Kysyisin, että millä luodeilla ase toimii tarkimmin. Itse olen käyttänyt RWS professional line 0,45g ja on ollut kohtuu tarkka. Nyt ei kaupiaalla ollut myi R 10 MATCH luoteja myös 0,45g. Osumapiste siirtyi 10mm vasemmalle? Samalla kysyisin tukin karhennuksesta onko kenelläkään kokemusta lasikuula tai pähkinä puhalluksesta. Aikaisempaan aseeseni joka oli Hämmerli Master kaiversin tekemääni tukkiin salmiakki kuviot. Nyt etsisin vähän helpompaa tapaa. Kunnon etuvedollinen laukaisu on vaikea säätää, verrattuna Hämmerliin jolla ammuin 31 vuotta. Rupes vaan olee kapselit kallita vaarin kukkarolle.
Vastaukset 2
- O_r_a_v_a
Tere!
Kertoisitko lisää tästä pähkinäpuhalluksesta?
T. Orava- selitys
Pähkinä ja lasikuulapuhallus ovat kuin hiekkapuhallus, mutta eivät niin" rajuja". Hiekkapuhallusta kokeilin pähkinäpuiseen tukkiin vaikka varovasti puhalsin kulutti liikaa puuta ja teki liian sileän jäljen. Elikä puhallus jauheena on pähkinä rouhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651802Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16871Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 81636
- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa96604- 45528
- 47515