Osaisitteko neuvoa mistä kannattaisi etsiä mahdollisimman edullista mökkiä tahkolta? Onko esim. yksityisillä mökkejä jossain vuokralla?
Mökki Tahkolta
18
6137
Vastaukset
- ole yhtään
Edullista mökkiä kaikki tuntuu olevan sikahintaisia paitsi jos vuokraa mökin 40 km päästä tahkolta. En suosittele koko paikkaa on semmoinen tyhmiltä rahat pois meininki kaikkialla.
- Tahkolainen.
Sillä tämä on kateellinen persläpi pentu kuusamolainen joka ei kestä totuutta että ihmiset suuntautuu tahkolle..
Kyllä löytyy vaikka minkälaisia....
www.tahkovaraamo.fi esimerkiks..
kannattaa kyll mennä osotteeseen: www.tahko.com eiköhän sieltä pitäs löytyy jotain linkkejä ja sit voithan toki aina soittaa eri numeroihi nii kyll antavat sitten ohjeistusta :) - kaukaakatseleva
Milloin tarvitsisit ja monelleko hengelle?Minulla on 1,5km:n päässä paritalo,joka on tarkoitettu 4 4:lle hengelle jota voin vuokrata, jos se on vapaa. Hinnan sanon sitten, kun tiedän ajankohdan ja kuinka kauan olet?
- vierailu
kaukaakatseleva kirjoitti:
Milloin tarvitsisit ja monelleko hengelle?Minulla on 1,5km:n päässä paritalo,joka on tarkoitettu 4 4:lle hengelle jota voin vuokrata, jos se on vapaa. Hinnan sanon sitten, kun tiedän ajankohdan ja kuinka kauan olet?
Paljonko pyydät vuokraa, jos en aio käydäkään
Tahkolla ja kierrän paikan viikolla 10 kaukaa
nelostietä pitkin. - tony
Terve,
mitä maksaisi ajankohta 15.2 - 17.2? - ohion
Tahkolainen. kirjoitti:
Sillä tämä on kateellinen persläpi pentu kuusamolainen joka ei kestä totuutta että ihmiset suuntautuu tahkolle..
Kyllä löytyy vaikka minkälaisia....
www.tahkovaraamo.fi esimerkiks..
kannattaa kyll mennä osotteeseen: www.tahko.com eiköhän sieltä pitäs löytyy jotain linkkejä ja sit voithan toki aina soittaa eri numeroihi nii kyll antavat sitten ohjeistusta :)Oisko kärsämäkiläinen?
- tahkoileva
Mitenkäs viikko 9? Joko se on täynnä?
- peraattori
Vieläkö paritalon puolikas on tarjolla? Hiihtolatujen läheisyys ja sauna ovat ykkösasiat. Perheemme koko on 2 aikuista ja 2 päikkäri-ikäistä. Parhaiten sopisi tuo ma-to 1.3. - 4.3.
- Lady Lasol
Olemme tulossa tahkolle 8-10.2.
- Kaukaa katseleva
Mökki on valitettavasti varattu 8-10.2.
- Klassius
Viikko 8 siis hmmm olisko 17-24/2
- koko viikko
Klassius kirjoitti:
eikä mopseja taloon.
- Kaukaa katseleva
Klassius kirjoitti:
Mökin toinen puoli on vapaa 15-17.2. ja molemmat puolet ovat vapaita 22-24.2. Hinta viikonlopusta 320€/huoneisto, jos kiinnostaa? Laita sähköpostiini sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi niin kerron enemmän.
- Klassius
Kaukaa katseleva kirjoitti:
Mökin toinen puoli on vapaa 15-17.2. ja molemmat puolet ovat vapaita 22-24.2. Hinta viikonlopusta 320€/huoneisto, jos kiinnostaa? Laita sähköpostiini sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi niin kerron enemmän.
laita tietoa [email protected]
- neuvoa antava
http://www.tahkovaraamo.com tuolta kannattaa etsiä, osaat varmaan googlea käyttää itsekkin? =]
- Nykyisin pohjoiseen!
Ei kannata käyttää mitään keskusvuokraamoja! Saa yksityiseltä suoraan ainakin -25% halvemalla! Välittäjät ottaa palnon välistä!
Olen aina vuokrannut suoraan ja halpaa on ollut kun katsoo välittäjän kautta. Säästyy ALV ym verot. Monelle vielä käteen rahat ja hinta laskee vieläkin. Tahkolla on täämöistä, aina on tilaa jos venäläiset ei ole kaikissa mökeissä.
- YKSITYISIÄ
JOTKA VUOKRAILEVAT MÖKKEJÄ KUN EIVÄT ITSE KERKEÄ OLEMAAN TAI PÄÄSE TULEMAAN LOMALLE, KESTI TASAN 2 SEKUNTIA GOOGLETTAA SINULLE AUTTAVA VASTAUS:
http://www.lomarengas.fi/lomarengas/SearchResults!search.action?maxResults=30&orderProp=panorama&customSearch=Tahko&resultIndex=0&newLocale=fi_FI&siteName=lomarengas#pagetop- Suoraan omistajalta
Kun varaat lomaremnkaalta tai muita joissa olet yhteydessä välittäjiin niin maksat taas turhasta! Ota suoraan mökki ja saat sen edullisesti. Yhteisvuokraamot ottaa välistä ja ei heillä ole muuta kuin rahat pois periaate! Palvelua ja vallankin yksilöllistä palvelua ei yhteisvuokraamoilta saa yhtään mitään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268