Kysyisin, että millä luodeilla ase toimii tarkimmin. Itse olen käyttänyt RWS professional line 0,45g ja on ollut kohtuu tarkka. Nyt ei kaupiaalla ollut myi R 10 MATCH luoteja myös 0,45g. Osumapiste siirtyi 10mm vasemmalle? Samalla kysyisin tukin karhennuksesta onko kenelläkään kokemusta lasikuula tai pähkinä puhalluksesta. Aikaisempaan aseeseni joka oli Hämmerli Master kaiversin tekemääni tukkiin salmiakki kuviot. Nyt etsisin vähän helpompaa tapaa. Kunnon etuvedollinen laukaisu on vaikea säätää, verrattuna Hämmerliin jolla ammuin 31 vuotta. Rupes vaan olee kapselit kallita vaarin kukkarolle.
IZH-46M
vinkkejä
2
719
Vastaukset
- O_r_a_v_a
Tere!
Kertoisitko lisää tästä pähkinäpuhalluksesta?
T. Orava- selitys
Pähkinä ja lasikuulapuhallus ovat kuin hiekkapuhallus, mutta eivät niin" rajuja". Hiekkapuhallusta kokeilin pähkinäpuiseen tukkiin vaikka varovasti puhalsin kulutti liikaa puuta ja teki liian sileän jäljen. Elikä puhallus jauheena on pähkinä rouhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741