Muumien lataus netistä??

mmarjooo

Morjens!
Meillä on melkeen kaikki jaksot muumeista VIDEOKASETEILLA. tietääks kukaan,mistä ne sais ladattua koneelle -> ja sitten DVD:lle?? Yle Arenasta se ei valitettavasti onnistunu :< Tietty ne vois ostaa kaupasta, mut niitä kaikkia ei löydy. Ja videokasetithan posahtaa loppupeleissä. :s
Apua tarvitaan ;D

14

5650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on hyvä

      Tallenna jaksot boksille, siirrä kaapelin avulla koneelle, leikkaa ja muunna ne ProjectX:llä m2p:ksi, muunna sen tiedostopääte mpg:ksi ja muunna se DivX Converttorilla DivX-tiedostoksi, ja polta Dvd:lle.

    • NoJopas

      Itse olen siirtänyt videoiden sisällön dvd:lle tallentavalla dvd-soittimella.

      Soittimessa on sekä video että dvd. Video sisälle, kelaus oikeaan kohtaan. Dvd koneeseen, video pyörimään ja tallentumaan dvd:lle.

      Tuossa yksinkertaistettuna. Dvd:t täytyy alustaa, voi valita eri tallennuslaatuja ym. Mutta ei tosiaankaan ole vaikeaa. Helppoa kuin mikä.

      Tallennukset voi nimetä ja kun dvd on suljettu sitä voi katsoa millä tahansa dvd soittimella.

      • Se on hyvä

        Osaako laite pakata niitä ollenkaan? Jos minä muuntaisin jaksot suoraan Dvd:ksi, minulla mahtuisi n. 4 jaksoa per dvd. Nyt kun pakkaan ne DivX:ksi, jaksoja mahtuu n. 30 per dvd.


      • NoJopas
        Se on hyvä kirjoitti:

        Osaako laite pakata niitä ollenkaan? Jos minä muuntaisin jaksot suoraan Dvd:ksi, minulla mahtuisi n. 4 jaksoa per dvd. Nyt kun pakkaan ne DivX:ksi, jaksoja mahtuu n. 30 per dvd.

        Voit valita mihin muotoon haluat tallentaa. Laatu tietysti putoaa hieman kun tallennusaika lisääntyy, mutta ihan hyvin matalimmallakin laadulla katsoo.

        Silloin yhdelle levylle mahtuu... (siitä on aikaa kun olen näitä nauhoituksia harrastanut...) kuusi tuntia tavaraa? Ja laatu on vielä ihan katsottavaa. Eli yhdelle levylle saisit n. 18 jaksoa. Koko Muumisarjan saisi kuudelle levylle.


      • mmarjooo
        NoJopas kirjoitti:

        Voit valita mihin muotoon haluat tallentaa. Laatu tietysti putoaa hieman kun tallennusaika lisääntyy, mutta ihan hyvin matalimmallakin laadulla katsoo.

        Silloin yhdelle levylle mahtuu... (siitä on aikaa kun olen näitä nauhoituksia harrastanut...) kuusi tuntia tavaraa? Ja laatu on vielä ihan katsottavaa. Eli yhdelle levylle saisit n. 18 jaksoa. Koko Muumisarjan saisi kuudelle levylle.

        Kiitos todella paljon! (: nyt alko jopa selviämään mitä on tehtävä ;D Pitääpä tässä kokeilla joku päivä (:


    • jjjjou

      Toki onnistuu Imurointi Areenasta.Itse ainakin olen imuroinut....tosin pitää nähdä pientä vaivaa ja pari ohjelmaa.Imuroin myös Areenasta kaikki Toljanterin joulukalenterin jaksot.

      • mmarjoo

        Neuvo,oo kiltti?!?! *rukoilee*;D


      • jjjjou
        mmarjoo kirjoitti:

        Neuvo,oo kiltti?!?! *rukoilee*;D

        ...vaikka jokin anonyymi sähköpostiosoite tonne niin neuvon, jos osaan. pekka711(miukumauku)netti.fi


    • essi-85

      Hei kyselit muumien latauksesta muumien lataaminen netistä on laitonta tiedän yhden pojan joka sai netistä lataamisesesta 300tuhannen euron laskun joten jos et halua samoja hintoja itsellesi niin älä ihmeessä lataa muumeja vaikka löydätkin semmoisen sivun joskus

    • Servattu, kerpele

      Hei kyselit oikeinkirjoituksesta, kirjoitusvirheiden tekeminen on laitonta. Tiedän yhden pojan, joka sai liiasta typottamisesta 300 000 euron laskun, joten jos et halua samoja hintoja itsellesi, niin älä ihmeessä neuvo ketään tällä foorumilla, vaikka opitkin joskus kirjoittamaan.
      300 000e, koska latasi muumi jakson? Haista kenis.

    • Blanco 7

      Asenna netistä Torrentti ja lataa Piratebayltä Muummijaksoja. Piratebayltä löytyy yksi lataus, jossa on kaikki 101 jaksoa ja Muumipeikko ja pyrstötähti elokuva.

    • moikaikki123

      hei mmarjoo mä voisin lähettää jotenkin sulle muumeja esim sähköpostiin mulla on kaikki muumi jaksot suomessa sensuroidut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe