Tasa-arvoajatelmia

Jopel

Kun nainen halaa naista kadulla, he ovat ystäviä.

Kun mies halaa miestä kadulla, he ovat homoja.

Kun nainen halaa naapurin miestä, hän onnittelee.

Kun mies halaa naapurin vaimoa, hän yrittää jotain.

Kun nainen pukeutuu seksikkäästi, hän on rohkea.

Jos mies pukeutuisi seksikkäästi, hän on naurettava.

Jos nainen tulee töihin T-paidassa rinnat melkein paljaana ja lyhyessä minihameessa,
hän pukeutuu kesäisen asiallisesti.

Jos mies tulee töihin T-paidassa, karvaiset kainalot hikisinä,
lyhyissä, tiukoissa shortseissa, etumus pullottaen,
hänet ajetaan pois vaihtaman vaatteita.

Jos nainen laskee kätensä työkaverimiehen olkapäälle, hän on ystävällinen.

Jos mies laskee kätensä työkaverinaisen olkapäälle, hän lähentelee.

Jos nainen sanoo työkaverimiehelle, sinä olet oikea namupala,
mies röyhistää rintaa ja hyrisee mielihyvästä.

Jos mies sanoo työkaverinaiselle, sinä olet oikea namupala, mies joutuu esimiehen puhutteluun seksuaalisesta häirinnästä.

Näinhän se taas-arvo menee?

19

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seitsemäs teeseistäsi...

      (jtka naulasit Wittenbergin kirkon oveen)

      ...
      ei kyllä ole yksiselitteinen.

      Naurettava voi olla myös kadulla /töissä / kadulla töissä tepastava nainen hankalan näköisissä vaatteissa.

      Jos pitäisi havainnollisesti esittää tyhmyyttä,
      laittaisin lihavan naisen korkeissa koroissa liukkaalle kadulle tuulisena päivänä.

      • Halaaminen

        se on aina sallittua niin meidän naisten kuin miestenkin kesken.
        Ei minusta ole tilannetta, jolloin ei olisi.
        Myös poskisuukot, samoin nekin.
        Oli sitten kysymys ilosta tai surusta tai vain tapaamisesta.
        :)


      • vitsinvääntäjä
        Halaaminen kirjoitti:

        se on aina sallittua niin meidän naisten kuin miestenkin kesken.
        Ei minusta ole tilannetta, jolloin ei olisi.
        Myös poskisuukot, samoin nekin.
        Oli sitten kysymys ilosta tai surusta tai vain tapaamisesta.
        :)

        ...mutta härskejä "vitsejä" osaa ladella, räkättää rivoille sanonnoille ja kuville.
        Kun ei tasa-arvonainen osallistu tähän hauskanpitoon, niin on tyhmä tiukkapipo, huumorintajuton.

        Mutta mies on aina mies, lue aloittajan teesit.

        Kyllä viesti perille tuli.


    • Hintriika*

      Olen aina ollut niin huono feministi, että minua on sanottu jopa miesasianaiseksi. Silti miehet eivät ole koskaan tanssineet minun varpaillani. Enkä kyllä minäkään heidän.

    • suojaton!

      Kertonee kaiken.

      Tasarvosta.
      Mielestäni tasa-arvo ei ole = tasajako!
      Feministit haluavat vähintäänkin tasajakoon kaiken heille sopivan.
      Eivät kuitenkaan ole valmiita ottamaan vastuuta heidän kannaltaan epämiellyttävistä asioista.

      Jospa kokeilisimme TÄYDELLISTÄ töiden, vastuiden ym. tasajakoa.
      Koska miehet eivät pysty synnyttämään niin sen asemesta sopisimme jonkin kompensoivan alueen.

    • Katicat2

      Aihe jonka oleemme saaneet keskustelun aiheeksi on ihan hyvä ja nykyaikainen, mutta siihen on vaikea tarttua kun en osaa vastata siihen samalla tyylillä . Minä aloin pikemminkin miettiä että mitä huumorin lajityylillä nuo tasa-arvoajatelmat ovat syntyneet. Onko tuo satiiria? Tuollaista tyyliä voisi kuulla vaikka miesporukassa, jossa puhuttaisi feministeistä ja naisten logiikasta.

    • maisisko

      mies raukkoja. On teillä kurjaa.

      Eläkää siinä sitten meidän naisten kanssa.

      • siivooja ja

        mustapilvi
        tottelevat samaa nimeä.


    • Katicat2 sanoi,
      että vaikea huumorin laji.
      Siinä on huumori kaukana kun mies joutuu syytetyn penkille enemmän tai vähemmän haettujen syiden takia.
      Voisikohan mies haastaa naisen oikeuteen loukkauksesta, jos nainen syyttä miestä lähentelystä, kun laittoi käden olkapäälle?

      • Katicat2

        Tarkoitin tuota aloituksen teesiluetteloa satiirin tyyliseksi.

        "Satiiri on huumorin alalaji, joka tarkoittaa jonkin aiheen käsittelyä niin, että se näyttää naurettavalta.
        Satiiri ei välttämättä ole aina hauska, sillä satiiri pyrkii pelkän huvittamisen sijasta esittämään myös kritiikkiä ja ottamaan kantaa."
        (lainaus Wikipediasta)

        Jos tarkoitat seksuaalista häirintää, niin ei siinä mitään huumoria ole. Kai sitäkin esiintyy, kun lakeja kin on sitä varten pitänyt laatia.

        ps. eipä ole enää moneen vuoteen seksuaalisesti häiritty..hih.


    • minä halaan ( ))))))))))

      Emme me kaikki typioi ihmisiä. Jotkut ollaan aidosti ihmisiä.

      • Minä halaan miehiä, että naisia tuntematta minkäänlaista häpeää. Missä sä oot?

        Joidenkin kynnys tuosta häirinnästa on vain niin matala, että hirvittää.


      • Jopel kirjoitti:

        Minä halaan miehiä, että naisia tuntematta minkäänlaista häpeää. Missä sä oot?

        Joidenkin kynnys tuosta häirinnästa on vain niin matala, että hirvittää.

        Aloin oikein miettiä,mitä siitä kirjoittaisi.Kun
        olin vielä työssä,niin sain olla rauhassa,kun olen niin tavallinen ja olin reilun ihmisen maineessa,ettei kenenkään tullut edes mieleen
        häiritä millään tavalla..Keskustelutkin olivat aina asiallisia.Roiseihin vitseihinkin tuli vastattua,että hehhee taas,olipas vitsikästä.
        Kyllä sellaiset hyvännäköiset naiset varmaan
        saavat osakseen erityishuomiota.Jos vielä pukeutuivat oikein sievästi ja flirttailivat
        innolla.Mitenkähän tuon asian ottaisi,ehkä siinä
        oli syytä molemmin puolin hmmm...No,tämä oli yksi ajatus vaan..Moikka..t.Irkku


      • Halattu
        Jopel kirjoitti:

        Minä halaan miehiä, että naisia tuntematta minkäänlaista häpeää. Missä sä oot?

        Joidenkin kynnys tuosta häirinnästa on vain niin matala, että hirvittää.

        Halaatko silloinkin, kun kohde on vaivautunut ja väistää? Halaatko, vaikka toinen siirtyy sivuun, kun näkee sinun tulevan, tai ottaa halauksen vastaan jäykkänä ja liikkumatta?

        Onko huumori mielestäsi sitä, että melkein kaikki nauravat, ja vain se yksi on tuskastunut, punastuu ja on vaivautunut? Se huumorintajuton naisihminen.

        Minusta hauska hetki on sellainen, että kaikilla on hilpeä mieli vitsinkertojan jälkeen.

        Huumoriantajua ei voi opettaa. Mutta moni nainen on oppinut sietämään kaksimielisyyksiä, jotka eivät itse asiassa edes ole kaksimielisiä.
        Kaksimieliset jutut ovat vaativa laji.


      • naista alistavia vitsejä
        Halattu kirjoitti:

        Halaatko silloinkin, kun kohde on vaivautunut ja väistää? Halaatko, vaikka toinen siirtyy sivuun, kun näkee sinun tulevan, tai ottaa halauksen vastaan jäykkänä ja liikkumatta?

        Onko huumori mielestäsi sitä, että melkein kaikki nauravat, ja vain se yksi on tuskastunut, punastuu ja on vaivautunut? Se huumorintajuton naisihminen.

        Minusta hauska hetki on sellainen, että kaikilla on hilpeä mieli vitsinkertojan jälkeen.

        Huumoriantajua ei voi opettaa. Mutta moni nainen on oppinut sietämään kaksimielisyyksiä, jotka eivät itse asiassa edes ole kaksimielisiä.
        Kaksimieliset jutut ovat vaativa laji.

        yhteen aikaan kertoi eräs savolaissyntyinen mies.

        Varmaan miesporukoissa kuultuja ja sitä kautta
        leviäviä.


      • kahvipirtissä
        naista alistavia vitsejä kirjoitti:

        yhteen aikaan kertoi eräs savolaissyntyinen mies.

        Varmaan miesporukoissa kuultuja ja sitä kautta
        leviäviä.

        Niillä on se pystyvaari, vai mikä se nyt on.


      • muistan ne kamalat
        naista alistavia vitsejä kirjoitti:

        yhteen aikaan kertoi eräs savolaissyntyinen mies.

        Varmaan miesporukoissa kuultuja ja sitä kautta
        leviäviä.

        vitsit.

        Salasi mistä oli oppi


      • vaan...
        muistan ne kamalat kirjoitti:

        vitsit.

        Salasi mistä oli oppi

        sehän oikein nimesi
        toisen maakunnan!


      • lämmin leipä
        vaan... kirjoitti:

        sehän oikein nimesi
        toisen maakunnan!

        kun meni roope noin tekemään, oivoivoivoi..kamala se roope ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe