena muutin alueelle, jossa voin harrastaa hiihtoa hyvien talvien takia. Olen huomattavasti paremmassa kunnossa kuin hiihtämättömät työkaverini. Juon myös vähemmän viinaa kuin työkaverini, enkä myöskään polta. En ole hulttio, vaan hoidan asiani ajallaan. Kannan vastuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684