Ihmeparantuminen?

oletko kuullut ,

varman tapauksen että syöpää sairastava olisi parantunut ilman lääketiedettä?

58

13011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marliisi54

      koskaan kuullut ihmeparantumista syövästä ilman hoitoja.
      Ja täytyy sanoa että en kyllä jaksa oikein uskoakkaan sellaiseen.
      Empä tiedä....

    • Työkaverin äiti parantui

      Tosi tarina, miespuolisen työkaverin äiti parani rintasyövästä henkiparannuksen avulla, syöpäkasvain hävisi. Ei muuta hoitoa saanut.

      • marliisi54

        tämä kyseinen rintasyöpä diagnosoitu ja todettu rintasyöväksi ?
        Tai oliko kyseessä ehkä jokin hyvänlaatuinen kasvain joka sitten jostain syystä "hävisi" itsestään?


      • Työkaverin äiti parantui
        marliisi54 kirjoitti:

        tämä kyseinen rintasyöpä diagnosoitu ja todettu rintasyöväksi ?
        Tai oliko kyseessä ehkä jokin hyvänlaatuinen kasvain joka sitten jostain syystä "hävisi" itsestään?

        Kyllä kyseessä oli diagnosoitu rintasyöpä. Työpaikka on miesvoittoinen,ja hierarkinen.


      • toivoaaaa

        apua...nyt tarvitsen ton ihmeparantajan yhteystiedot...tai nimen...oletko kiltti ja homaat yhteystiedot .tämä on kiirellinen avun huuto


    • Karjalankägönen

      Yks miun asiakkaista parani haimasyövästä-elin aikkoo hänelle annettiin kevväästä sykssyyn.Viimesenä keinona hiän kiänty käsilläparantajan puolleen ja errään toisen miehen kans,jolla oli eturauhassyöpä,hyö kävivät muutaman kerran sen parantajan luona.Eturauhaspotilas kuoli seurraavan vuon aikana,mut tää haimasyöpäläinen ellää tänäkkii päivänä.Tästä tauvvin diaknisoimisesta on jo 20 vuotta aikkoo.

      • asia niin

        että tuolloin yli 20 vuotta sitten annettiin väärä diagnoosi?


      • Karjalankägönen
        asia niin kirjoitti:

        että tuolloin yli 20 vuotta sitten annettiin väärä diagnoosi?

        ota kanttoo,enkä ala liäkärilöihen asiantuntemusta kyssenalastammaan!


      • Spontaani paraneminen
        asia niin kirjoitti:

        että tuolloin yli 20 vuotta sitten annettiin väärä diagnoosi?

        Kyllä lääketiedekin tietää tapauksia.Onko noin vaikeaa uskoa, kaikkea ei voida järjellä selittäää.


      • moni parantunut
        Spontaani paraneminen kirjoitti:

        Kyllä lääketiedekin tietää tapauksia.Onko noin vaikeaa uskoa, kaikkea ei voida järjellä selittäää.

        Jumala parantaa jos katsoo sen tarpeelliseksi.Rukoilemalla syöpäpotilaan puolesta tapahtuu ihmeparantumisia.
        Tämä on totta.


      • Mieltä kanssasi
        moni parantunut kirjoitti:

        Jumala parantaa jos katsoo sen tarpeelliseksi.Rukoilemalla syöpäpotilaan puolesta tapahtuu ihmeparantumisia.
        Tämä on totta.

        Olen tavannut henkilökohtaisesti erään.


      • punakka 2.
        Mieltä kanssasi kirjoitti:

        Olen tavannut henkilökohtaisesti erään.

        hänestä; Mitä tapahtui?


      • punakka 2.
        Mieltä kanssasi kirjoitti:

        Olen tavannut henkilökohtaisesti erään.

        lisää tapauksesta mikä syöpä,; miten parani?


      • spontaaneiksi
        Spontaani paraneminen kirjoitti:

        Kyllä lääketiedekin tietää tapauksia.Onko noin vaikeaa uskoa, kaikkea ei voida järjellä selittäää.

        parantumisiksi, mutta monet parantuneet pitävät paranemistaan oman kovan työsä tuloksena. Lukekaapa se Bernie Siegelin kirja, joka on niin usein mainittu. Avaa silmiä kummasti. Siegel on itse syöpäkirurgi, ja työskentelee yhä niissä tehtävissä, USA:ssa. Carl Simonton on toinen mahtava asiasta kirjoittanut.

        Minä olen kallistunut sille kannalle, että omat ajatuksemme ovat tärkein tekijä niin sairastumisessa kuin paranemisessakin. Näin minusta tuntuu.


      • on totta
        moni parantunut kirjoitti:

        Jumala parantaa jos katsoo sen tarpeelliseksi.Rukoilemalla syöpäpotilaan puolesta tapahtuu ihmeparantumisia.
        Tämä on totta.

        niin miksi rukoileva ja uskossa oleva ihminen saa syövän? Kun lopettaa rukoilemisen ja elää tavallista elämää sekä saa lääketieteen mukaiset hoidot paranee. On niitäkin, jotka kokevat rukouksen hurskasteluna.


      • syöpätyyppiä
        punakka 2. kirjoitti:

        lisää tapauksesta mikä syöpä,; miten parani?

        mutta mahassa oli joka tapauksessa. Hän oli Turussa leikkauksessa ja siellä oli leikkauksessa huomattu syövän levinneen mahassaniin pahoin että oli sulkeneet takaisin. Lähettivät kotipaikkakunnalle terppariin kuolemaan. Seurakuntalaiset kävi kovasti rukoilemassa hänen puolestaan siellä ja kunto alkoi koheta. Koheni niin paljon että pääsi kotiin. Meni kahden vuoden päästä turkuun tarkastuksille kun terpan lääkäri lähetti. Siellä todettiin tutkimuksissa ettei syövästä tietoakaan.


      • Kauko R

        ELEKEE VAHINGOSSAKAAN MENKÖ NIITTEN HENKIPARANTAJIEN LUO.sEURAUKSET VOIVAT OLLA PAHAT. Jeesus jumalan poika voi parantaa edelleen niinkuin onkin lukemattomia ihmisiä parantanut.Hän joka on ihmisen luoja niin pystyy parantamaam.Mutta henkparantajista ynnä kaukoparantajista pysykee kaukana.Yst Terv Kauko R


      • Jumalan armosta
        Kauko R kirjoitti:

        ELEKEE VAHINGOSSAKAAN MENKÖ NIITTEN HENKIPARANTAJIEN LUO.sEURAUKSET VOIVAT OLLA PAHAT. Jeesus jumalan poika voi parantaa edelleen niinkuin onkin lukemattomia ihmisiä parantanut.Hän joka on ihmisen luoja niin pystyy parantamaam.Mutta henkparantajista ynnä kaukoparantajista pysykee kaukana.Yst Terv Kauko R

        Voi hyvät hyssykät. Täällä yks käsillä parantaja suuren Luojan armosta. Kyllä minä koen olevani nimenomaan Jumalan työrukkanen, joten Jumala työskentelee minun käsieni kautta. Kiitos Herralle. Siunausta kaikille.


      • tanya
        Jumalan armosta kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät. Täällä yks käsillä parantaja suuren Luojan armosta. Kyllä minä koen olevani nimenomaan Jumalan työrukkanen, joten Jumala työskentelee minun käsieni kautta. Kiitos Herralle. Siunausta kaikille.

        Voi mistäpäin olet? Jos Jumala käsiesi kautta parantaa, niin kosketko kaikkiin apua pyytäviin, vai ovatko avunsaajat valittu? Täällä kipeästi kaipaan yhteyttä Herraan..


      • ainoast
        Kauko R kirjoitti:

        ELEKEE VAHINGOSSAKAAN MENKÖ NIITTEN HENKIPARANTAJIEN LUO.sEURAUKSET VOIVAT OLLA PAHAT. Jeesus jumalan poika voi parantaa edelleen niinkuin onkin lukemattomia ihmisiä parantanut.Hän joka on ihmisen luoja niin pystyy parantamaam.Mutta henkparantajista ynnä kaukoparantajista pysykee kaukana.Yst Terv Kauko R

        no eikös jeesuskin parantanut ja parantaa edeleen ihmistä käyttäjen.


    • -------------------

      koteloituakin....

    • parani

      diagnosoidusta isosta rintasyövästä ilman leikkausta tai sädehoitoa tai sytostaatteja. Lue hänestä http://www.nic.fi/~margie/artikkelit2001.htm

      Kirjoita hänelle ja kysy itseltään. Hänen sähköpostiosoitteensa löytyy sieltä. Minä kirjoitin. Hän vastasi. Kuulostaa olevan olemassa.

      • samanlaisia tarinoita

        on varmaan paljon muuallakin. Niitä löytää jos etsii.


    • tässä ja nyt

      tuttavani,jotka ovat käyttäneet luontaistuotteita,eivät ole parantuneet mistään. On kuollut syöpään -viimeisin tapaus oli viime vuonna. Ei auttanut luontaistuotteet eikä vihreät teet eikä salaatit. Hän harrasti liikuntaa ja söi terveellisesti eikä ollut syöpää suvussa.Suolistosyöpä.
      Aivokasvaimeen kuollut haki epätoivoisesti vaihtoehtohoidoista apua,mutta kuoli kuitenkin.
      Eräs mies syönyt luontaistuotteita koko ikänsä...nyt makaa vaikeasti liikuntakyvyttömänä Parkinsonin taudissa.

      • mumsku

        sen ajan,kun ukkokultani veli eli viimmeisiä viikkojaan.Hän oli laiha kuin luuranko,eikä voinut enää liikuttaa vasemman puolen raajojaan.Aiemmin niin kookas mies siellä vuoteessa niin,niin pienenä.Silloin ajattelin,ettei mikään ihme voisi enää häntä parantaa.Muuttaa takaisin entiselleen.
        Minä en tunne ketään,joka olisi kokenut ihme parantumisen.Lukenut kyllä olen sellaista tapahtuneen.


      • didli
        mumsku kirjoitti:

        sen ajan,kun ukkokultani veli eli viimmeisiä viikkojaan.Hän oli laiha kuin luuranko,eikä voinut enää liikuttaa vasemman puolen raajojaan.Aiemmin niin kookas mies siellä vuoteessa niin,niin pienenä.Silloin ajattelin,ettei mikään ihme voisi enää häntä parantaa.Muuttaa takaisin entiselleen.
        Minä en tunne ketään,joka olisi kokenut ihme parantumisen.Lukenut kyllä olen sellaista tapahtuneen.

        Jos joltakin puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan. Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee. Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa.


      • staattissyöpä

        tässä ja nyt: puhut muutamista tuttavistasi. Ne tapaukset eivät tosiaankaan tarvitse olla koko totuus.
        On niin paljon ihmisiä, jotka yksinkertaisilla dieteillään/ruokatottumuksilla elävät vanhaksi, voivat hyvin, eivätkä ikinä sairastu syöpään.

        Syövän aiheuttajia on monia, mm. nämä koneet, minkä edessä istumme ja kaikki muu, mikä on muuttunut ihmisen normaalista ympäristöstä ja työolosuhteissa.

        Olen itse saanut nyt syövän, ja arvelen sen tulleen kohta 40 vuotta kestäneestä työskentelystä tietokoneitten kanssa.


    • jatta

      siemenistä ja muista uskomustuotteista.

      Syöpädiagnoosin jälkeen sukulaiseni teki täydellisen ruokaremontin. Söi aprikoosin- ja greipin siemeniä, joi parantavia litkuja ja kokeili erilaisia luonnonmenetelmä hoitoja näiden lääketieteellisten hoitojen rinnalla ja jälkeen. Syöpä on levinnyt luustoon ja sisäelimiin.

      Tämä ei ole kenenkään kirjoittelua tai uskomuksia. On sukulaiseni ihan oma kokemus.

      Voistko laittaa kaukoparannuksella sitä teillä olevaa IHMEPARANTUMISTSA hänelle. Olisin enemmän kuin kiitollinen jos parantaisit hänet.

      Lopuksi; Toisilta voi vaatia vain sen mihin itse pystyy. Jos ole empatiaa ei saa sympatiaa.

      • Ira¤

        elänäntilanteita montaakaan ei voi muuttaa,jos on sellaisessa elämäntilanteessa,mihin itse ei voi
        vaikuttaa,niin siinähän sitä on,pyristelisi vaikka
        miten.Pitäisikö silloinkin ajatella,että mitäs tässä
        hyvinhän kaikki on?


      • jatta
        Ira¤ kirjoitti:

        elänäntilanteita montaakaan ei voi muuttaa,jos on sellaisessa elämäntilanteessa,mihin itse ei voi
        vaikuttaa,niin siinähän sitä on,pyristelisi vaikka
        miten.Pitäisikö silloinkin ajatella,että mitäs tässä
        hyvinhän kaikki on?

        Niin se vaan on, että jokaisen on elettävä itse oma elämänsä. Ei toista voi vaatia toimimaan omien mieltymysten mukaan. Toisen tuntemuksia ei voi tuntea. Vain omansa voi.

        Jokaisen on elettävä se elämä mikä hänelle on annettu.

        Kirpeän raikasta pakkaspäivän jatkoa.


      • Ira¤
        jatta kirjoitti:

        Niin se vaan on, että jokaisen on elettävä itse oma elämänsä. Ei toista voi vaatia toimimaan omien mieltymysten mukaan. Toisen tuntemuksia ei voi tuntea. Vain omansa voi.

        Jokaisen on elettävä se elämä mikä hänelle on annettu.

        Kirpeän raikasta pakkaspäivän jatkoa.

        päivä kerrallaan kukka rinnassaan...mukavaa päivää:)


    • hmg

      Tässä hieman ajatuksia alustuksesi pohjalta.

      Kun minä kuulen sanan "ihmeparantuminen" niin tulee mieleen että kyseessä on yliluonnollinen silmänräpäyksellinen parantuminen. Ei osittainen, vaan täydellinen parantuminen missä ei mitään epäselvyyttä parantumisesta, esim. kuten Raamatun Apostolien teoissa. Siellä tapahtui todellisia "ihmeparantumisia", ne olivat ihmeitä eli yliluonnollisia, silmänräpäyksellisiä, eikä epäilystäkään asiasta oliko parantunut vai ei. Apt:ssa tapahtuneet ihmeparantumiset tapahtuivat Jumalan voimasta. Uskon että nykypäivänä ei vastaavia yliluonnollisia Jumalan voimasta tapahtuvia ihmeparantumisia tapahdu. Nk. ihmeparantumisista eri sairauksista raportoidaan kylläkin siellä täällä, eritoten uskonnollisissa piireissä (esim. helluntalaisuudessa tms.). Olivatpa sitä tai tätä niin ne eivät tapahdu Jumalan voimasta vaan pimeyden henkivaltojen. Sen tietää siitä että sanoma jota nuo "ihmeparantajat" (esim. Benny Hinn, Rodney Howard Browne, Pirkko Jalovaara yms.) julistavat on Raamatun vastainen.

      Eli tavallaan tänäkin päivänä tapahtuu nk. ihmeparantumisia syövästä, muttei Jumalan voimasta, vaan Saatanan ja hänen demoniensa voimasta. "ihmeparantumisia" siinä mielessä että näennäisen yliluonnollisesti tapahtuvat, sekä silmänräpäyksellisesti, ja että joissakin tapauksissa (muttei läheskään kaikissa väitetyissä t.) lääketieteellinen tutkimus toteaa että on tapahtunut parantuminen.
      Tämän sanomani valossa "ihmeparantumisella" ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa että *syöpäsairas parantuu ilman lääketiedettä* (miten ikinä sitten tätä sanaa määrittelee). On nimittäin niin että syöpäsairaita on parantunut syövästään ilman lääketiedettä, jos "lääketieteellä" tässä määritellään konventionaalisen syöpähoidon menetelmät, ts. leikkaus, sädehoito, sytostaattihoito - ilman että kyseessä olisi kuitenkaan "ihmeparantuminen" sanan varsinaisessa merkityksessä. Esim. Ann Wigmore parantui syövästään syömällä vehnänorasta ja siitä puristettua tuoremehua. Tämä ei ollut mikään ihmeparantuminen, vaikka parantuminen kuitenkin oli. Se kesti jonkin aikaa ja sitä pystyy selittää loogisesti, mm. siksi että vehnänoras sisältää runsaita määriä amygdaliinia joka on myrkkyä syöpäsoluille muttei terveille. Vehnänoras sisältää paljon muutakin elimistö vahvistavaa ja puhdistavaa, kuten luonnollista C vitamiinia, magnesiumia, kalsiumia, klorofyllia.
      Joten parantumiset syövästä ilman konventionaalisen syövänhoidon leikkaus/sytostaattihoito/sädehoito protokollaa ovat mahdollisia, ja niitä tapahtuu. Itse luettelisin niitä kahteen kategoriaan

      1. nk. "ihmeparantumiset" jotka ovat silmänräpäyksellisiä ja näennäisen "yliluonnollisia" eli ilman "tieteellistä" selitystä. Tänä päivänä näitä tapahtuu valtaosin, ellei joka kerta, pimeyden henkivaltojen voimasta.

      2. "tieteellisesti" selitettävissä olevat parantumiset, missä parantuminen ei ole ollut silmänräpäyksellistä vaan on kestänyt jonkin aikaa, ja missä jokin muutos tai jotkut muutokset syöpäsairaan elämään tai elämäntyyliin jne. on vaikuttanut niinmuodoin positiivisesti että ihminen pikkuhiljaa parantuu. Useimmiten tämän kategorian parantumiset tapahtuvat kiitos jonkun nk. vaihtoehtoisen syövänhoitomenetelmän, esim. B17 metabolinen terapia, Cesiumkloridi/DMSO protokolla, Otsooniterapia. Tähän kategoriaan lasken myös vaikeammin selitettävissä olevat parantumiset missä niin sanotusti positiivisella ajattelulla tms. ihminen on parantunut. Tällaista en laske "ihmeparantumiskategoriaan" koska se ei ole silmänräpäyksellistä eikä siinä ole välttämättä yli-inhimilliset tahot ratkaisevana tekijänä.

      Mutta toisaalta jos "lääketiede" sana määritellään laajemmin kuin sisältämään ainoastaan konventionaalinen länsimainen lääketiede, vaan myös kaikki vaihtoehtoprotokollat missä pyritään vaikuttamaan kehon ja solujen biokemiaan, niin silloin on niin että aika vähän paranee syövästä erillään "lääketieteestä".

    • Elisama

      Myönnän että tunnen jonkun parantuneen Jumalan työnä. Lääketiede ei voinut muuta kuin myöntää.

      • kertoa

        tarkemmin.?


    • ^charlotte^

      Isäpuoleni ystävä sairasti imusolmukesyöpää, joka oli edennyt niin pitkälle, että hän sai kolme kuukautta elinaikaa. Hän teki täydellisen elämäntaparemontin, lopetti tupakan ja alkoholinkäytön, aloitti vegaaniruokavalion ja joi päivittäin lasillisen itsepuristettua vehnänorasmehua. Arvatkaa, oliko lääkärillä ihmettelemistä, kun ei ukko kuollutkaan ja syöpä katosi kokonaan :) Tässä yksi tapaus.

      • Ei vai muka?

        Ai ei Herramme pelasta sairaita ja kärsiviä?
        Jeesus pelastaa ja rakastaa meitä siksi auttaa ja parantaa. Hän on suuri rakkaus joka tuo valoa.
        Jeesus kristus Herramme on ainoa joka parantaa.
        " Kaikki mikä meille on mahdotonta on hänelle mahdollista "

        Itse olen parantunut masennuksesta, ahdistuksesta ja lukuisista paniikki- oireista.
        En syö enää lääkkeitäkään. Ja vaikka olisin kuoleman sairias en pelkää kuolemaa koska Herra parantaa ja pelastaa.


      • Apua

        Rakkaallani todettiin juuri keuhkosyöpä ja edessä ovat todella rankat hoidot. Syöpä ei ole levinnyt, mutta leikata ei voi. Olisi todella kiva saada tietää mistä tätä vehnänorasta saa. Olisin tosi kiitollinen tiedosta, koska tässä tilanteessa kannattaa kokeilla kaikkea mahdollista.


      • ^charlotte^
        Apua kirjoitti:

        Rakkaallani todettiin juuri keuhkosyöpä ja edessä ovat todella rankat hoidot. Syöpä ei ole levinnyt, mutta leikata ei voi. Olisi todella kiva saada tietää mistä tätä vehnänorasta saa. Olisin tosi kiitollinen tiedosta, koska tässä tilanteessa kannattaa kokeilla kaikkea mahdollista.

        Vehnäorasmehua voi valmistaa itse kasvattamalla luomu-vehnäjyvistä (saa luontaistuotekaupasta/kaupoista) oraita ja puristamalla niistä mehua. Vehnäorasmyllyä saa ostettua joistakin luontaistuotekaupoista, itse tilasin Helsingistä (noin 100€).

        Tämän lisäksi myös elämäntaparemontti syövän etenemisen hidastamiseksi/estämiseksi! Lisäaineet, kasviksista ym. saatavat myrkyt, punainen liha ja rasvaiset eläinkunnan tuotteet pois kokonaan. Luomutuotteissa ei ole myrkkyjä ja lisäaineita elimistölle, ja lihattomassa ruokavaliossa elimistö ei kuormitu eläinravoilla.


    • JTU

      Venhänoras mehu kannattaisi ostaa kaupasta, kuivatussa muodossa. Talvella kasvatettu vehnänoras ei saa fotosynteesia, eli auringon energiaa. B17 saa myös aprikoosinsiemenistä (Voisi ottaa max 20 päivässä), saa ainakin Virosta, jos ei tulli vielä päästä siemeniä Suomeen. Tieto olisi valttia syövän itsehoidossa. Syöpäsolut käyttävät ravinnokseen sokeria. Hapan elimistö on oiva lisääntymisalusta. Jos syövän omaava juo ja syö paljon luontaistuotteita ja antioksidantteja, ei se itsestään paranna. Jos samalla juo kahvia, olutta, siideriä ja syö pizzaa ja pullaa, niin vaikutus on - 0. Syövän vaihtoehtohoitoon pitää paneutua kunnolla. Vaikka vaihtoehtohoito ei parantaisi, niin monet ovat saaneet pari vuotta lisäaikaa tai loppuaika on ollut kivuttomampi.

      • Otin matkaan vehnänoras purkin jauhetussa muodossa, sitä olen käyttänyt alkuun varoen koska se puhdistaa.

        Ensimmäinen viikko alle 1/2 teelusikkaa jogurtin sekaan tai mehuun, sitten hiljaa nostetaan puoli teelusikkaa. Nyt menee jo teelusikka, kun tämä loppuu tilaan uutta netistä.
        Iho on kirkastunut ja hiukset ovat vahvaa laatua mitä on kasvanut ja kovalla kasvuvauhdilla kasvaa.


    • Olen itse kokenut! Olin pahasti selkävikaisena Hämeenlinnan Konferensissa 1975 elokuussa. Mulla oli haljennut välilevy, jossa oli neljä hermoa välissä. Oli myös toinen välilevyn pullistuma ja kaksi parantumatonta lihashaavaa munuaisten kohdalla. Minulle Jumala sanoi, että kun menen sinne Konferenssiin, niin paranen.
      Uskoin sen ja istuin jo kolmatta kokousta suuressa juhlateltassa. Väkeä oli 12000 sisällä ja 6000 ulkopuolella. Lavalta nousi nainen mikkiin ja sanioi että Jeesus parantaa kolme henkilöä ja minä tiesin niistä olevan yksi!!
      Päälleni tuli kylmä aalto ja heti perään kuuma aalto. Hermot nypittiin pois välilevyn välista, välilevyt ja lihashaavat parannettiin! Kunnia Jumalalle. Ihmiset ympärillä huomasivat muutoksen ja lähdin nopesti ulos ja juoksin teltan ympäri. Palasin kotiin kertomaan. Olen kertonut tämän sadoille ja nyt kerron tässä. Selkä on kestänyt töissä, en ole selästäni vielä kertaakaan sairauslomalla. Ajan työkseni autoa ja pian jään eläkkeelle! TÄMÄ ASIA ON TOPTTA!!!

      • Jumalan armosta

        Herralle kiitos ja ylistys.


    • -ra

      Kyllä Karin kirjoitukset tänne sopii niin kuin muidenkin

      • Faktadata

        Ihmeparantumisissa voi olla alkujaankin ollut väärä diagnoosi.


    • m,m,,m,,nn

      Ihmeitä tapahtuu joskus eri sairauksissa ja myöskin parantumisia

    • m,m,m,m,

      Eturauhassyövästä tuttavani ainekin on parantunut yli 10v, sitten todettu

      • Lusiina 5

        Onnellistahan vain on jos niin on.


      • ----------

    • nii-i

      Katsokaa hakusanoilla dr kelley,max gerson enzymes.Syövälle on tehtävissä paljon sellaista mitä virallinen lääketiede ei tunnusta.Viralliseen linjaan vaikuttavat lääketeollisuuden edut,liian halpa hoito ei käy.

    • tällaista...

      minä pääsin pahanlaatuisesta luomesta seleenillä,E-vitamiinilla,C-vitamiinilla ja E-epa-kalaöljyvalmisteella suurin annoksin.Ei ollut ihme vaan tutkimusten mukainen tulos.

    • näin

      Pistoksina korkeat c-vitamiiniannokset tehoavat moniin syöpiin,mutta ne on siis annettava suonensisäisesti hyvin suurina annoksina koska pillereinä pitoisuutta ei saada nousemaan tarpeeksi.

    • sp myös

      E-vimin,suurin annoksin,ja suun kautta.Onkologini kirjoitti resepetin 1200mg /vrk.

    • gfffhgdd

      Empä ole moista kuullut

    • Salla
      • Salla

        Muutenkin tuo sairaanvoitelu on vähän unohduksiin painunut juttu. Siihen liittyy kuitenkin erityinen Jumalan lupaus paranemisesta, siksi meillä ei olisi varaa unohtaa sitä. "Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi. Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan. Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen. Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää." (Jaakobin kirje Raamatusta, luku 5.)


    • Anonyymi

      Ihmeparantumisia on ja tapahtuu itsekkin kokenut yhden

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe