Meidän diesel fiestaa saa nykyään kihnuttaa käyntiin kumman pitkään.Aivan kuin polttoaineen saannissa olisi jotakin.Hehkut ym on katsottu on ok.Mitä pidempään kosla seisoo tuntuu että sitä huonompi käynnistyvyys.
fiesta 1.8d pitkään
3
467
Vastaukset
- veikko5-2
Syöttöpumppuun menevän kierrosnopeuden säätimen akselitiiviste voi mennä väljäksi ja siitä seuraa "ilmavaivoja"
- rikki
itselläni oli sama ongelma. vaihda polttoaineen paluu letkut, (ne kangaspäällysteiset kumiletkut)
mulla oli murtuneet juuresta, sitä kautta sai ilmaa. hyvä konsti kokeilla on jättää auto "jyrkkään" alamäkeen nokka alaspäin jolloin polttoaine ei pääse valumaan pois, lähtee silloin paremmin käyntiin. letkua saa metritavarana maksaa jotain 5eur.halpa homma kokeilla.- löytyi
Tosiaankin letkuista.Olivat vaan aikaa myöten hapristuneet.Ja todella maksoi vaan 5e. Nyt on käyntiin lähtö paljo helpompaa.Täytyy sanoa että tuo auto ei tänä aikana meidän pihalta häviä mihinkään:) Tattis vaan kaikille neuvonantajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086