Latasin koneelle open office 2.3. ja soikon. Ongelmana on se, että soikko ei yksinkertaisesti toimi. Ohjelma herjaa jokaista sanaa punaisella alleviivauksella, mutta itse oikolukutarkistuksen aikana se ei ilmoita mitään ongelmia edes järjettömien sanojen kohdalla.
Jos kijoitan esim. mar niin kone kyllä ehdottaa automaattisesti sanaa marraskuu. Kuitenkin sanan täytettyä punainen herjaus syttyy. Asetuksissa siis jotain vikaa? Olen kuitenkin niitä räpläillyt nyt 3h ilman tuloksia? Mitä teen väärin?
Mitä teen väärin ja mikä auttaa? Ei viittisi antaa rahoja mikrosoftalle tämän takia.
Apua soikon kanssa
Opiskelija merihädässä
3
666
Vastaukset 3
- jatkoa
Niin meni soikot ja voikot sekaisin. eli voikko nimenomaan ladattuna
jatkoa kirjoitti:
Niin meni soikot ja voikot sekaisin. eli voikko nimenomaan ladattuna
Jos sinulla on Windows XP, niin olethan asentanut Microsoft Visual C 2005 Redistributable -paketin (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=32bc1bee-a3f9-4c13-9c99-220b62a191ee&displaylang=en ). En tiedä miten paketin puuttuminen vaikuttaa, asentuuko Voikko ollenkaan vai eikö se toimi, mutta XP joka tapauksessa vaatii sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341672
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2111085Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.165765Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.255593- 31530
- 187519
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11514- 194496
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433