Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nukutus ja kuukautiset

Sabrina82

MItä pitäis tehä kun on menkat alkamassa just samana päivänä kun mut leikataan??? Pitäiskö menkkoi siirtää lääkkeillä tai jotain??? Just mun tuuria...

6

5616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkisu

      sinua leikata alapäästä, niin voit pitää omia pikkuhousuja tai sairaalan pikkuhousuja ja side niin kuin normaalitilanteessakin toimisit.

    • edelliseen ja kokemuksesta..

      Sillo ku mut leikattiin niin menin samana aamuna osastolle...
      no ennen kotoa lähtöä ihan viittä minuuttia ennen kävin peseen alapään ja laitoin tiukat housut jalkaan ja yösiteen että ei tule vuotoa läpi..
      ja sanoin miehelleni että ole vieressä kun herään..

      leikkaus kesti useita tunteja, mutta kun heräsin niin sanoin isännälle että nyt mun kanssa vessaan ja se talutti mut ja piideellä suihkutin ja vaihdoin siteen.. ja isäntä oli iltaan saakka ja aina vessaan mun kanssa...
      SUOSITTELEN.

      :)
      Kysy ja ota selvää että ei katetroida jos niin tehdään niin kerro menkoista hoitajille niin ne osaa varautua... tsemppiä leikkaukseen...

      • Sabrina82

        Joo soitan heti maanantaina jonohoitajalle ja kysyn tosta katetroinnista. Mun työpaikkalääkäri sano et tulis katetrointi ja siks mua ahistikin tää juttu tosi paljon. Toisaalta tuntuu vaivalloiselta lähtee menkkoja siirteleekään... Kiitos tosi paljon vastauksistanne!


      • VVW
        Sabrina82 kirjoitti:

        Joo soitan heti maanantaina jonohoitajalle ja kysyn tosta katetroinnista. Mun työpaikkalääkäri sano et tulis katetrointi ja siks mua ahistikin tää juttu tosi paljon. Toisaalta tuntuu vaivalloiselta lähtee menkkoja siirteleekään... Kiitos tosi paljon vastauksistanne!

        Vaikka katetroitaisiin niin ei haittaa, sairaalassa on sellaisia alusia ja siteitä jotka kyllä pitää, hoitajat huolehtii kyllä kun kerrot niistä. Kerro myös jos sulla on runsaat kuukautiset, tietävät sitten jos verikokeita otetaan, että Hb voi siitä syystä sitten tippua hieman.

        Mitä sulta leikataan? Ilmeisimminkin pitkä leikkaus kun katetria suunnitellaan?


    • taleeeeee

      Heii! Osaako kukaan auttaaa?! Siis mulla on 4päivän päästä leikkaus. Ja mulla alkaa kohta menkat ja mu nukutetaan.. vaikuttaako ne menkat mitenkään käsileikkaukseen??

    • Anonyymi

      Olen jo pidempään ihmetellyt, miksei tästä aiheesta juuri sairaalassa puhuta. Ei löydy tietoa leikkausohjeesta, eikä menkoista kysele sen enempää jonohoitaja kuin sisään kirjaava sairaanhoitajakaan. Pieni avoimuus vois olla poikaa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe