neuvo topulle ja agwelle

esotes

jos sä omaat jotain syvempää tietoa , älä hyvä mies luule että sä saat sen jonkun muun kusipään tajuntaan .. Semmoisesta opettamis tehtävästä pitää luopua. Jokainen teitää vain sen minkä itse tietää. Jos yrität jollekulle jotain neuovoa, seurauksena on vain kivittäminen, sylkeminen. Ne jotka tietää sua vähemmän, se haluaa sut häväistä, projisoida päällesi omia ''skitsofrenioitaan''

17

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöf nöf -täti

      Mitenkäs sitten ikinä saa mitään tietää mistään, jos ei kukaan kerro mitään kenellekään... Kaikkea kun ei ehdi itse kokea omin nokkinensa.

      • esjotes

        '' Mitenkäs sitten ikinä saa mitään tietää mistään, jos ei kukaan kerro
        mitään kenellekään... Kaikkea kun ei ehdi itse kokea omin nokkinensa.''
        perinteisesti on osoitettu jonkinmoista kunnioitusta tai kiitollisuutta opastukesta . Tässä netti demokratiassa se vaaan ei näytä toimivan


      • Topu
        esjotes kirjoitti:

        '' Mitenkäs sitten ikinä saa mitään tietää mistään, jos ei kukaan kerro
        mitään kenellekään... Kaikkea kun ei ehdi itse kokea omin nokkinensa.''
        perinteisesti on osoitettu jonkinmoista kunnioitusta tai kiitollisuutta opastukesta . Tässä netti demokratiassa se vaaan ei näytä toimivan

        En paljasta esoteerisen tiedon syvimpiä saloja, jotka menevät suuren yleisön hilseen yli. Kunhan jaan porkkanoita. ;-)

        Palaa Suomeen pian. Sinua tarvitaan täällä :-)


      • watcher
        Topu kirjoitti:

        En paljasta esoteerisen tiedon syvimpiä saloja, jotka menevät suuren yleisön hilseen yli. Kunhan jaan porkkanoita. ;-)

        Palaa Suomeen pian. Sinua tarvitaan täällä :-)

        "En paljasta esoteerisen tiedon syvimpiä saloja, jotka menevät suuren yleisön hilseen yli"

        No varmaan menee. Ollaan kerrankin yhtämieltä.

        Mutta hullujenhuoneella kannattaa käydä luennoimassa. Siellä olisi sopiva kohdeyleisö :). Mutta toisaalta....eihän ne laskis sua enää pois sieltä tänne meitä hauskuttamaan joten älä menekkään.


      • esjot
        watcher kirjoitti:

        "En paljasta esoteerisen tiedon syvimpiä saloja, jotka menevät suuren yleisön hilseen yli"

        No varmaan menee. Ollaan kerrankin yhtämieltä.

        Mutta hullujenhuoneella kannattaa käydä luennoimassa. Siellä olisi sopiva kohdeyleisö :). Mutta toisaalta....eihän ne laskis sua enää pois sieltä tänne meitä hauskuttamaan joten älä menekkään.

        ja sitte tuo ilmiö , ikuisesti... Kun ne ei jotain tajua mikä menee tavanomaisen jääkiekkomöllin kaljanhuuruisen tajunnan ohi, aina ne saatanat on sotkemassa siihen psykiatriaa ja psyykepotilaita..Semmoset pässit joita suomi on täynnä, ne vihaa ja pelkää omaa kalevalaista sieluaan, siellä piilevää anarkiaa ja voimaa, ja sitten ne projisoi kaiken nuo pelkonsa psyykepotilaiden tai sellaisiksi kivitteleviensa päälle..Suomalainen yhteisö on hyvin vammauttava , se on nähty jopa espanjan aurinkorannikolla missä on joku 100 000 finneä..Niiden keskuudessa vallitsee niin kamala ja kitkerä tunnelma että jopa espanjan lehdet sitä ihmettelevät.. Britit ja tanskalaiset ovat hauskaa sakkia, mutta finnet, juoppoja murjottajia , jotka pelkää kaikkea erilaista...Ei topu hyvä, en mä suomeen palaa, mutta mä ennustan että sä lähdet sieltä pois. Meillä on muuten Saksan ja tsekinmaan rajalla mukava iso kurssikeskus , jossa voisit ruveta opettaan shamanismia kiitolliselle kuulijakunnalle ? Osaatsä saksaa tai englantia ?


      • Topu
        esjot kirjoitti:

        ja sitte tuo ilmiö , ikuisesti... Kun ne ei jotain tajua mikä menee tavanomaisen jääkiekkomöllin kaljanhuuruisen tajunnan ohi, aina ne saatanat on sotkemassa siihen psykiatriaa ja psyykepotilaita..Semmoset pässit joita suomi on täynnä, ne vihaa ja pelkää omaa kalevalaista sieluaan, siellä piilevää anarkiaa ja voimaa, ja sitten ne projisoi kaiken nuo pelkonsa psyykepotilaiden tai sellaisiksi kivitteleviensa päälle..Suomalainen yhteisö on hyvin vammauttava , se on nähty jopa espanjan aurinkorannikolla missä on joku 100 000 finneä..Niiden keskuudessa vallitsee niin kamala ja kitkerä tunnelma että jopa espanjan lehdet sitä ihmettelevät.. Britit ja tanskalaiset ovat hauskaa sakkia, mutta finnet, juoppoja murjottajia , jotka pelkää kaikkea erilaista...Ei topu hyvä, en mä suomeen palaa, mutta mä ennustan että sä lähdet sieltä pois. Meillä on muuten Saksan ja tsekinmaan rajalla mukava iso kurssikeskus , jossa voisit ruveta opettaan shamanismia kiitolliselle kuulijakunnalle ? Osaatsä saksaa tai englantia ?

        Kiitos tarjouksesta ja kannustuksesta. Panen tuon tarjouksen aivan varmasti korvan taakse, koska olen suuri Prahan ystävä (maailman parhaat oluet!) ja Saksassakin olen pyörinyt, vaikken heistä niin hirveästi tykkääkään. Rasismiin olen törmännyt sielläkin, perkele.

        Opetan paljon. En tosin shamanismia. Ja englanniksi mieluummin.

        Olen työskennellyt niin paljon ulkomailla, että tykkään olla kotonakin välillä, mutta mikään ei estä kokoomasta kimpsuja ja kampsuja ja lähtemästä taas vähän seikkailemaan...

        Siihen ei nämä urpot täällä kykene. Kunhan näpräävät tietokoneitaan ja käyvät kerran viidessä vuodessa siellä Espanjassa mesomassa.

        Blavatskyn hengessä.

        Topu


      • watcher
        esjot kirjoitti:

        ja sitte tuo ilmiö , ikuisesti... Kun ne ei jotain tajua mikä menee tavanomaisen jääkiekkomöllin kaljanhuuruisen tajunnan ohi, aina ne saatanat on sotkemassa siihen psykiatriaa ja psyykepotilaita..Semmoset pässit joita suomi on täynnä, ne vihaa ja pelkää omaa kalevalaista sieluaan, siellä piilevää anarkiaa ja voimaa, ja sitten ne projisoi kaiken nuo pelkonsa psyykepotilaiden tai sellaisiksi kivitteleviensa päälle..Suomalainen yhteisö on hyvin vammauttava , se on nähty jopa espanjan aurinkorannikolla missä on joku 100 000 finneä..Niiden keskuudessa vallitsee niin kamala ja kitkerä tunnelma että jopa espanjan lehdet sitä ihmettelevät.. Britit ja tanskalaiset ovat hauskaa sakkia, mutta finnet, juoppoja murjottajia , jotka pelkää kaikkea erilaista...Ei topu hyvä, en mä suomeen palaa, mutta mä ennustan että sä lähdet sieltä pois. Meillä on muuten Saksan ja tsekinmaan rajalla mukava iso kurssikeskus , jossa voisit ruveta opettaan shamanismia kiitolliselle kuulijakunnalle ? Osaatsä saksaa tai englantia ?

        "tavanomaisen jääkiekkomöllin kaljanhuuruisen tajunnan ohi"

        Sun kristallipallosi tuntuisi kaipaavan huoltoa :)


      • esposkes
        Topu kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta ja kannustuksesta. Panen tuon tarjouksen aivan varmasti korvan taakse, koska olen suuri Prahan ystävä (maailman parhaat oluet!) ja Saksassakin olen pyörinyt, vaikken heistä niin hirveästi tykkääkään. Rasismiin olen törmännyt sielläkin, perkele.

        Opetan paljon. En tosin shamanismia. Ja englanniksi mieluummin.

        Olen työskennellyt niin paljon ulkomailla, että tykkään olla kotonakin välillä, mutta mikään ei estä kokoomasta kimpsuja ja kampsuja ja lähtemästä taas vähän seikkailemaan...

        Siihen ei nämä urpot täällä kykene. Kunhan näpräävät tietokoneitaan ja käyvät kerran viidessä vuodessa siellä Espanjassa mesomassa.

        Blavatskyn hengessä.

        Topu

        mainitsemani paikka sijaitsee vuoren laella , Euroopan vanhimmassa vuoristossa, kotkien vuorella , 150 km Prahasta itään .

        Praha alkaa muuten olla nykyään mahdoton paikka, siellä on turisteja niin saatanasti ettei sekaan mahdu, vaikka kävin viimeksi toukokuulla, joka ei ole edes lomakautta.
        Praha samoin kuin Berliini ovat monessa mielessä ''out''.. Pienemmät keskukset tai sitten aivan aito maalaisympäristö ovat ottaneet roolin fiksujen ihmisten kokoontumispaikkana.

        Berliini oli kova juttu silloin kun sinne muuttaneet säästyivät armeijalta, silloin siellä oli Bowiet ja muut tämmöset. Sitte ku siitä tuli teutoonien pääkaupunki, sinne tuli valtavasti lisää autoja, stressiä, lasipalatseja.. Puolassa on mielenkiintoinen keskus myös saksalainen Breslau, Puolaksi Wroclaw. Järjestöllämme on myös siellä kämppä, jota jäsenet voivat käyttää. Mutta tuo mainitsemani Gebhardt suvun maatiila kotkien vuorella on pääpaikka, jonne ohajtaan toimintaa. Se on osittain remontin alla vielä, huoneita tulee noin 30. Lisäksi siellä on puutyö ja keramiikkaverstas , kasvisravintola aiotaan avata ensi kesänä.
        Kerroppa vähä ittestäs, minkä ikäinen sä oot, mikä sun koulutus, onko sulla lapsia ? Shamanismia et siis opeta, mutta mitä ?


      • esjot
        watcher kirjoitti:

        "tavanomaisen jääkiekkomöllin kaljanhuuruisen tajunnan ohi"

        Sun kristallipallosi tuntuisi kaipaavan huoltoa :)

        kyllä niitä vituttaa kun niiden pyhiä jääkiekko- arvoja vähän nälvii..Ja aina jos ne huomaa ettei joku oo samalla tasolla niien kanssa, aina sanotaan että pitäisi ottaa jotain ''psyykenlääkettä''... Siitäköhän syystä semmosia syö suomessa kohta kaikki, että ne raukat jaksais olla kaikki just samanlaisia.. Pikku fasisteja pelottaa jos joku on erilainen. ai ai


      • Topu
        esposkes kirjoitti:

        mainitsemani paikka sijaitsee vuoren laella , Euroopan vanhimmassa vuoristossa, kotkien vuorella , 150 km Prahasta itään .

        Praha alkaa muuten olla nykyään mahdoton paikka, siellä on turisteja niin saatanasti ettei sekaan mahdu, vaikka kävin viimeksi toukokuulla, joka ei ole edes lomakautta.
        Praha samoin kuin Berliini ovat monessa mielessä ''out''.. Pienemmät keskukset tai sitten aivan aito maalaisympäristö ovat ottaneet roolin fiksujen ihmisten kokoontumispaikkana.

        Berliini oli kova juttu silloin kun sinne muuttaneet säästyivät armeijalta, silloin siellä oli Bowiet ja muut tämmöset. Sitte ku siitä tuli teutoonien pääkaupunki, sinne tuli valtavasti lisää autoja, stressiä, lasipalatseja.. Puolassa on mielenkiintoinen keskus myös saksalainen Breslau, Puolaksi Wroclaw. Järjestöllämme on myös siellä kämppä, jota jäsenet voivat käyttää. Mutta tuo mainitsemani Gebhardt suvun maatiila kotkien vuorella on pääpaikka, jonne ohajtaan toimintaa. Se on osittain remontin alla vielä, huoneita tulee noin 30. Lisäksi siellä on puutyö ja keramiikkaverstas , kasvisravintola aiotaan avata ensi kesänä.
        Kerroppa vähä ittestäs, minkä ikäinen sä oot, mikä sun koulutus, onko sulla lapsia ? Shamanismia et siis opeta, mutta mitä ?

        Pistä joku sopiva osoite johon lähettää infoa.


      • watcher
        esjot kirjoitti:

        kyllä niitä vituttaa kun niiden pyhiä jääkiekko- arvoja vähän nälvii..Ja aina jos ne huomaa ettei joku oo samalla tasolla niien kanssa, aina sanotaan että pitäisi ottaa jotain ''psyykenlääkettä''... Siitäköhän syystä semmosia syö suomessa kohta kaikki, että ne raukat jaksais olla kaikki just samanlaisia.. Pikku fasisteja pelottaa jos joku on erilainen. ai ai

        ...olisi ollut parempi sana kuin "vituttaa" :).

        Hauskaa että uusi koomikko (=sinä) on liittynyt keskusteluun. Etten peräti sanoisi "Mitä enemmän hulluja, sitä hauskempaa".

        Sulla ilmeisesti on nuoruudesta joku jääkiekkoilijoihin liittyvä trauma (kiusasivat sua pikkuista koulussa?), kun jaksat jostain sitä toitottaa. Osuiko oikein?

        Minua jääkiekko ei juurikaan kiinnosta. Aika tyhmää puuhaa.


      • sama
        watcher kirjoitti:

        ...olisi ollut parempi sana kuin "vituttaa" :).

        Hauskaa että uusi koomikko (=sinä) on liittynyt keskusteluun. Etten peräti sanoisi "Mitä enemmän hulluja, sitä hauskempaa".

        Sulla ilmeisesti on nuoruudesta joku jääkiekkoilijoihin liittyvä trauma (kiusasivat sua pikkuista koulussa?), kun jaksat jostain sitä toitottaa. Osuiko oikein?

        Minua jääkiekko ei juurikaan kiinnosta. Aika tyhmää puuhaa.

        syy miksi otan jääkiekon esimerkkinä suomalaisen mentaliteetin yksioikoisesta typeryydestä
        johtuu siitä että se LEIKIKSI JA PELIKSI TARKOITETTU otetaan suomessa erittäin haudanvakavasti, kuin sota..
        Siihen liittyy selvästi samanlaisia tunteita kuin 30 luvun natseilla oli ..
        jääkiekon parissa tulee esiin meihin istutettu ''sven dufva'' rooli, tappelija, soturi .. En ikinä veisi omaa poikaani moisen harrastuksen pariin, itämaisten budolajien harrastajaksi vaikka mielummin, koska niissä keskitytään voittamaan itsensä.


      • esjotes
        Topu kirjoitti:

        Pistä joku sopiva osoite johon lähettää infoa.

        jos tulet tänään illalla vaikka yhdeksältä suomen aikaa suomi 24 kirkko cafeeseen , annan yhteystiedot siellä sulle ''kaapissa '' . OK ? Voidaan samalla jutella vähän tarkemmin tästä


      • watcher
        sama kirjoitti:

        syy miksi otan jääkiekon esimerkkinä suomalaisen mentaliteetin yksioikoisesta typeryydestä
        johtuu siitä että se LEIKIKSI JA PELIKSI TARKOITETTU otetaan suomessa erittäin haudanvakavasti, kuin sota..
        Siihen liittyy selvästi samanlaisia tunteita kuin 30 luvun natseilla oli ..
        jääkiekon parissa tulee esiin meihin istutettu ''sven dufva'' rooli, tappelija, soturi .. En ikinä veisi omaa poikaani moisen harrastuksen pariin, itämaisten budolajien harrastajaksi vaikka mielummin, koska niissä keskitytään voittamaan itsensä.

        ...olen kanssasi samaa mieltä.

        "otan jääkiekon esimerkkinä suomalaisen mentaliteetin yksioikoisesta typeryydestä
        johtuu siitä että se LEIKIKSI JA PELIKSI TARKOITETTU otetaan suomessa erittäin haudanvakavasti, kuin sota.. "

        Hyvin sanottu.


    • esjotes

      tarkemmin ottaen esoteeristen asioiden opettaminen on mahdollista vain tilanteissa, joissa on ennalta valittu ryhmä oppilaita, jotka eivät tule kusemaan kintuille eikä haku sua mielisairaaksi syystä jos itse jotain ei ymmärrä. Tälläisillä palstoilla keskustelu kannattaisi lopttaa kaikkien niiden jotka tietää. Jätetään ne kakaroille ja jääkiekkomölleille..

    • esjotes

      semmoisten viestejä en avaa enkä lue. mulla ei ole heille mitään sanottavaa. turha vastailla

      • watcher

        Et siis kuitenkaan malttanut olla lukematta :)

        Mutta en mä enää kiusaa sua enempää...palaa vaan tyytyväisenä mielikuvitusmaailmaasi noitien, pääsiäispupujen sun muiden seuraan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe