Latasin koneelle open office 2.3. ja soikon. Ongelmana on se, että soikko ei yksinkertaisesti toimi. Ohjelma herjaa jokaista sanaa punaisella alleviivauksella, mutta itse oikolukutarkistuksen aikana se ei ilmoita mitään ongelmia edes järjettömien sanojen kohdalla.
Jos kijoitan esim. mar niin kone kyllä ehdottaa automaattisesti sanaa marraskuu. Kuitenkin sanan täytettyä punainen herjaus syttyy. Asetuksissa siis jotain vikaa? Olen kuitenkin niitä räpläillyt nyt 3h ilman tuloksia? Mitä teen väärin?
Mitä teen väärin ja mikä auttaa? Ei viittisi antaa rahoja mikrosoftalle tämän takia.
Apua soikon kanssa
Opiskelija merihädässä
3
629
Vastaukset
- jatkoa
Niin meni soikot ja voikot sekaisin. eli voikko nimenomaan ladattuna
jatkoa kirjoitti:
Niin meni soikot ja voikot sekaisin. eli voikko nimenomaan ladattuna
Jos sinulla on Windows XP, niin olethan asentanut Microsoft Visual C 2005 Redistributable -paketin (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en ). En tiedä miten paketin puuttuminen vaikuttaa, asentuuko Voikko ollenkaan vai eikö se toimi, mutta XP joka tapauksessa vaatii sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663