onko kukaan vielä testannut uutta hotellia, avattiin joulukuussa, mielipiteitä, kiitos. olen 2 vkon päästä menossa :)
uusi hotelli nordic hotel forum?
12
10890
Vastaukset
- mmmmmma
Ainakin hotelli on mielestäni mitä parhaimmalla paikalla. Minuakin kiinnostaisi kuulla mielipiteitä hotellissa asuneilta.
- 623 kertaa
Totta, mutta kuitenkin kirjoitan juuri kyseisen hotellin nettikoneella. En yleensä ole viitsinyt haukkua tallinnan palveluita, mutta ku nyt kysytään, niin kerrottakoon jotakin. Huoneet suuret ja hyvät, palvelu kohteliasta, mutta ei kauhean hyvää suomenkielentaitoa kaikilla, huoneiden ikkunat tosin osa viruaukealle, joten liikenteen äänet voi kuulua, myös 7-kerrokseen. Pieniä ongelmia on ilmennyt, eilen ei meidänj ntoista avainta oltu koodattu joten se ei toiminut, tilanne toki korjattiin, tänään piti mennä aamu-saunaan, hienot saunat ja altaat ja muut, mutta kukaan ei ollut muistanut pistää kiukaita lämpeneen... huoneissa koodattava säilytyslokero, vaati sekin henkilõkunnan vaivaamista koska ei ollut jätetty auki asiakasta varten.. jotain alkkukankeutta tai mitä, mutta aamiainen todella hyvä, ja kahvia tuodaan pöytään lisää. Vikinglineltä saa edullista pakettia tänne.
- Jaetti
Hei,
Juuri viime vkl olin kyseisessä hotellissa yötä la-su. Monta asiaa oli hienosti,ja hotelli tähtensä ansainnut palvelutasolla ja puitteilla, mutta pientä keskeneräisyyttä oli havaittavissa mm relax-centerin suhteen. Vähän ihmisiä, ei sinänsä tunnelmaa hotellissa, liikematkailijat pääkohderyhmä. Ja kun oli vähän väkeä, niin oli todella rauhallista ja tarpeen vaatiessa toimintaa löytyy heti ympäriltä! Hotellin sijainti aivan loistava, kaikki ulottuvilla. Hieno ja siisti, tyylikäs paikka, palvelu ok. - satunnainen matkailija
Jaetti kirjoitti:
Hei,
Juuri viime vkl olin kyseisessä hotellissa yötä la-su. Monta asiaa oli hienosti,ja hotelli tähtensä ansainnut palvelutasolla ja puitteilla, mutta pientä keskeneräisyyttä oli havaittavissa mm relax-centerin suhteen. Vähän ihmisiä, ei sinänsä tunnelmaa hotellissa, liikematkailijat pääkohderyhmä. Ja kun oli vähän väkeä, niin oli todella rauhallista ja tarpeen vaatiessa toimintaa löytyy heti ympäriltä! Hotellin sijainti aivan loistava, kaikki ulottuvilla. Hieno ja siisti, tyylikäs paikka, palvelu ok.hei vain
Kannattaa mennä tähän hotelliin. - Siisti ja mukava. Henkilökunta on ystävällistä, ja hotellin palvelut ovat hyvät. - Millä järjellä?
satunnainen matkailija kirjoitti:
hei vain
Kannattaa mennä tähän hotelliin. - Siisti ja mukava. Henkilökunta on ystävällistä, ja hotellin palvelut ovat hyvät.Nimimerkki 623 on sitten kopioinut vastauksensa Tallink Spa&confirence hotellia koskevasta viestiketjusta vai likkö toisinpäin?
- uudenlaista tyyliä
satunnainen matkailija kirjoitti:
hei vain
Kannattaa mennä tähän hotelliin. - Siisti ja mukava. Henkilökunta on ystävällistä, ja hotellin palvelut ovat hyvät.Olen samaa mieltä. Palvelu ystävällistä ja osaavaa sekä receptionissa että ravintolassa. Standardihuone oli elegantisti sisustettu, sen värit ja materiaalit sointuivat yhteen noudattaen hienostunutta beige-ruskea-tumma luumu -linjaa, jota näkee hotellissa kaikkialla. Sisustus noudttaa puutarha-teemaa. Hauskoja yksityiskohtia, kuten vuodepäädyn lehtidekoraatio ja kylpyhuoneen karkaistusta lasista tehty seinämä, jossa toistuu puutarha-aihe, eksoottinen kukka! Kylpyhuone oli kaunis ja pelkistetty. Sisustusarkkitehti on tietääkseni virolainen, hyvä niin... Siis ripaus ennakkoluulotonta eurooppalaisuutta, josta puuttuu jähmeys.
Virkistävää! Kun vielä lisää hyvän aamiaisen... - Aiomme mennä toisenkin kerran.
- kävijä
Vessan/suihkun seinästä osa läpikuultavaa
materiaalia. Mm. sängystä näkee kun
toinen istuu pöntöllä tai on suihkussa.
Pikkuvirhe, muuten virheetöntä kaikinpuolin. - Nauraja_
Onkohan noita vanhan foorumin lukijamääriä arvottu jollain lottokoneella, nyt näyttää 60 lukijaakin olevan lujassa.
- ainoana
miinuksena, jos TV/musiikki auki niin kylppärissä se pauhasi täysillä = liian lujaa päivälläkin.
- TiinaRaita
oli kaikin puolin mukava ja siisti sekä sympaattinen hotelli- vois sanoa et paras kaikista Tallinnan hotelleista missä olen yöpynyt. Henkilökunta osaavaa ja siivous toimi komeasti. Suosittelen lämpimästi tätä muillekin- itse jatkossa käytän ainoastaan tätä
http://www.matka-vekka.fi/www.matkavekka.fi/VasenNavi/Kaupunkilomat/Viro/Tallinna/Nordic Hotel Forum/Nordic Hotel Forum.htm- tulemme
käyttämään tulevaisuudessa tätä hotellia. Oli siisti, moderni, hyvä aamiainen. Kaikin puolin hyvä kokemus.
- sb963
Tuli kanssa oltua viikonloppuna pari yötä kyseisessä hotellissa ja oli todella erinomainen.
Huone tosi hienosti sisustettu ja siisti. WC:n seinä on tosin hiukkasen erikoinen, mutta ei meitä häirinnyt. Aamiainen oli kanssa tosi hyvä.
Itse meinaamme käyttää jatkossa kyseistä hotellia Tallinnassa, koska sijainti mm. on tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839