Irlantilainen, meksikolainen ja blondimies pilvenpiirtajarakennustyomaalla. Lounaan syovat siella ylailmoissa.
Irlantilainen: voi ei, taas samaa purkkilihaa lounaaksi, jos on viela huomennakin, hyppaan alas kuolemaan!
Meksikolainen: ja taas tacoja, seuraan sinua, jos viela huomenna samat evaat!
Blondimies (yhtyy valituskuoroon): Taas lauantaimakkaraleivat, heittaydyn kanssanne kuolemaan, jos viela huomenna...
Seuraavana paivana lounasaikaan irlantilainen avasi boksinsa ja purkkilihaa oli. Han loikkasi alas kuolemaan. Meksikolainen teki saman tempun, tacoja oli paperikaarossa. Blondimiehella niinikaan lauantaimakkaraleivat ja han "antoi menna" kavereiden mukana.
Hautajaistilaisuudessa irlantilaisen leski itki hysteerisesti, kunhan vaan olisi tiennyt, miten paljon miehensa inhosi purkkilihaa, han olisi laittanut lounaaksi vaikkapa paahtopaistia. Meksikolaisen leski myos oli surunmurtama ja paivitteli tyhmyyttaan, kun ei valiin ilahduttanut siippaansa vaikkapa fajitalla.
Blondimiehen leski istui vaitonaisena ja toiset alkoivat odottaa hanen valitusvirttaan.
Blondimiehen leski tokaisi: "Alkaa siina minua tuijottako, han teki itse evaansa"
blondimies
Quesadilla
0
1254
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446